YO-mekko?!?

yomekkoja
 1. 3. & 6. Urban Outfitters, 2. Asos, 4. Topshop, 5. Forever 21

Onnistuin sotkemaan unirytmini lopullisesti tässä sairastellessani, eli mun ilta on vasta aluillaan nyt puoli kahdelta… Siispä kokosin muutamat kivat mekot kollaasiksi, kun pitäisi kai sitä ylppärimekkoakin jo alkaa vähitellen etsiä, että löytyisi varmasti mieluisa. Oon tykästynyt tuollaiseen kirkkaaseen siniseen, kun se näyttää mun hiusten kanssa niin kivalta, mutta pelkään sen olevan kuitenkin liian kova/kylmä väri mun superkalpeaa ihoa vasten. Hmmmh, täytyypä miettiä. Valkoisen oon ainakin sulkenut jo pois laskuista, koska en halua näyttää haamulta… Jotain luonnonvalkoista voisin tietysti miettiä, mutta haluaisin ehkä kuitenkin jonkin värikkäämmän.

Oon kuitenkin vasta ihan alussa tässä mekon etsinnässä, eli luultavasti en tilaa mitään näistä, vaan löydän jonkin vielä kivemman. Ainakin toivottavasti, koska ei mikään näistä kuitenkaan ehkä ole ihan mua. Tai en mä tiedä. Musta tuntuu, että katson vain samettisia ja viininpunaisia mekkoja, mutta lupasin itselleni, ettei mun ylppärimekko saa olla kumpaakaan noista :'--D Hahaa, yritän katsokaas kapinoida mieltymyksiäni vastaan tai jotain…

Tänään voisin nukahtaa ennen puolta neljää. Ja huomenna haluan olla jo terveempi! Kyllästyttää niin paljon tämä kotona luuhaaminen (vaikka sitähän mä kai muutenkin lähinnä harrastan…).

32 comments:

  1. oi, siniset mekot kyllä ovat erottamaton osa kevätjuhlallisuuksia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niin on!! ja näyttäisi varmasti kivalta myös lakin kanssa, ja koska mulla ei oo ihan blondit hiukset kuitenkaan niin ei ehkä tulis liian suomityttö-vaikutelmaakaan… :-D

      Delete
  2. Anonymous1:56 am

    sininen mekko ehdottomasti! oranssit hiukset + kirkkaansininen = <3333 eli joo!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no just siksi sellanen houkuttaiskin eniten!!! :'--) pelkään vaan että näytän liian kalpealta… ehkä käyn pari kertaa solkussa :'--D hahaa, ei oo ihan mun juttu kyllä, mut kävin mä siellä viime kesänä kai 2 kertaa ennen roskildeen lähtemistä kun halusin välttyä palamiselta...

      Delete
  3. Anonymous3:50 am

    noi on kyllä kaikki tosi nättejä, mutta mun mielestä toi 3. on ehdottomasti ihanin ja eniten sun näköinen :) mutta kieltämättä tollanen kirkkaan sininen ois varmasti myös tosi kivan näkönen sun päällä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. rakastuin tohon kolmoseen kyllä ihan täysin, mut se on malliltaan ehkä vähän liian kolttu YO-juhliin… ja en tiiä miltä se näyttäis jonkin vyön kanssa, että laskeutuisko se sit yhtään nätisti… hmmmh, mutta siis jos ei ois rahasta kiinni niin oisin tilannut ton jo muita tarkoituksia varten… :'--D mutta sininen on kyllä nyt vahvimilla! pitää varmaan koluta kaikki mahdolliset nettikaupat, että löytyy se kaikkein ihanin!

      Delete
  4. Mä sanoisin ettei mitään liian arkista kotimekon näköistä - yo-juhla on kuitenkin aika arvokas tilaisuus. Tosin sinähän parhaiten oman tyylisi tunnet :) 1,3 ja 5 tuntisin itseni alipukeutuneeksi. Muut ovat kauniita, suosikkeinani 4 ja 8 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no juu siis kolmosta en just tuon takia tilannut (vaikka rakastuin siihen ehkä eniten), kun se on malliltaan niin ei-juhlava. mutta ykkösen ja vitosen pystyisin kyllä näkemään hyvinkin ylppärimekkoinani! kaulaan joku kultainen statement-koru niin johan näyttää juhlavammalta ;-) en mä alipukeutumista pelkää, koska haluan kuitenkin näyttää itseltäni...

      Delete
  5. Anonymous9:44 am

    Tosi nättejä kaikki :) kirkkaan sininen sopis kyllä sun hiuksii aivan täydellisesti, ja erottuisit vaaleasta pukuloistosta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no sitä kans mietin et varmasti tosi monilla on joku vaalea mekko niin tuo sininen erottuis sitten sieltä! hmmh, täytyypä etsiä lisää kivoja sinisiä mekkoja :'--)

      Delete
  6. Anonymous10:04 am

    Musta toi 7 ois sopivan juhlava :) tai sit 6

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi 7. on tossa kollaasissa vähän jopa vitsillä :'----D siis tykkään tosta mekosta ihan oikeasti, mutta en vaan voi nähdä sitä mun päällä koska samppanja + paljetit?!?! joo ei ihan mun juttu ehkä :-D tai siis paljeteista jopa tykkään, mut en vaan osaa käyttää. mut 6. on kyllä kaunis, mutta en tiiä, oon nyt kallistumassa enemmän noiden sinisten vaihtoehtojen puoleen :-)

      Delete
  7. Anonymous11:57 am

    Musta toi nelonen ois ihan sua ! Mutta kyllä noi sinisetkin on rakkaus <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis tykkäisin tosta nelosesta muuten tosi paljon, mutta tuo vihreä on ehkä vähän liian haalea sävy. tai siis tykkään enemmän sellasesta ihan pikkasen tummemmasta/kirkkaammasta jotenkin, en osaa selittää mut siis sellanen ku se mun monkin kaulahuivi :-D ja noi paljetit on kans vähän… hmmh… :-D niin! mutta siniset on ihania juu! :'--)

      Delete
  8. 5 & 8 on tosi kivoja!

    ja aapua munkin pitää tosiaan löytää joku mekko, olin jo onnellisesti työntänyt tän koko asian pois mun mielestä :-Dd

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis joo uaaah, miksi kaupoissa on niin paljon mekkoja, mut suurin osa niistä on ihan kamalia ja joutuu selaamaan n. miljoona hirveetä mekkoa ja sit löytää jonkin yhen kivan sieltä joukosta sattumalta… :-D vaikeeta!!

      Delete
  9. toi 3. on tosi nätti ja oisit tosi ihana sen kanssa mut jos haluat jotain värikkäämpää niin toi 6. olis myös ihan älytön sun päällä just vaalean ihon ja punasen tukan kanssa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis tuo 3. on niiiiiin ihana munkin mielestä, mut pelkään sen olevan liian kolttu!! ääh, hitsi kun suomessa ei oo UO:ta niin en pääse sovittamaan :-/ ja 6. on kyllä kaunis, mutta ehkä vähän liian kirjava kuitenkin, en tiiä! täytyy miettiä :-)

      Delete
  10. niin ja piti sanoa, että sä oot kyllä huippu tyyppi ja sun blogista on tullu mun ihan suosikki! samaistun niin moneen asiaan sun kanssa (lukeva punapää jolla on hyvä musiikkimaku :DD ) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. voii ihana sinä, kiitoksia hirveästi!!! :-*

      Delete
  11. Kasi on ihana! Ja pelko pois vaalean ihon suhteen, näyttäis just hemo ihanalta!!! Ja mun myös pitäis ruveta kattelemaan mutta ei niin mitään toivoa, että löytäisin mitään jos lähden etsimällä etsimään..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oisin varmaan tilannut sen jo muuten, mut sen selkäosa on ehkä vähän outo! muuten se ois ihan täydellinen ja oot kyllä oikeessa et vaalee iho on kyllä kauniskin! ja joo etsimällä etsiminen on kyllä maailman kamalinta kun ei sillon ikinä löydä sitä täydellistä :-(

      Delete
  12. toi numero 2 on upee, sopis varmasti sulle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. YÄÄÄ siitä on mun koot loppu!!! :'--( toi on malliltaan ihan täydellinen ja tuo kuviointi varmistaa sen ettei se oo ainakaan tylsä. hitto että ärsyttäääää, koska toi ois ollut aika ihana!

      Delete
  13. minun mekkoni oli kirkkaan/savunsininen ja pelkäsin kanssa näyttäväni lähinnä suomen lipulta, koska ihoni on ihan super vaalea. varsinkin, kun kaikilla muilla luokkalaisillani oli tekorusketus :--- D mutta viihdyin kuitenkin omana itsenäni pakastekalkkunana, joten sillä ei ollut mitään väliä !
    sanoisin siis vaan, että tee miltä susta parhaalta tuntuu niin kaikki on hyvin !! :- )

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tuo on kyllä totta, että vaalean ihon voi nähdä hyvänäkin juttuna ja pitää vaan olla ajattelematta, että jotkin värit ei muka sopisi meille vaaleille!! :-)

      Delete
  14. Anonymous5:24 pm

    ootko käynyt riparin? jos oot niin minkälainen mekko sulla oli? :D ihan tälleen by the way!

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu kävin riparin. se oli sellanen mustavalkonen paniikissa ostettu kun jätin mekkoshoppailun vikaan viikkoon :-D

      Delete
  15. toi nelonen on ihana ^___^ ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi vihreän sävy on vähän väärä mun makuun! jos se ois vähän sellanen syvempi/kirkkaampi (en osaa selittää) smaragdinvihree niin sit tykkäisin hirveesti!

      Delete
  16. Anonymous4:07 pm

    Minkä noista sitten ostit? Kaikki tosi kauniita!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon ihan unohtanut vastailla kommentteihin! :-D mutta siis tuo numero 2:han se oli! :-)

      Delete