31/10/2013 23:50

IMG_2962_1

Kymmenen minuuttia NaNo:n alkuun, apua! En ehtinyt valmistautua tähän henkisesti ihan niin hyvin kuin olin ajatellut, mutta toivottavasti en kuitenkaan romahda. Itse romaanin puitteet on ihan kohtalaisesti kasassa, mutta joudun kyllä aika paljon keksimään lennostakin.
Toivottakaa onnea ja inspiraatiota! En varmaan hirveästi ehdi postata marraskuun aikana, mutta yritän aina välillä tulla jakamaan kuulumisia, tilannekatsausta jne. Mutta joulukuussa sitten viimeistään palaan suhteellisen säännölliseen postaustahtiin (jee joulufiilistelypostauksia!).

12 comments:

  1. Anonymous6:51 am

    hei onnea koitokseen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huii kiitos!! mitenhän tässä käy, oon jo nyt myöhässä aikataulusta kun päätinkin mennä kaverille istumaan iltaa kirjottamisen sijaan… :-D nooh, onhan tässä koko yö aikaa…. :-D

      Delete
  2. Anonymous2:28 pm

    voi onnea onnea!

    ReplyDelete
  3. Wiii onnea vaan! :)

    ReplyDelete
  4. Tsemppiä! joulupostauksia odotellessa siis ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos!! :-) kyllä mä muutaman postauksen yritän saada aikaseks tässä marraskuunkin aikana :-)

      Delete
  5. Tsemppiä vaan, mulla on sama koitos edessä! Älyttömän kiinnostavaa nähdä, mitä tarinalle tapahtuu kuukauden aikana, mulla kun on vaan juonen päälinjaukset selvillä :D Millasta nanoa sä kirjotat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ja samoin!! :-) mulla on aika tarkka kuva juonesta jo, mutta kyllä tää tässä elää silti koko ajan kirjottaessa :-D otin helpoimman mahollisen aiheen, kun mulla on niin superkiireinen marraskuu, etten ois ehtinyt kirjottaa mitään oikeesti hienoa! mutta siis kertoo kesäleirin ohjaajien ihmissuhteista.

      Delete
    2. Mistä tahansa saa hankalaa ja kiinnostavaa, jos oikeen yrittää! ;) musta toi on just hyvä aihe. Ties mitä häiriintyneitä vetäjiä siellä hilluu :D Marraskuu on kyl jotenki jännä aika, tuntuu et sillon on kiireisempi ku muina kuukausina.

      Delete
    3. no se on kyllä totta! :-D kyllä tuo tuosta sujuu toivottavasti, nyt on sanoja 5246 ja vielä ajattelin kirjoittaa hetken, jos pysyn hereillä… :-D mutta juuh, tänä vuonna mun marraskuu on vielä kamalampi kuin yleensä kun joka viikonloppu on vähintään yhdet kuorotreenit tai keikka, sit loppukuusta on koeviikko ja koko ajan on jotain!!!

      Delete