FLOW FESTIVAL 2015

IMG_6480
REGINA
(itkettää vieläkin, koska luulin etten ikinä näkisi suomalaista lempibändiäni livenä. niin ihana keikka.)

IMG_6476
HENRI 20V. & MÄ
(näytän siltä että oon juonut vähintään pullon viinaa. en ole. hymyilytti vaan.)

IMG_6483
YEARS & YEARS
(olin ehkä neljännessä rivissä. niin hyvä!!!)

IMG_6475
CHIC FEATURING NILE RODGERS
(ei kuunneltu tätä kovin pitkään, mutta hyviä muusikoita.)

IMG_6484
MEITSI
(erittäin pimeä ja kiusallinen "asukuva" lauantailta.)

IMG_6478
MAJOR LAZER
(niin hyvä!!!!! monet valitti että oli laimee keikka mutta onneksi sentään henri ja markus on samaa mieltä mun kanssa että ei todellakaan ollut.)

IMG_6487
VEERA & MÄ
(varsin hilpeä tunnelma beckin keikalla.)

IMG_6485
BECK
(luultiin veeran kanssa molemmat että beck olis ujo lavalla, mutta se olikin NIIN COOL!)

IMG_6481
ARTSYYYY
(vahinkotaidekuva reginan keikalta.)

IMG_6477
<3
(paras kaverikuva meistä.)

IMG_6482
PAPERI T
(tää yks surumielisen näkönen nainen joka juo punkkunsa suoraan pullosta nautti ainakin paljon tästä keikasta. ihana papru.)

IMG_6486
FLORENCE + THE MACHINE
(IHANA NAINEN, itkin onnesta, ei kukaan voi olla noin hyvä ja ihana siis JUMALATAR!)

näiden lisäksi näin/kuulin ainakin näitä edes vähän tai sitten paljon:
PERJANTAI: LIANNE LA HAVAS (ohikulkumatkalla/alkoholia hakiessa mutta kuulosti niin hyvältä!), DOPE HKI FEATURING SPECIAL GUESTS (suomen dj/räppiskenee), DIPLO (niin hyvät bileet!!!)
LAUANTAI: BELLE & SEBASTIAN (ihan hetken vaan), PET SHOP BOYS (erittäin kaukaa, mutta hyvältä kuulosti!), DEATH TEAM (hyvät bileet!!! shake it off oli henrin teemabiisi koko flow'n ajan :'-D)
SUNNUNTAI: EMMA SALOKOSKI (ihana emma ja niin hyvä taustabändi huh!!!), TIMO LASSY BAND WITH GUESTS (hyvää jazzia jee!), TOVE LO (teltta oli valitettavasti niin täynnä kun saavuttiin paikalle että kuunneltiin vaan pari biisiä ulkopuolella ja lähdettiin sitten oottamaan florencea), ALT-J (kuuntelin jonkin aikaa teltan ulkopuolella kun muut tapasi tuttuja, ihana oli)

pitkästä aikaa kuuluu tosi hyvää: kiitos flow ja kiitos ystävät, uudet ja vanhat.
huomenna palaamme äidin ja markuksen kanssa hollantiin vanhoille asuinseuduillemme (+ amsterdamiin vaikka siellä me ei koskaan asuttu), nähdään siis ensi viikolla!

14 comments:

  1. Anonymous2:57 pm

    oon niin kateellinen ! ittellä ei rahat riitä tohon lystiin millään :( mut ihanan näköstä ja sie näytät niin kauniilta ja onnelliselta ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. flow on kyllä niin törkeen kallis festari, ymmärrän tuskasi :-( mutta se on kyllä myös ihan tajuttoman kiva ja kaunis festari (ainakin mun mielestä) eli jos joskus riittää rahat vaikka edes yhen päivän lippuun niin suosittelen kyllä!
      voi kiitos ♥

      Delete
  2. Anonymous7:20 pm

    <3 näyttää ihanalle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥♥ oli aika ihanaa!

      Delete
  3. Regina, Years & Years ja Florence on mun jumalia :_: Olisinpa päässyt katsomaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi äh, harmi ettet päässyt :-( ei varmaan yhtään lohduta, mutta ne oli _ihania_ kaikki...

      Delete
  4. Florence oli niin hyvä, että meinas järki lähtee. Ah<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. NO NIINPÄ!!!! ♥♥ oikeesti aika harvoin onnistun liikuttumaan festarikeikoilla mutta sen aikana mä itkin

      Delete
  5. Anonymous7:50 pm

    apua muistatko sä oikeesti hollannista ihan kaikkia paikkoja ja muuta jos olit 2-vuotias kun asuit siellä?? oonkohan mä jotenkin outo kun asuin itekin pienenä amerikassa 3 vuotta enkä muista siitä ajasta kun YHDEN muiston jossa oltiin jossain raveissa :---DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. no siis kyllä mä jotain juu, tän videon alussa kerron vähän: https://www.youtube.com/watch?v=Km5w_s6O1JI
      ja kirjoitan varmasti postauksiinkin vielä jotain aiheesta! mutta siis muisti on kai aika yksilöllinen juttu ja mulla ainakin palasi siellä sit paikan päällä moni sellainen juttu mitä en ollut täällä suomessa ollessa muistanut ollenkaan.

      Delete
  6. Ihania kuvia! Olin ite Flowssa sunnuntaina ja ahh, Florence tokasta rivistä ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) oiii oli varmasti aika erilainen tunnelma noin edessä! me oltiin sitä anniskelualuetta rajaavaa aitaa vasten (krmh sillä puolella mä taisin aika usein viihtyä... :'-DD) ja sinnekin kyllä välittyi se mieletön energia, mutta varmasti oli vielä intensiivisempää siellä edessä!

      Delete
  7. Anonymous10:02 pm

    En tiedä tykkäätkö, mutta ajattelin nyt kuitenkin vinkata: https://www.youtube.com/watch?v=YdYg6sII1wI

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos musavinkistä, niitä saa aina antaa! :-) ei ainakaan ekalla kuuntelulla iskenyt mitenkään erityisemmin, mutta täytyy kuunnella lisää että saan muodostettua lopullisen mielipiteen. nyt vaan on tällanen musiikkioksennus meneillään kun eilen ainakin kuusi mun suosikkiartistiä päätti julkasta levyn :-D

      Delete