BOOK HAUL



Oma terveys - tai ennemminkin sen puute - on ahdistanut niin paljon nyt jo pidemmän aikaa, etten ole halunnut kirjoittaa tänne mitään, kun en osaa esittää että kaikki on kunnossa. Kukaan ei oikeastaan tiedä mikä mulla on, ja olen taas kerran kironnut julkisen terveydenhuollon alimpaan helvettiin, mutta ei siitä nyt sen enempää.
Videoita olen kuitenkin saanut kuvattua, joten muistutan taas, että tilatkaa @punaviinimaria YouTubessa, jos kiinnostaa kirjat, kauneusjutut tai ylipäänsä kuulumiset, kun tänne kirjoittaminen tuntuu niin vaikealta.

Ensi kuussa on taas NaNoWriMo, johon ajattelin nyt kuitenkin osallistua parin päivän varoitusajalla, vaikka se ei ehkä tee hyvää muutenkin hataralle mielenterveydelleni, mutta on niin ikävä kirjoittamista (enkä saa itseäni muuten motivoitua), että pakko kai yrittää. Eli en tiedä, tuleeko marraskuustakaan kovin aktiivista blogikuukautta, mutta musta tuntuu että tää koko blogitouhu on aika kuollutta nykyään. Mutta videoiden tekeminen onneksi ainakin kiinnostaa, eli ette te musta kokonaan eroon pääse, vaikka täällä olisi hiljaisempaa välillä.

6 comments:

  1. tsemppiä NaNoWriMoon! :--)

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:28 pm

    semmonen lista ois kyllä tosi jee! hyvät kirja suositukset on aina paikallaan!
    (harmi vaan että kaikkia noita kirjoja ei oo suomennettu ja mulla ei englanti suju)

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu teen kyllä varmasti sen parasta nuortenkirjallisuutta videon! :-) niin noh, luen itse suurimman osan englanniksi niin en tule kovin usein edes miettineeksi, onko jokin kirja suomennettu :-( mutta suosittelen kyllä kokeilemaan englanniksi lukemista, koska siinä kehittyy kyllä nopeasti! esim. juurikin monet noista young adult kirjoista on aika helppolukuisia niin ehkä voit kokeilla jonkin niistä lukemista sitten kun saan sen videon tehtyä :-)

      Delete
  3. Ois kiva nähdä sun kirjakokoelma/kirjahylly! Miten säilytät kirjoja? :) Kiva video, puhut tosi selvästi , helppoa kuunneltavaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se onkin jo to do -listalla, mutta oon lainannut muutaman mun ihan lempikirjan muille luettaviksi niin en halua tehdä sitä ennen kuin oon saanut ne takaisin :-Dd mutta sellainen tulee kyllä siis varmasti! ja kirjahyllyssä säilytän :-)

      Delete