from where i stand

Untitled

Alan vähitellen kyllästyä unirytmiini kun tavallinen arki on muuttumassa kestämättömäksi. Nukuin viime yönä ehkä puolitoista tuntia kun ehdin kokeettomalla koeviikollani tottua normeista poikkeavaan päivärytmiin. Tänään siis kahdeksalta aamulla yhteiskuntaoppia, ja olen niin ylpeä etten nukahtanut istualleen.
   Ensi yönäkään tuskin nukun kovin hyvin, koska olen Kamiksen kanssa Porvoossa. Kuolen jo nyt ajatukselle monen tunnin treenaamisesta kun ei mun silmät pysy auki edes tätä postausta kirjoittaessani.

Mulla on tässä jaksossa ruotsia, yhteiskuntaoppia, liikuntaa ja saksaa. Yhteiskuntaoppi ja liikunta määrittävät, saanko lakin keväällä. Pakko siis kärsiä. Kyllä, kärsiä.

 (Ps. YO-varoitus, älkää lukeko jos ärsyttää. Olin laskenut enkun pisteet väärin. En olekaan ihan niin luuseri kuin luulin, mutta luuseri silti.) 

8 comments:

  1. Anonymous12:58 pm

    ihana tuo kuva :) ja hei tsemppii treeneihin, väsymys on kamalaa :(
    kerro meille mitä sait enkusta! kiinnostaaaaa, koska oon utelias :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) ja sitä tarvitaan, nyyhkis... tästä tulee pitkä päivä.
      kerroinkin sen tuolla edellisen postauksen puolella yhdessä kommentissa, mutta siis vanhvan C:n. nyyh. mutta olin siis aluks unohtanut laskea ne pisteet niiden kertoimien kanssa niin luulin saavani B:n, eli siksi olin aika järkyttynyt...... :-D oon mä järkyttynyt nytkin, mutta siis keväällä uudestaan se.

      Delete
  2. muistan kans ku olin iiihan varma, et enkku on mulle se vahvin aine, ja että heittämällähän siitä tulisi E. No, vahva C tuli syksyllä ja eikun uudestaan keväällä! Ei sieltä sillonka tullu ku M, mutta kyllä se lämmitti mieltä ton epätoivosen C'n jälkeen :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mä olin kans aatellut saavani E:n, vähintään M:n... noooh tänä vuonna oli kyllä harvinaisen vaikea koe eli pisterajatkin taitaa vähän laskeskella yms. mut tuskinpa toi arvosana tosta hirveesti nousee silti. eli joo, keväällä uudestaan :-D siihen voisi vähän sit vaikka valmistautuakin niin vois sit kans saada sen E:n...

      Delete
  3. Anonymous1:51 pm

    sun ig-kuvat on täydellisiä <3

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:02 am

    https://marketplace.asos.com/boutiques?WT.ac=Mktp_Head_Boutiques&tab=all#WT.ac=Mktp_Head_Boutiques&tab=all&f:bgender=Women


    this, to feed your vintage hunger. in case you didn't know it exists

    ReplyDelete
    Replies
    1. i really did not know this!!! so cool :-D thanks :-)

      Delete