i just found the first letters you wrote me on the first afternoon we met

IMG_3061IMG_3062IMG_3063

En ole ikinä kärsinyt migreenistä niin en tiedä millaista se on,
mutta vietin juuri kaksi tuntia vessan lattialla kun se oli ainoa huone, jossa oli tarpeeksi pimeää kun valo sattui silmiin ja tuntui kuin joku olisi hakannut nuijalla mun päätä.

Että sellaista tänään. Onneksi eilen oli pitkästä aikaa oikeasti hyvä päivä kun olin saanut nukuttua yhdeksän tuntia (!!!) ja aurinko tuntui niin ihanalta kylmyydestä huolimatta.
Mutta tänään, tänään en tee vaihteeksi mitään muuta kuin etsi täydellisiä asuntoja oikotieltä. (t. ei mun pitänyt pitää mitään tipatonta tammikuuta, mutta oon vahingossa pitänyt, hups.)

 ps. rakastan noita kiiltonahkaisia martensejani niin paljon!! oli oikea valinta. 

22 comments:

  1. Anonymous1:21 pm

    kyllä toi valon arkuus ainaki kuulostaa ihan migreeniltä, että ehkä se oli sellanen.
    ja hei mäki oon ollu vahingossa tipattomalla :D ei oo jotenki tullu käytyy missään ku kotona on ollu ihan mukavaa.

    (nää kuvat on tosi kauniita! etenkin eka <3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no juuh se kyllä, mutta eikö migreenikohtaukset kestä yleensä tyyliin koko päivän vai oonko ihan väärässä? :-D koska mulla on nyt jo suht normaali olo enkä oo syöny ku yhen buranan…
      hahah vahinkotipaton… :-D joo kotona on todellakin ollut mukavaa ♡

      (voi kiitos! :-* pitkästä aikaa kameralla otettuja, huhuh!!)

      Delete
  2. noi kiiltonahkaiset martenssit on kyllä niin ihanat! mulla on matat mutta haluaisin kovasti myös kiiltonahkaiset.. :--D
    ja ihania nää kuvat :----)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mä oon ihan rakastunut noihin!! kyllä mä mattasistakin tykkään hirveesti ja meinasin aluksi ostaa ne kun ne kuluisi kivemmin, mutta sitten totesin haluavani nuo kiiltävät sittenkin :-D
      hih, kiitos! :-*

      Delete
  3. Anonymous1:52 pm

    Kauniita kuvia, ihanan sävyisiä <3
    Hyvää viikonloppua! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! ♡ ja hyvää viikonloppua sullekin! :-)

      Delete
  4. voi tosi ihania kuvia!! migreeniltä toi kyllä kuulostaa :~( ja migreeniä on niin montaa erilaista, ei se kaikilla kestä päivää. mulla ku on migreeni nii se kestää niin kauan kunnes lääke vaikuttaa ja saan nukahdetuksi, eli siis parisen tuntia. alussa mulla oli viel niin että oksensinki migreenin takia. hyihyihyihyi ihan kamalaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoskiitos! ♡
      ja yääk eikä, en halua!!! :-D toivottavasti ei tulis ainakaan kauheen usein kun musta tuntuu että joillain on ihan koko ajan migreeni…

      Delete
  5. Ihanat kuvat ja teksti!!

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:41 pm

    ompas ihania nää kuvat! :) ja kirjotat niin kivasti kyllä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuh, kiitos paljon!! ♡

      Delete
  7. Anonymous10:26 pm

    hii! :) do you have a boyfriend or anyone in mind?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi! :-) no, i don't have a boyfriend :-D and anyone in mind… well i'm maybe slightly interested in someone but honestly idk :-D

      Delete
  8. Anonymous11:06 pm

    outs, otan osaa mikreeni on aivan karseeta! ite kärsin viimeks keskiviikkona samasta, heräsin aamuyöllä ja juoksin suoraan vessaan koska pääkipu oli niin tajuton. Onneks oksentaminen yleensä auttaa -ainakin itteäni - ja pystyin käpertymään peiton alle loppupäiväksi pimeään.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyi kamala, se tuntui kyllä niin pahalta! mutta en mä tiedä kyllä oliko se migreeniä, mutta kai se oli. ainakin ahkeran googlailun ja teidän kokemusten perusteella se kuulostaa siltä. mutta yäääk en halua!! :-(

      Delete
  9. oijoi otan osaa, mä kärsin tosi pahasta migreenistä ja se ei tosiaan ole millään muotoa mukavaa. Pahimmillaan kohtauksia on pari kertaa viikossa, joihin kuuluu just valonherkkyyttä, näköhäiriöitä ja oksentelua. Toivottavasti et saa samaa vaivaa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyi että, pari kertaa viikossa tuollaista kuulostaa ihan kamalalta!!! :-( huhhuh, toivottavasti ei tosiaan tulisi noin pahaa ainakaan…

      Delete
  10. Anonymous11:50 am

    Mistä olet ostanut nuo housut? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uffilta löysin joskus syksyllä :-)

      Delete
  11. Noi kengät! ♥ Asutko vielä kotona, siis porukoiden kanssa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on rakkauskengät!! ♡ ja juuh, äidin kanssa asustelen vielä :-)

      Delete