it's hard to say i miss you

hmmh1hmmh2

kaikki menee vähän pieleen,
yritän ilmaista ikävöiväni mutta kuulostankin siltä että syytän,
väitän etten osaa enää itkeä oikeiden asioiden takia
ja sitten itkenkin niin paljon etten tiennyt pystyväni tällaiseen.

on vaikeaa tuntea sen jälkeen kun on kovettanut itsensä vuosiksi,
sattuu enemmän kuin muistinkaan.

eilinen the used oli kaiken huippu kun kyyneleitä vain valui ja meinasin tukehtua kaikkeen siihen,
sinuun,
ja ahdistukseen siitä että ajan sinua kauemmas kun en osaa ottaa huolta vastaan.

(olen aina vain vakuuttuneempi siitä että mun pitäisi pysyä kaukana ihmisistä kun aina vain satutan.)

12 comments:

  1. Anonymous5:49 pm

    Älä pelkää, kaikki kääntyy kyllä hyväksi.

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:12 pm

    <3 olet ihana.

    ReplyDelete
  3. "olen aina vain vakuuttuneempi siitä että mun pitäisi pysyä kaukana ihmisistä kun aina vain satutan."

    Feeling the same, mutta ei. Älä vakuutu. Älä eristäydy ihmisistä. Ei. Et tuu olemaan yksin, vaikka haluaisitkin - aina löytyy joku ihminen, joka on valmis ottamaan osumaa ihan vain koska se olet sinä. Se ihminen haluaa olla siinä. Joten, yritä antaa elämän kantaa & kuuntele ekaa kommentoijaa. Hengitä hetki.
    PS. kirjoitat tosi kauniisti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. olet kyllä niin oikeassa, välillä vaan tuntuu siltä että mua ei oo luotu ihmissuhteisiin... mutta hei, voimia sinullekin kaikkeen ♥
      ps. voi kiitos! :-*

      Delete
  4. kirjotat niin kauniisti, vaikka kaikki onki niin surullista. jotenki tulee mietittyä sua välillä ja toivoo, että sulla ois asiat hyvin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos siiri ♥

      Delete
  5. Anonymous11:44 am

    moikka, oletko sä ikinä miettinyt että ihan menisit puhumaan jollekin? M olen käynyt psykoterapiassa nyt n. puolitoista vuotta ja se on oikeasti (lääkkeiden ohella..) auttanut siihen oloon jonka tavallaan teksteistäsikin tunnistan. Siellä mä olen pystynyt ihan eritavalla jäsentämään mun tunteita ja ajatuksia ja keskittymään itseeni. Kun ei se ole kaverille puhuessa kuitenkaan sama, ei pystynyt kaikkea niidenkään niskaan kaatamaan ja lopulta se menikin siihen että lukitsin kaiken sisälle nkun en halunnut rasittaa ketään mun "valittamisella" ja surkealla ololla. Ei ole pakko julkaista tätä kommenttia ja toivottavasti et ota tätä tungettelevana "pitäisköhän sun.." neuvomisena <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos kommentista, en ottanut tungettelevana, koska noh, et oo ensimmäinen joka on ehdottanut... :---D mutta en ehkä viitsi täällä sen tarkemmin puhua näistä jutuista, ymmärrät ehkä että alkaa mennä vähän turhan henkilökohtasuuksiin näin "suuren yleisön" edessä, jos alan avata täällä syitäni tehdä tai olla tekemättä tällaisia juttuja.

      Delete