what if i said i have problems that made me, me

123

vaikea keskittyä mihinkään pidempään kuin viisi minuuttia
mutta viidessä minuutissa pystyn kirjoittamaan viisisataa sanaa
(NaNo siis sujuu suunnilleen niin kuin pitäisikin)

haluaisin muutoksia
mutta tavallaan en koska niiden tavoitteleminen pelottaa liikaa
(voisin aloittaa hiuksista jotka kyllästyttävät vaikka rakastankin niitä)

olen kuunnellut musiikkia liian kovalla aamuöisin
herättänyt naapurit
ja juonut kahvia aamuviideltä tärisevin käsin

ja pukeutunut viikon kokomustaan.

10 comments:

  1. Anonymous12:11 am

    holyyy mikä beibe <3 ja niin kauniisti muotoiltuja lauseita taas, sie osaat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. iäääks äläs nyt, en osaa ottaa tällaista vastaan! :-D olet ihana, suuri kiitos ♥

      Delete
  2. hieman samoja fiiliksiä täälläkin. olet ihan super upea ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi muru, kiitos! ♥

      Delete
  3. Anonymous1:13 pm

    eiii, älä tee mitään radikaalia sun hiuksille!!! ne on nimittäin TÄYDELLISET. mä tekisin mitä vaan että mun hiukset näyttäisi tolta <3__<3 (ja jos muutenkin näyttäisin tolta kuin sä, hiton upeus)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no hmmh en tiiä, oon uhkaillut nyt varmaan puol vuotta jollain radikaaleilla "leikkaan kohta ylikasvaneen polkan ja värjään mustanruskeaksi tai blondiksi" -skenaarioilla, mutta eipä oo ainakaan vielä ollut pokkaa edes käydä tasottamassa latvoja..... :-D eli tuskin mä mitään kuitenkaan uskallan tehdä, paitsi ehkä tasotan ne latvat mutta eiköhän se muutos sitten jää taas siihen, kun oon ihan liian nössö...
      ps. ei nää oikeasti näytä noin kivoilta kuin kuvassa. enkä minä itsekään. mutta kiitos, olet ihana ♥

      Delete
  4. Anonymous5:40 pm

    Onko henri rinta-koivula kiva ? ;) ;) ;) ;) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. on? :-D en kai mä muuten sen kanssa hengailisi...

      Delete
  5. Anonymous7:02 pm

    Mitä kuuluu? Ikävä sun postauksia! :(

    Pidätkö talvesta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon ollut just viikon kipeenä ja muutenkin vähän surkeena, mut yritän huomenna vääntää jotain postausta kasaan! pitäis varmaan tehdä ihan erillinen postaus siitäkin, että miks tää mun bloggaaminen on tällasta kun on, tai siis että ette turhaan ikävöisi kun tietäisitte että teen tätä nykyään tarkoituksellisestikin harvemmin. niin ja sain töitä!! siis tohon "mitä kuuluu" -osioon vielä lisätäkseni :-D
      no jaah, tykkään joulusta ja sit joinain harvoina aurinkoisina ja lumisina pakkaspäivinä talvi on ihan kiva, mutta muuten se ei kyllä oikeen oo mun juttu...

      Delete