it all ends in tears anyway

Untitled

olen toiminut täysin vasten tottumuksiani,
yrittänyt unohtaa ehkä väärin keinoin,
mutta ainakin koin yhden elämäni oudoimmista öistä ja olin kerrankin niin spontaani kuin tahtoisin aina olla, (vaikka kaikki sattui ja sattuu nyt ja varmaan vielä pitkään).

on outoa että pitäisi jatkaa elämää yksin,
vaikka olen henkisesti valmistautunutkin tähän jo pitkään, oikeastaan salaa alusta asti jos ihan rehellisiä ollaan,
mutta silti.

nyt yritän saada nukuttua kunnolla ensimmäistä kertaa aikoihin,
onneksi on unilääkkeitä muutamaksi seuraavaksi yöksi ja ihmisiä jotka eivät anna mun hajota enää enempää.

10 comments:

  1. Tiiätkö, mun on ihan pakko jättää mun ehkä ensimmäinen kommentti ikinä tänne. Olet ihana. Ja sun blogi - täydellistä. Oon aivan totaalisen ihastunut sun tapaan kirjoittaa ja ennen kaikkea siihen, kuinka piilotat rivien väliin niin paljon merkityksiä. Kaikkea hyvää ja muista, että elämä kantaa<3, Milka
    milkainnamaaria.bellablogit.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei hurjasti kiitoksia kivoista sanoista, ootpa ihana! ♥

      Delete
  2. Anonymous9:55 am

    Teksti antoi ymmärtää, että olet eronnut Janitan kanssa? :/
    Kurjaa että voit huonosti. Voimia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooh, ehkä tällä hetkellä sanoisin että tauko on osuvampi kuvaus meidän tilanteelle, mutta tätä postausta kirjoittaessa tilanne oli aika erilainen.
      kiitos paljon!

      Delete
  3. Anonymous1:28 pm

    haleja sinne, ikävä kuulla ettei mene hyvin :( toivottavasti pian jo parempaa

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:54 pm

    tsemppiä!

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:13 am

    Mä vaan rakastan niin paljon sun tapaa kirjottaa, se on niin merkityksellistä ja koskettavaa aina. En voi ku toivoa sulle kaikkea hyvää ja vielä parempaa, asioilla on tapana järjestyä (niin kliseistä kuin se onkin; kliseet on kliseitä syystä). Tsemppiä kaikkeen, sussa on jotain todella ainutlaatuista. Se saattaa tuntua taakalta, mut loppupeleissä se on suuri rikkaus. ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kun olet ihana, kiitos ihan hirveästi näistä sanoista! ♥

      Delete