MARIA VLOGGAA?




Aloitin vloggaamisen. Apua.
Kylläpä oli tuskallista editoida omaa puhetta, kun kaikki kuulostaa niin tyhmältä! Mutta kai siihenkin tottuu? Ja ylipäänsä kameran edessä olemiseen? Aika epävarmaltahan vielä vaikutan, mutta toivottavasti se muuttuu kun pääsen paremmin sisään tähän juttuun.
Niin ja kunnollisen videokameran hankkiminen on kyllä edessä, jos ajattelin oikeasti jatkaa vloggaamista, koska kääntymättömän näytön takia omaan naamaan tarkentaminen on aivan mahdotonta tolla järkkärillä. Eli siksi laatu on vähän sumea, vaikka katsoisi 720p-asetuksilla. Mutta uuden kuvauskaluston hankkiminen on siis edessä vasta vähän myöhemmin, koska aluksi pitää katsoa, miten tää lähtee sujumaan vai jääkö vain nopeaksi kokeiluksi.

24 comments:

  1. Anonymous11:47 pm

    voi miten ihana olet! tilasin <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih jee, kiitos! ♥

      Delete
  2. Anonymous1:25 pm

    oot ihana <3 hihihii ainaki mä tykkään hirveesti et teet videoitaki, keep going girl!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos ja ihana kuulla että tykkäät! :-*

      Delete
  3. Anonymous3:27 pm

    MARIA MARIA MARIA !! Ehdottomasti jatkat!! :) jeeee oli tosi kiva nähä sut puhumassa :) ja haluun lisää näitä videoita !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih jee, kiva kun tykkäät!! :-) en tiedä vielä tuunko linkkaamaan näitä kauheesti tänne blogin puolelle enää, ehkä välillä, mut en ainakaan jokaista, eli kannattaa tilata kanava youtubessa jos tahtoo nähdä niitä! :-)

      Delete
  4. Anonymous3:29 pm

    Toi eka lause on jotenkin supersöpö !! :D Ja kyllä, ehdottomasti jatkat tätä! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah se on mun radiopersoona-ajoilta itse asiassa XD tai toi "moi mä oon maria" -pätkä koska alotin mun radio-ohjelman aina sanomalla "moi mä oon maria ja tää on mun viulupäiväkirja" :-D mutta jee jatkan kyllä varmasti koska oon aika innoissani tästä nyt!! :-)

      Delete
    2. Anonymous6:22 pm

      Mikä sun radio-ohjelma? :o Ja mikä viulupäiväkirja? Millon?

      Delete
    3. siis sen radio-ohjelmasarjan nimi oli marian viulupäiväkirja ja tein sitä Ylelle joskus ala-asteella, oisko ollut ehkä nelosella tai vitosella? :-D oon siis tehnyt Ylelle kaikenlaista vuosien varrella, mut toi on ehkä isoin juttu kun se oli "mun oma ohjelmasarja"

      Delete
  5. Anonymous5:01 pm

    oot niin ihana! jatka jatka jatka

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos!! :'--) ja enköhän mä jatka, tää vaikuttaa niin kivalta!

      Delete
  6. jeeee i'm exciteeed for this!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee, ihana kuulla!! :-*

      Delete
  7. IHANA sinä ja ihana video ♥

    ReplyDelete
  8. Jeee oon aina tykänny kattoo sun videoita täs vuosien varrella joten hihii excited!! :-) oot ihana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih jee, kiitoksia ja ihana kuulla!! ♥

      Delete
  9. Anonymous11:54 pm

    JEEEE!! Ihana sinä, hurjan kaunis sinä <3 tilaukseen meni, jeeeee :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos ihana! :-) ♥

      Delete
  10. Anonymous3:19 pm

    Kuulostaa oikeeeiiiin hyvältä! Jään innolla odottamaan sun videoitas :) sitten mulle tuli mieleen vielä sellanen et jos tekisit kans jotain ''my day'' tapasia vlogeja että kannat kameraa mukanasi kun teet jotain kivaa jne hehhe? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih jee, kiva kuulla! :-) ja kyllä varmasti tollastakin joskus, ehkä (ja nyt paino todella tuolla ehkä-sanalla) jo huomisesta saatan yrittää tehdä kun oon menossa the 1975 keikalle, mutta se nyt riippuu ihan että muistanko/jaksanko kuvata :-D ja kännykällä varmaan siis kuvaisin sen, tuskin jaksan kameraa raahata sinne! mutta jos ei huomisesta niin varmasti jostain muusta päivästä sitten joskus :-)

      Delete
  11. Anonymous7:51 pm

    Kirjavideoita, kiitos! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miksi silmänisku? :-D mutta kyllä, sellaisia tulossa! :-)

      Delete