sick sick sick

sick

Teetä, buranaa, kurkkusuihketta ja kurkkupastilleja, mutta mikään ei auta. Aivot ei toimi ja nieleminen sattuu niin paljon, että yritän välttää sitä viimeiseen asti.
Arvatkaa jaksanko lukea esimerkiksi kirkkohistoriaa kun olo on maailman kamalin. No en jaksa. Enkä kyllä ole jaksanut niinäkään päivinä kun olen ollut terve.

Tekstitaito ei mennyt ihan putkeen (kuten arvasinkin), mutta kuudenkymmenen pisteen esseellä saisin vielä L:n. Siis jos alustavat pisteet ja pisteraja pysyvät paikoillaan.
Ärsyttää, koska olisin pärjännyt esimerkiksi kahden viime kevään kokeissa niin paljon paremmin. Mutta turha kai jäädä tätä murehtimaan. Onhan E:kin ihan hyvä, jos sen saan (eikä ole).

10 comments:

  1. Anonymous5:57 pm

    Voi ei tiedän ton tunteen mullakin meni tekstitaito huonosti. Oon yleensä saanut 5-6p nyt sitten jotakin aivan muuta. Toi koe oli kyllä hämärä. Eniten harmittaa kun katoin hyvän vastauksen piirteet ja mun mielestä ne täytty mun vastauksissa. Eikä yhtään helpota kun mua huonommat äikässä on saanu mua paljon parempia tuloksia. Sinne meni ainoa varma L täältäkin. Oon nyt itkeny pari päivää mut eipä mahda enää muuta kuin tsempata esseeseen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no juu, viittä ja kuutta oon yleensä itekin aina saanut, pari nelostakin joskus joo mut en kolmosta....... yääh. ärsyttää kyllä, kun meni nyt noin... ja siis joo, en oo vielä haudannut täysin L:n haaveita, mutta yritän sopeutua siihen ajatukseen että sieltä voi tulla myös jotain ihan muuta... tsemppiä esseeseen sulle, toivottavasti ees se menisi hyvin!!

      Delete
  2. joo toi äikkä oli kyl... alustavat tulee perjantaina ja karmiiki ajatella mitä kivaa sieltä on tulossa. paranemisia ja tsemppii sinne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi ei, se epätietoisuuskin oli jotenkin lohdullisempaa kuin tää varmuus siitä, ettei menny putkeen :-D ja hei tsemppiä ja paranemisia sullekin!! :-)

      Delete
  3. Anonymous6:40 pm

    Saitko pelkkiä kolmosia? Tiiätkö miten opettajas ovat arvostelleet ne? Jotkuthan vetävät supertiukkaa linjaa, esim. omani lähetettiin lautakuntaan neljänä pisteenä vaikka oli kuulemma viden pisteen vastaus, ettei sitten varmasti laske (okei, tyhmää). Toivottavasti YTL on kiva, ja saat vielä sen ällän, sulle jos jollekin sen soisin :-)

    Paranemisia vielä! :-*
    (ps. sun kännykuvat ovat hienoimpia ikinä!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei kun 433 eli siis jos esseestä vois saada 57p niin sillä tulis L, mutku ei niin pitäis saada se 60p. ja siis mun opettaja arvioi kyllä aika samaan tapaan kuin sensorit yleensä, kun on sensorina itsekin toiminut. että tuskin kauheen alakanttiin kyllä. ja mitääh, eihän tossa oo mitään järkeä, että tarkotuksella annetaan huonompia pisteitä, vaikka ois ihan selvästi parempi?!

      ja kiitos & kiitos!! :-*

      Delete
  4. Anonymous8:42 pm

    (Apua nyt koitan saada tän kuulostamaan siltä, etten tullu leijumaan omilla pisteilläni, mut) oon ollut aina ja ikuisesti ihan älyttömän huono kaikessa kirjoittamiseen liittyvässä. Yleensä oon vastausteksteistä saanu kolmea-neljää pistettä, ja ehin elätellä toivoa hyvistä pisteistä kahen viiden pisteen prelivastauksen takia, mut sit loppujen lopuks sain 344. Eli täysin sekavan kommentin pointti on se, että jos minä, järkyttävän huonoa kieltä kirjottava ihminen, jolla on sekavat höpötykset eikä minkäänlaista punaista lankaa es ajatuksissa pään sisällä, saan noi pisteet, ni kyllä ihan pakosti siulla tulee ne alustavat pisteet nousemaan (tai miulla tippuu johonki 121-riviin, hups)! Eli don't worry, hyvin se menee :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no en kyl kauheen optimistinen oo sen suhteen, että nuo pisteet tuosta nousis kun mulle jäi niin huono ja epävarma fiiliskin siitä, eli eiköhän ne ole ihan oikein arvosteltu. mutta ei voi mitään, joskus käy näin.

      Delete
  5. Anonymous9:02 pm

    älä viitti inistä. E on ihan yhtä hyvä kuin L eikä sitä arvosanaa tuu sulta kukaan koskaan kysymään.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja otetaas sitten taas ihan rauhallisesti... :-D kyllä mulla on oikeus ilmaista pettymykseni täällä.

      Delete