i need kisses and attention and alcohol

kollaasi666

olen ikävöinyt kesää
(vaikka olen se joka valittaa heti kun lämpötila nousee yli kahdenkymmenen)
ja haaveillut äkkilähdöstä etelään
(vaikka inhoan rannalla makaamista).

olen kohdannut sattumalta vanhoja tuttuja,
lukenut hitaasti,
tuntenut itseni liian isoksi ja kömpelöksi
ja väittänyt olevani kiireinen ja sen jälkeen pelännyt että kohta kukaan ei enää ehdota nähdäänkö.

tammikuu on perinteisesti "makaa lattialla ja kääntele vinyyleitä" -kuukausi,
niin kai tänäkin vuonna.
(viime vuonna tosin makasin koko kevään lattialla, toivottavasti se jäisi nyt vain tammikuuhun.)

10 comments:

  1. Anonymous11:54 pm

    oon kyllä niin kateellinen sun instagram feedistä että melkeen hävettää myöntää se :D en vaan ymmärrä miten joku voi olla noin cool!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah mitäääh :---D eihän se nyt mitenkään kauheen ihmeellinen ole, mä puolestani kadehdin niin monen muun feedejä päivittäin XD mutta aw, kiitos!! ♥

      Delete
  2. Ai että rakastan tuota kultaista Artekin valaisinta. Oon katkera kun mun vuokrakämpässä on valmiina valaisimet, eikä niitä saa itse muuttaa nyyh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on kyllä maailman kaunein lamppu, oon niin onnellinen että omistan sen vihdoin!! :> etköhän säkin vielä muuta sellaseen asuntoon johon voit sitten hankkia tuon :-)

      Delete
  3. Oi että tuo on niin kaunis kirja tuo Norma. Himoitsin sitä ennen joulua jo kirjakaupassa... Nyt onneksi löysin sen suht edullisesti huuto.netistä, en malta odottaa sen saapumista <3 Sun blogista ja videoista on kyllä tullut ihan mun lemppareita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niin kyllä on, yksi kauneimmista mitä omistan!! ja tykkäsin kyllä sisällöstäkin paljon, eli ei onneksi ole kaunis vain päältä ;-)
      voi kiitos, oletpa ihana! ♥

      Delete
  4. äää, eksyin tänne blogiin bisousroosan blogista ja en kyllä kestä kuinka herttasen, aidon ja söpön oloinen tyttö oot! mäkin oon ollut aina tosi lukutoukka, joten tahkosin onnessani läpi kaikki sun kirjapostaukset ja sen mukana eksyin myös kauas tonne viime kesäänkin. kaikkea hyvää sun elämään, täältä sait yhden ehdottoman vakilukijan!
    ps hihhii myös sun parisuhdehommelit kuulostaa ihanilta :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi mikä ihana kommentti, hurjasti kiitoksia!! :-* heh ilahdun aina kun joku hyötyy/tykkää mun kirjapostauksista :>
      ps. hihih onhan tää aika ihanaa ♥

      Delete
  5. Anonymous10:20 am

    Mitkä helsingin baarit on susta kivoja? Mitä semmosii kivoja paikkoja on missä voi sekä istuskella että tanssia?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tavastia on kyllä mun ikuinen kantis...... :----D hirveen vähän tulee oikeesti käytyä tanssimassa muualla kuin siellä, mutta ainakin roskasta tykkään kyllä myös! sitten ihan puhtaasti istuskeluun helsing bar tai mascot (tai ogeli's bar joka on mun lähipubi ja ihan kiva mut en ehkä suosittelisi silti ekana sitä XD) on sellasia missä tulee käytyä ehkä eniten, mutta en oikeen harrasta sellasia välimuotobaareja :-D tai siis voihan toki tavastialla ja roskassa istuskella myös, mutta musiikin takia on välillä vähän vaikee esim. jutella :---D

      Delete