newbies

Untitled

Uusi vanha takkini, joka on odottanut kellarissa koko elämäni. Miksi äiti ei kertonut mulle aikaisemmin tästä?!?! Ihana rakkaustakki suoraan 50-luvulta, äitini edesmenneen isän vanha siis.

Untitled

Vihdoin oikeasti tarpeeksi korkeavyötäröiset farkut (Nellyllä oli kaikki farkut -20% niin piti hyödyntää), musta samettihame Oasapilta ja raidallinen lyhyt t-paita H&M:ltä. Pirteitä värejä kevääseen hahah...

Untitled

Books books books!! Oli vähän lahjakortteja suomalaiseen ja synttärialennuskoodi cdon.com:iin niin pitihän sitä nyt sitten…

(Ps. Englannin YO oli helpompi kuin syksyllä, mutta kyllä siellä muutama hämäräkin kohta oli.  Oli muuten aika selvästi keskittyminen herpaantunut viimeisessä kielioppirakenteessa, kun muuten lähes virheetön rivi läsähti täysin… :-D Laskeskelin äsken pisteitä ja tarvitsisin esseestä 85p saadakseni sen E:n (ellei pisterajat mahdollisesti laskisi, kun ainakin abitreeneissä on käynnissä paskamyrsky kokeen vaikeudesta). Mutta katsotaan nyt, kyllä sieltä toivottavasti ainakin M tulee!)

14 comments:

  1. Anonymous5:55 pm

    ihan täydellinen toi takki !! miksei meiltä kotoa löydy ikin mitään kivaa ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no eikö oo!!! ai vitsit! :'---) ja siis valitin just eilen tota samaa äidille, että kaikki kaverit saa niiden äitien vanhoja takkeja ja farkkupaitoja jnejne ja äiti on heittäny kaikki roskiin joskus! sit se sano: "onhan tuol kellarissa yks takki, josta voisit ehkä tykätäkin" ja sit se haki ton ja rakastuin uaaah ♥__♥

      Delete
  2. saanko lainata sun vaatekaappia :'-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. aw ihana sinä!! :-*

      Delete
  3. Anonymous6:11 pm

    aivan ihania vaatteita ja kauniin sävyisiä nuo kuvat! :)

    olin tänään kans kirjottamassa enkkua enkä ymmärtänyt yhtään mitään mistään siellä… siis esseeaiheet oli helpot (esim. se blogijuttu, siis siinhän pysty kirjottaa ihan mistä vaan? :D) ja avotkin ihan suht ymmärrettäviä, mut ne luetunymmärtämiset ja rakenteet…. meinasin ampua mun aivot ulos istuttuani siellä 6h ja silti jäi tarkistuskierros kesken!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos!! oon aika materialismionnellisuuksissa kyllä nyt hahah… :'--D

      voi ei, onpa tyhmää!! :-( mullahan meni siis syksyllä ihan arvailuksi osittain, mutta oon tosiaan nopea tekemään (vaikka en ymmärtäisi…), eli mulla ei sentään ollut silloin ajan kanssa ongelmia. toivotaan nyt, että monilla on mennyt heikommin/oot onnistunut arvailemaan oikein niin tulisi ees joku ihan ok arvosana! ja toivon siksikin et monilla ois mennyt heikommin, että ei tarvis saada ihan noin hyviä esseepisteitä E:hen kun siitä tuli aika yleislätinää! kirjotin tosiaan just siitä blogijutusta, superhelppo, mut mulla ehkä kaatu vähän just siihen aiheen helppouteen sit että sanasto saatto jäädä alkeellisemmaksi kuin tavallisesti… emmä tiiä :-D
      ÄH nyt lopetan tän miettimisen ja odotan alustavia!! ei tästä oo mitään hyötyä :-D

      Delete
  4. Ihana takki! Ja nuo potterit on kyl aika kauniita kans, vihaan suomi kansia :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuo on niin rakkaustakki kyllä, oih!! ♥ ja totta, nuo potterit on tosi kauniita verrattuna suomalaisiin painoksiin! :-D mä en pysty vihaamaan niitä, kun jotenkin ne on mulle ne potterit jotka oon lukenut sata kertaa, mut on ne kyllä rumia :-D

      Delete
  5. uiui, itellä menossa potterit (taas kerran) tosin suomenkielisenä versiona :D Enkuks niistä saa kyllä "sen oikeen" fiiliksen päälle, johtuuko sitten alkuperäiskielestä vai mistä. Haha, vanhempi isoveljeni kävi korottamassa E:tä L:ään enkun YO-kokeissa kun jäi pari vuotta sitten 3 pisteen päähän. Hän kehui että helppo oli mutta en sitten tiedä leveileekö turhaan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. luen vasta ekaa kertaa enkuks pottereita nyt niin mulle ehkä niistä suomenkielisistä tulee enemmän "se oikee" fiilis kun oon lukenut ne niin sata kertaa, mutta tavallaan ne on kyllä enkuks ehkä parempi. joo, oli mulla kai joku pointtikin (tai sit ei…) :-D

      no ainahan siellä on sellaisia kirjoittajia joukossa, joille koe on helppo - totta kai!

      Delete
  6. Anonymous7:49 pm

    mun mielestä toi enkku oli just vaikeempi kun syksyllä, tekstit oli ihan helppoja mut kysymykset ja vastausvaihtoehdot oli tosi kiperiä :/ lähin korottamaan ja alustavasti laskin itelleni yli 25 pistettä huonomman tuloksen kun syksyllä, ei voi mitää! monta ainetta sä siis kirjotat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla taas ihan eri tilanne! hassua, että tästä ollaan niin erimielisiä kun just tuolla abitreeneissä tosiaan keskustellaan tosta kokeen vaikeudesta ja sit taas mun kavereista aika moni piti tuota syksyn koetta helpompana. ei siis helppona, mutta helpompana. mutta harmittaa sun puolesta, että kävi noin! :-(

      kirjotan viisi, joista siis kaksi (enkku & ussa) nyt uudestaan kirjotettavina.

      Delete
  7. Anonymous1:16 am

    Miks sanot sun vaaria äidin isäks etkä isoisä, vaari tms? Ja siis ihan mielenkiinnosta vaan kyselen, kun pisti silmään! Kaunis tuo takki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tuossa lukeekin "edesmenneen", siis kuolleen. en koskaan ehtinyt nähdä äitini isää, koska se kuoli äidin ollessa 20-vuotias, niin jotenkin tuntuis tyhmältä sanoa sitä vaariksi tms.

      Delete