oh youtube

Niin, youtube. Olin joskus pari vuotta sitten ihan koukussa, mutta viime vuonna en jaksanut kauhean aktiivisesti seurata ees vanhoja lemppareita saati sitten etsiä uusia. Mun youtube-rakkaus on muutenkin ollut aika kausittaista aina, että välillä unohdan kokonaan katsoa uudet videot ja sitten pidän maratonin ja katson kaikki miljoona päivitystä.
Tässä alkuvuodesta oon koukuttunut uudestaan ja siivonnut tilattavien listaa vaihtamalla vain lempparit uudemmalle käyttäjälleni (joo, toinen on googleen liitetty ja toinen ihan kai vain youtube-käyttäjä ja sillä vanhemmalla seurasin jotain kuuttakymmentä, mutta nyt oon siirrellyt vain ne lempparit tosiaan tuolle uudemmalle ja siirtynyt käyttämään vain sitä, HITSIT miten kiinnostavaa, miksi ees kirjotin tän tähän… :'--D), niin aattelin jakaa suosikkini teillekin, koska noh, vloggaus on superkool (paitsi en oo kauheen vakuuttunut vielä suomiskenestä, se on jotenkin aika blaah…).


TYPOS IN REAL LIFE by Troye Sivan

Tää cover Cat Powerin Sea of Love:sta oli ensimmäinen Troyen video, jonka näin (♥ koska a) cat power ja b) troye sivan, no words needed etc). Osaahan se juu laulaakin, mutta kyllä vloggaus on silti koolimpaa kuin pelkkä laulaminen, eli tykkään uudemmista videoista enemmän, koska idioottihuumori näköjään iskee… :-D


Ranting about Books by vlogbrothers

Aloin seurata vlogbrotherseja luettuani TFiOS:n (eli n. vuosi sitten), koska noh, fanityttöily on kivaa jne. En silloin arvannut, että tää kanava osottautuisi niin tärkeäksi kuin se on osottautunut, mutta jotenkin rakastan tätä kanavaa ehkä kaikkein eniten.
Vlogbrothers on siis John Greenin ja hänen veljensä Hank Greenin yhteinen kanava, joka on ollut pystyssä vuodesta 2007. Mun blogia tarkemmin lukeneille on varmasti käynyt selväksi, että rakastan Johnia, mutta päätin valita tähän kuitenkin Hankin videon, koska se on oikeasti ihan yhtä mahtava.
(PS. KAI KAIKKI TIETÄÄ JO ETTÄ PAPER TOWNSISTA TEHÄÄN LEFFA, TFiOS tuskin voi enää olla kellekään salaisuus, mut PAPER TOWNS!!!!!! okei rauhotun ihan kohta.)


Why did I write that down? by jimmy0010

En ehkä pääse ikinä yli Jimmyn aksentista. Oh my. Ja siis ehdottomasti yksi parhaista youtubereista, minkä takia en ymmärrä miksei sillä ole yhtä paljon seuraajia kuin muilla tähän postaukseen listaamillani. Mutta niin, Jimmyn videot on aina hyviä, en oo varmaan ikinä pettynyt.


My Youtube Story by ThatcherJoe

Joe on Zoellan veli, ja sitä kautta sen löysinkin aikoinaan (tykkään muuten Zoellastakin, koska se on ainoa beauty guru, jonka videoita jaksan katsoa!). Pakko myöntää, että Joe ois mun vastaus, jos joku kysyisi kehen youtuberiin ihastuisin pelkän ulkonäön takia #noshame. Niin ja tykkään Joen kakkoskanavasta melkein yhtä paljon, koska joskus dailyvloggauksen ja muun vähän suunnittelemattomamman ja käsikirjoittamattomamman matskun katsominen on kivaa.


Tyler Oakley Takes Sydney by Tyler Oakley

Vaikka Tyler oli varmaan ensimmäinen youtuber, jota aloin tilata niin mulla on aina ollut aika ristiriitaiset fiilikset siitä. En oikeen osaa edes selittää, mutta siis se on ihan superhauska ja en vois kuvitellakaan puhuvani lemppareistani mainitsematta sitä, mutta jotenkin sillä menee vähän överiksi ehkä välillä (etenkin nykyään). En mä tiedä ees miksi sanoin tän, koska ootan aina uutta videota. (Ja hei #troyler must happen, jooko, että voin olla vielä pahempi fangirl kuin nyt.)


BEDROOM TOUR by KickThePj

PJ on yksi vanhimmista suosikeistani, ja mietinkin joskus että tilaanko sitä vain tottumuksesta nykyään, mutta yritettyäni hetken olla katsomatta uusia videoita tajusin ikävöiväni niitä. Eli kyllä mä aidosti tykkään nykyisistäkin videoista, vaikka old school PJ onkin aina se kaikkein rakkain.


Ps. Saa jakaa omat suosikit! Tilaan siis näiden lisäksi nykyään vain aika harvoja kanavia, mutta tykkään löytää uusia seurattavia! Ja siis tiedän kyllä kaikki dailygracet, superwomanit yms. eikä ne iske ollenkaan, eli mieluiten saa kertoa jotain tuntemattomampia kanavia vaikka. Ja suomiskene epäilyttää niin paljon, että miettikää tarkkaan mitä sieltä suosittelette, etten muutu peruuttamattoman ennakkoluuloiseksi :'--D

42 comments:

  1. Oioioi! Noi on niin parhaita :) etenki Pj ja Joe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee jee sulla on selvästi hyvä maku! :'--D

      Delete
  2. Anonymous11:43 pm

    kiitos tästä postauksesta! oon ihan ulkona Youtubesta, niin näillä on hyvä aloittaa katsominen :) nää kaikki vaikutti nimittäin tosi lupaavilta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eipä kestä, hyvä vaan jos oli iloa jollekin! :-) musta tuntuu että mun lempparit on niin mainstream että kaikki vähänkään youtubessa pyörineet tietää nää jo, mut siis hyvä että ees joku löytää seurattavia tästä!

      Delete
  3. Anonymous12:17 am

    mahtavaa, YouTube on niin paras paikka kuluttaa vaikka koko päivä ihan huomaamatta! :D tässä postauksessa oli sekä vanhoja ultimate-lemppareita että pari uuttakin kiinnostavaa, siis kiitos! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa voi kuule, arvaa mihin käytin koko lukuloman………… :'--D jee, kiva jos löytyi myös uusia! :-)

      Delete
  4. Anonymous12:24 am

    jotenkin en ymmärrä koko vloggauksen viehätystä, itse en jaksa katsoa... ehkä tämä on nuorempien hommaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. no eihän kaikki tietenkään tykkää samoista jutuista! :-) mutta en tuosta "nuorempien hommasta" kyllä tiiä, koska näistäkin vloggaajista osa on melkein kolmekymppisiä tai ylikin, eli siis tuskin kauheen ikäsidonnainen juttu kuitenkaan, ennemminkin just mielipidekysymys että mistä nyt sattuu tykkäämään!

      Delete
  5. Anonymous2:22 am

    holy trinity bitches.

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis dailygrace ei vaan oo mun juttu vaikka kaikki tuntuu rakastavan sitä, mamrietakaan en tilaa enää mutta joskus tilasin, mutta siis hyvä kun sanoit tän koska olin unohtanut tilata hannahin noita tilauksia siirtäessäni ja siitä tykkään!!!

      Delete
    2. Anonymous12:56 pm

      hannah on the queeniest queen of them all♥ ja joskus jos joskus etsit katsottavaa niin tsekkaa blake rhiner! melkein ärsyttävän ihana. ja gracen (joka on nykyään itsgrace muuten) höpönassu veli, tim helbig.

      Delete
    3. siis joo hannah on kyllä ihana! ♥ ooh toi blake rhiner, miksi sillä on noin vähän tilaajia?? aivan ihana! ja näääh nuo helbigin sisarukset ei vaan oo mua varten :-D (ja joo tiedän kyllä että se on itsgrace nykyään mut mulle se on ikuisesti dailygrace kuitenkin kun en ikinä opi sanomaan ketään jollain uudella nimellä… :-D)

      Delete
  6. siis luin joululomalla neljä John Greenin kirjaa (TFiOS, Paper Towns, Will Grayson, Will Grayson, Looking For Alaska) ja tykkään hirmusesti Greenin kirjotustavasta, mutta ihmetyttää kun jokaisessa kirjassa on se sama idis?! Vähä erilaisempi tyttö, poika ja rakkaus. Entiiä miks toi nyt jäi mieleen mutta. :-DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. no siis ootko muuten lukenut amerikkalaista (tai no, suomalainen tai minkä vaan maalainen käy koska paljonhan niissä on samaa) YA-genreä? niinhän se nimittäin tuppaa noissa nuorille suunnatuissa kirjoissa aina olemaan :-D mutta niin, johnin kirjoissa tosiaan mua viehättää eniten kirjotustapa ja ne kaikki piilomerkitykset yms. joita en ainakaan ite tajunnut ekaa kertaa lukiessani (ja osan tajusin vasta noita sen videoita katottuani :-D).

      Delete
  7. Ite tykkään Bunnysta (grav3yardgirl), toinen tän hetken lemppari on Vsauce3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bunny edustaa mulle samaa kuin dailygrace, superwoman ja nää tämmöset, en tiiä miks mutta tyttöjen idioottihuumori ei siis näköjään iske XD en siis tiedä ees että miks, mutta en vaan jaksa kattoa niitä, vaikka välillä naurattaiskin jotkut jutut :-D ja tuo Vsauce3 olikin ihan uus mulle, mut hui, onks toi jotain tiedettä koko kanava?? :-D en ymmärrä tollasesta mitään!!

      Delete
  8. sulla on erityishyvä maku youtube-ihmisten suhteen! hah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihih sitten on sullakin!! :'--D

      Delete
  9. ah troye, joe ja pj ♥ tyleria en jaksa seurata ollenkaan, se vetää tosiaan ihan liian yli. enkä dailygracestakaan tykkää, ärsyttää vaan :-D
    seuraan kans aika noita perusnormeja youtubettajia, mut omia lemppareita noiden lisäks on si danisnotonfire, davedays (vaikka onkin vähän kuollu ja enempi musiikkipainotteinen), caspar lee ja anna akana

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥♥♥ jne! :-D ja siis joo en tiiä ees miksi tavallaan tykkään tylerista niin paljon, vaikka se vetääkin niin överiksi ja kaiken siinä pitäisi ärsyttää mua, kun miettii mun normaaleja ärsytyksiä (esim. dailygrace ja superwoman :-D). ja siis IHANAA että joku jakaa tän dailygrace ärsytyksen, koska musta oikeesti tuntuu et kaikki rakastaa sitä :-D

      oiiii danisnotonfire MIKSI olin unohtanut tilata sen näitä tilauksia siirrellessäni??? uaaah hyvä kun sanoit, se on rakkaus!! davedaysissa ongelmana on se, etten tykkää noista sen covereista yhtään XD siis se laulaa kyllä hyvin, mutta jokanen kappale kuulostaa samalta kun se tekee niistä tollaset "rokimmat" versiot :-D caspar on kyllä söpö ja anna akana olikin ihan uus mulle! täytyy kattoa vielä tarkemmin, mutta siis vaikuttaa tosi lupaavalta (oon niin huono tykkäämään naispuolisista youtubereista, mut anna vaikuttaa yhtä aikaa hauskalta, mut kuitenkin fiksulta!!).

      Delete
  10. Anonymous12:57 pm

    blogiasi jo pari vuotta seuranneena kokonainen postaus pelkästä fandomista = ihanaa ja samaistuttavaa!! oot semmonen asiat-on-järjestyksessä-I-keep-my-cool, niin oh niin siistiä lukea tämmöinen teinipostaus koska fanityttöily on yksi kivoimmista jutuista ikinä. ja nimenomaan youtube fanityttöily, koska söpöt pojat ja kirja-arvostelut on ihan vastakohdat kun puhutaan fandomeista. ah. jes. KIITOS. tekis mieli käydä keskustelua näistä youtubereista ja jakaa muita hyviä mutta gosh, jos alotan niin en ikinä lopeta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mitääh, voi ei, oon luullut että mun yleinen fanityttöily olis ees välillä käynyt ilmi täällä! se on nimittäin aika yleistä aina kun keksin jonkin uuden jutun… :-D hihii mutta JEE kiva kun tykkäsit ja usko vaan että oon nolo teini suurimman osan ajasta!! :-D
      (ps. keskustelekeskustelekeskustele!!! haluun uusia lemppareita, eikä haittaa vaikket lopettaiskaan ikinä ;-D)

      Delete
    2. Anonymous5:35 pm

      no ainakin oikeutettua john green fanitusta on ollu paljon! :-)

      takaisin youtubeen... kuitenkin tiedät muitakin vaikket niitä maininnutkaan, mutta kait mä voisin nyt vähän tuputtaa (ehkä jotain vähemmän tunnettua)!!

      SUPERFRUIT on tämänhetkinen lemppari, pentatonixin scott hoying ja mitch grassi! en tajuu kui niiden subscribereiden määrä ei kasva räjähdysmäisesti, koska rehellisesti voin sanoa tykkääväni kaikista niiden videoista. ah ne on super fierce ja flamboyant ja fruity ja laulaa niin jumalaisen hyvin... (näistä-saa-idean-kanavasta-videoita; pet peeves, ghost hunting, frozen medley)

      Oletuksena tosiaan, että noi yleisemmät kanavat on tuttuja niin jos oot kovasti ollut mukana uk youtube skenessä niin ben cookin "becoming youtube" sarjasta on valtavasti iloa. Kanavalta ninebrassmonkeys löytyy kaikki 12 jaksoa. Tosin jaksot kestää puolisen tuntia, mut jos päivät menee tekemättä yhtään mitään niin kannattaa vilkaista. Koostuu haastatteluista, pohdinnasta ja sketseistä ja jaksoista löytyy mm charlieissocoollike, dan ja phil, ne enkelinaamaiset kaksoispojat, hank green, jack howard...

      et tykkää dailygracesta? etkä tyttöjen idioottihuumorista... ehkä tasa-arvon nimissä nähtyäni becoming youtuben "girls on youtube" jakson ymmärsin itsekin naisyoutubereiden hienouden. mutta ymmärrän kyllä mitä meinaat superwomanilla tms slut-shame jennamarblesilla.... mutta! myharto on ihana. tykkään zoellan kamun louisen vlog kanavasta sprinkleofchatter, ja meikkikanavastakin. ja haleyghoover on niin liikkis, mut se ei enää tee aktiivisesti muutakun answerly kanavalle kristina hornerin kanssa kirjavideoita. beautycrush on niin hyvännäkönen ja symppis, pitkälti beauty/style videoita ja jumalainen weave jos ei mitään muuta!

      mutta ehkä se siitä. tässä on vähän turhankin moni vuosi tultu pyörittyä youtubessa ja päädytty shanedawsonista britteihin ja sieltä vihdoin raahauduttu takaisin tyleroakleyn syliin. omat lempparit tällä hetkellä tosiaan samoja mitä sulla, tyler, troye, kickthepj (miten se on niin älyttömän luova!) sekä superfruit, myharto, grace, milesjai, danisnotonfire. loput neljäkymmentäkin on ihania mutta shh shh riittää!! :-)

      Delete
    3. hahaa no joo kieltämättä, johnista oon kyllä kirjottanut aika monesti ja puhunut jopa yhellä videollakin kai lfA:sta :-D hehee…

      uaaah jesjesjes jotain tällasta kommenttia mä kaipasinkin tähän postaukseen!!

      hei hyvä kun sanoit SUPERFRUITista, koska oon unohtanut käydä katsomassa sen vaikka bongasinkin joskus oisko ollu tylerin kanavalta vai mistä nyt bongasinkaan! mutta siis tilasin ehdottomasti koska pentatonix ♥♥

      ei vitsit, tuon "becoming youtube" -sarjan aion katsoa kunhan ehdin! katoin äsken jo ekan jakson ja vaikuttaa lupaavalta, miksen oo koskaan törmännyt tähän?!?!

      siis joo dailygrace ei vaan iske ja siis superwoman ja jennamarbles jne. ei todellakaan oo mun juttu, mutta ehkä tuo mun "tyttöjen idioottihuumori ei iske" -kommentti oli vähän epätarkka :-D mutta siis ymmärsit ihan oikein mitä sillä tarkotin! siis hannah on ihana!!!! olin unohtanut tilata sen noita tilauksiani siirrellessä, en ees tajua miten pystyin unohtamaan sen kun se on ihan mahtava!
      louiseen en pysty enää suhtautumaan vakavasti kun näin sen tylerin kanavalla olevan "Times We've Pooped Our Pants" -videon XDDD mutta välillä kyllä katson louisen videoita, vaikka en tilaakaan sen kanavia.
      haleyghooveria en tiennytkään, täytyy katsoa sen videoita! niin ja kristina horner on huippu, löysin sen joskus vlogbrothersien kautta ja rakastuin!
      beautycrushiakaan en tiennyt, hitto että on kuuma muidu!!! tilasin heti pelkän ulkonäön takia XD mutta täytyy tutustua myös tohon sen vlog-kanavaan!

      jeee siis KIITOS!!! huippua saada uutta katottavaa kun en tosiaan enää tilaa niin monia kanavia, eli uusia videoita ei tuu kauheen usein kuitenkaan… :-D hihiii superhyvä maku sulla!! :'--)

      Delete
    4. Anonymous9:33 pm

      uuuu hyvä jos kelpasivat!! ja ohh kiitos, toisaalta viiden vuoden aikana pitääkin vähitellen oppia ymmärtämään hyvien youtubereiden päälle hahaa :-D

      becoming youtubella tohon vaivannäköön, kauniiden poikien määrään ja asiaan suhteuttuna on ihan liian vähän katselukertoja! ehkä se on sitä, että innostuminen ei oo kovin herkässä kun näkee videon keston... muuten, ihan saman videon kautta itekin törmäsin louiseen, mutta musta se oli vaan semmonen lähentävä stoori hahaa. ajattelin, ettei niin avoin ihminen ei voi olla muuta kuin hyvä tyyppi :-D ja ihan samasta syystä beautycrushia aloin tilaamaan!

      lopuksi ajatukset summaava giffi, jos niitä pystyy linkkaamaan (jos ei niin ei se mitään!)
      "when someone mentions my fandom"
      http://i.imgur.com/0zIts.gif

      Delete
    5. huhuh viis vuotta on pitkä aika kyllä, mä en sillon vielä tiennyt mistään mitään :-D ehkä joskus 2010 tai 2011 löysin tylerin ja shanen, mutta ehkä vasta 2012 aloin oikeesti koukuttua youtubeen :-D

      siis joo uskoisin videoiden keston olevan becoming youtuben suurin ongelma, koska katottuani nyt pari jaksoa lisää tässä en voi ymmärtää miksei se ole suositumpi! ja siis joo toi louisen stoori sai mut yhtä aikaa kiemurtelemaan naurusta ja vaivautuneisuudesta :-D siis se on kyllä aidosti hyvä tyyppi, sitä en kiellä, mut ei ehkä kuitenkaan ihan mua varten, en tiiä.

      XDDD hahahahhaaa (ei ollu ees typo troyen videoon viitaten, naurattaa oikeesti :'--D) toi giffi on niin minä!!! :-D

      Delete
  11. Anonymous1:25 pm

    Mä oon iihan koukussa youtubeen!! Oon kattonu sieltä videoita oikeesti joka ikinen päivä aina kun on ollut mahdollista viime kesästä lähtien :--D Mä tykkään kans kattoa saksankielisiä vloggaajia, ne on paljon parempii kun suomalaiset haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on kieltämättä ihan superkoukuttava paikka :-D mulla tosiaan menee kausittain ne koukutukset, eli välillä oon pari kuukautta pahemmin katsomatta ja sit taas katon ihan hirveesti seuraavina kuukausina :-D
      hei otan mielelläni vastaan saksankielisiä suosituksia!!! en tiiä yhtään ja ois kiva tutustua siihenkin skeneen :-) ja okei uskon että parempia kuin suomalaiset XDD oon ehkä hirvee, mutta mulla on vaan niin kiusaantunut olo suurinta osaa niistä katsoessani!

      Delete
  12. vlogbrothers on tärkein youtubekanava ikinä ♥ en oo ihan varma mitä mieltä oon tuosta Paper Towns leffasta mutta noh, ehkä ei pidä tuomita vielä kun ei oo tFioSiakaan nähty :-D

    ja ah jimmy0010 ♥___♥ mun fanityttöilyn tasosta kertoo ehkä se että olin joskus tositosi innoissani kun mun twiittaama kysymys pääs yhteen sen kysymysvideoista.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niin on!!! ♥ ja siis kiitoshan kuuluu sulle, koska sait mut lukemaan silloin tFiOS:n ja sitä kautta aloin sit seurata vlogbrotherseja :-) ja siis joo mua pelottaa kans, mutta yritän olla tuomitsematta vielä :-D tFioS:n tekemisessähän john ei oo sinänsä ollu "mukana", mutta ilmeisesti se on joku ohjaaja tai tuottaja tai joku nyt tossa paper townsissa?? toivottavasti se on hyvä merkki! :-D ja siis paper towns on vaan niin paljon tärkeempi, että siis ei mua haittaa jos tFiOS-leffa on huono, mut paper townsia ei saa pilata!! :'--D (okei avautuminen joo…)

      voi jimmy!!!! ♥♥ se on niin ihana. ooh, no kyllä tollasesta voikin olla innoissaan :'---D t. fangirl_4life

      Delete
  13. Anonymous4:19 pm

    siun pitääs tehä twitter :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla itse asiassa on, mutten ihan ymmärrä sitä + seuraan siellä
      vaan tyyliin just näitä youtubereita enkä oo ikinä twiitannut mitään XD mutta jos joskus alan aktiiviseks siellä niin kerron täällä kyllä! :-)

      Delete
  14. Confession to make: en oo koskaan ymmärtänyt youtubea :D tai siis olen mutten koskaan näitä tilejä ja vloggaajia XD oon täysin ulapalla, ainoa jota olen katsonut kerran kaksi on jenna marbles ja smosh. Siinä kai myös syyt miksi vain kerran kaksi... Pitäisi ehkä tai sitten ei, oon kova koukuttumaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi eiii jennamarbles ja smosh on ehkä kamalimpia ikinä mun mielestä XD en siis ihmettele, ettei oo tullu katottua sen enempää… :-D jos oot kova koukuttumaan ja et haluu menettää elämää ihan kokonaan niin ei kannata ehkä yrittääkään ymmärtää t. oon yrittänyt lukea nyt pääsykokeisiin pari päivää mut kaikki aika on menny lähinnä youtubeen……. ja lukuloma meni myös siihen. että juuh!! :'--D

      Delete
  15. Meinasin juuri itsekkin tehdä postausta Youtubesta ja vlogeista ja kaikista näistä, koska ne on vaan niin hyviä!! Tai no ei kyllä kaikki ole, esim. en voi sietää jennamarblesia :D Mutta oi kyllä ThatcherJoe, Tyler Oakley ja Troye Sivan (#TROYLER)

    jimmy0010n, Alex Dayn ja charlieissocoolliken vanhemmat videot on ihania, mutta uudemmat ei oo oikeen enää iskenyt muhun :(

    Sitten tykkään näistä perus brittityypeistä kuin Zoella, PointlessBlog, Tanya Burr, Oli White yms. Jim Chapman ja Sprinkleofglitter on mun ehdottomat lempparit! Tykkään näiltä kaikilta ehkä eniten niiden toisista chaneleista, joissa on enemmän vlogeja :)

    En myöskään oikeen tykkää tai no en oo edes kauheesti tutustunut noihin suomalaisiin.. Tilaan ainoastaan suomalaisista mariieveronicaa ja katon niitä videoita, jos sattuu olemaan ylimäärästä aikaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa siis joo jennamarbles on ehkä kaikkein kamalin :'--D en vaan pysty kattomaan sitä mitenkään… mutta siis joo iiiih #troyler!!!

      mulla on sama juttu alex dayn ja charlieissocoolliken kanssa, mut jimmystä tykkään edelleen ihan hirveesti. se on vaan ikuisesti yks mun unelmien miehistä :-D

      joo zoella on tosiaan yks ainoista beauty guruista joita jaksan seurata, alfiekin on aika ihana juu, tanya ja oli white on vähän blaah jotenkin ja jim on tosi symppis mut en jaksa seurata sitä kun nään sitä ihan tarpeeksi noiden muiden videoissa :-D niin ja louisekin on symppis, mutta sekään ei oo ihan mun juttu niin saan siitä tarpeekseni muiden videoissa!

      siis joo mä tilaan kolmea suomalaista mutta skippaan niiden videot oikeestaan aina :-D

      Delete
  16. kyllä sun nyt pitää alkaa kattoon tyttöjenkin videoita, ne on ihan parhaita! harmi vaan, että jätkät saa niin paljon enemmän huomiota. mutta mun lemppareita on esim. tyrannosauruslexxx, booksandquills, emily diana ruth, rosianna halse rojas, tadelesmith, meowitslucy, opheliadagger, savannahbrown, clothesencounters, padfootandprongs07, jean m, manicmads, candysomething, hannah witton ja tietenkin communitychannel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis kyllä mä tyttöjäkin seuraan, tässä postauksessa oli vaan mun lempparit ja ne nyt sattuu kaikki olemaan miespuolisia :-D
      kiitos vinkeistä! tuossa ihan uusiakin nimiä joukossa, pitää tutustua niihin kunhan ehdin! :-)

      Delete
  17. mun youtube-innostus on lähes kokonaan kuollut lukioajoista, vähän kaiholla muistelen kun aina aamusin ja iltasin sängyssäkin selasin puhelimella subscriptions-listaa :-D zoella on ihana ja symppis, vaikka sen videoista oon nähnyt ehkä 15... psychosoprano eli henkilö mirandasingsin takana on kans yks lemppareista :-D mun queen on kuitenkin communitychannel!! se on vaa niin ihana ja ollu tubessa niiiiiin kauan.<3 haha tästä ei pitäny tulla fanituskommentti..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo siis mullakin oli se kaikkein suurin innostus joskus pari vuotta sitten, mut nyt oon kyllä taas aika koukussa!! jotenkin tosi nostalginen olo kun roikun twitterissä oottamassa tietoa et joku lemppari editoi uutta videota :'---D joo, on mulla kai elämäkin……… XD
      zoella on kyllä niin symppis!! siis joo mäkään en oo kattonut sen kaikkia videoita todellakaan, koska esim. ne ostosten esittelyt + kosmetiikkajutut on vähän turhan puuduttavia jopa mulle, vaikka tavallaan kiinnostaakin :-D
      psychosoprano on huippu ja mirandasings tietty myös XD hahahah voi että, niin kreisi tyyppi, että pakko arvostaa!
      communitychannelia en oo koskaan jostain syystä tilannut, vaikka välillä oon sen videoita kattonutkin. en tiiä, ehkä pitäis joskus pitää maraton, jos löytäisin sen hienouden!!
      hahaa, fanituskommentit on tosi ok!! :'--D

      Delete