DR. MARTENS

drmartensit

Keksin ihan tarpeeksi monta hyvää syytä tälle postaukselle:

Koska joululahjojen miettiminen ei ole koskaan liian aikaista.
Koska haluan.
Koska en osaa päättää.
Koska pelkään kyllästyväni kiiltonahkaisiin vaikka ne nyt näyttääkin niin kooleilta.
Koska en saa unta.

Ja ennen kaikkea koska en kirjoittanutkaan tänään kirjallisuusesseetä (kapina, uupumus ja ihan sama jos kurssinumero ei olekaan 10 kuten kaikissa paitsi yhdessä äikän kurssissani lukiossa) ja siksi on ollut aikaa tuhlattavana tällaiseen. Ja aitoon nauruun, kiitos 2 Broke Girls. Uusi sarjaihastus.

24 comments:

  1. Anonymous2:17 am

    nyt heitit pahan, koska kummatkin on ihan täydelliset... en tiiä, jotenki nään matat enemmän sun näkösinä, mut toisaalta kiiltonahkasetki ois varmasti kivat sun päällä. vaikee sanoo siis :D sun pitää mennä joku päivä kauppaan jossain kivassa asussa ja pistää joku nappaamaan kuva susta kummatkin jalassa :D

    ja 2 broke girls on MAINIO!

    (oot ihana <3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon niin samaa mieltä et ainakin ekana tulee mieleen, että matat on enemmän mun näköset :-D mut sit taas oon kehittänyt jonkun ihmeellisen himon myös noihin kiiltonahkasiin... hahah hyvä idea, täytyy ehkä oikeesti toteuttaa toi... :-D

      2 Broke Girls on ihan superhauska, en kestä! :-D

      (voi kiitos!! xx)

      Delete
  2. Anonymous7:29 am

    matta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehkäehkäehkä :-D en oikeesti osaa tehdä päätöksiä tällasissa asioissa...

      Delete
  3. Anonymous9:33 am

    Apua, vaikee! Kyllä mä varmaan matat ottaisin, vaikka kiiltävät ovatkin kieltämättä päheet. Matat pystyn paremmin kuvittelemaan sun asuihin :-) Mutta eiköhän kiiltävätkin istuisi. Vaikee, kuten sanoinkin :-D Tai teet Robinit ja toisessa jalassa matta ja toisessa kiiltää, hahhaha, on hyvää huumoria taas :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo vois tehdä Robinit... XD ei mutta siis on todellakin vaikee! matat ois juu enemmän mua, mut toisaalta kiiltävät tois vähän särmää mun muuten niin tavallisiin asuihin. ääh en tiiä :-D

      Delete
  4. Ota matat ne kuluu tosi nätisti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tätä oon kans miettinyt et mitenköhän ne kiiltonahkaset kuluu!! hmmh :-D

      Delete
  5. Itellä on matta mutta nyt ottaisin mieluusti kiillot, 1490 jalassa about kokoajan ja klassiset 1460 himottaa jo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. helpointa ois jos sais molemmat... :-D musta tuntuu et sitku päädyn toisiin noista niin jää kaduttamaan ihan hirveesti, et miksen ottanut niitä toisia... :-D

      Delete
  6. matat olis varmaan käytännöllisemmät ja kuluisi nätimmin mutta ainaki tuossa kuvassa nuo kiiltävät on ihan tajuttoman ihanan näköset ooooh ♥ ok pitäsköhän alkaa itsekin harkita ostamista...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niinpä!! oon jotenkin aina tykännyt mattasista paljon enemmän kuin kiiltävistä, mut nyt viime aikoina oon alkanut kiinnittää huomiota miten kivalta kiiltävät näyttääkään! h a n k a l a a :-D
      ok ehkäpä... ;-)

      Delete
  7. Matat ois musta kivemmat ja voisin kuvitella ne sun asuihin :-D
    Oi dr.martensit on rakkaus! Ostin omani (sellaset lyhyt vartiset) kesällä ja en oo päivääkään katunu niitten ostamista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmhmm en osaa päättää :-D mut oon ehkä vähän kallistumassa kyllä mattasten puolelle, koska oon nössö :'-(
      martensit on kyllä niiin kivat!! lyhytvartiset ois kesäksi ihan superkivat kyllä, mutta nyt täytyy saada talveksi nuo pitkävartiset, kun kävelin viime vuonna h&m:n maihareiden toisen pohjan irti.... :-D

      Delete
  8. Anonymous6:28 pm

    Mun mielipide on, että kiiltävät, koska ne tois vähän mukavaa vaihtelua sun muuten maanläheiseen tyyliin. Ja sä voisit joskus tulevaisuudessa hankkia myös noi matat, koska noita kiiltäviä sä tuskin enää hommaisit, tai mistä minä tiedän :-D
    Mutta kuitenkin, ihania ovat molemmat! Mäkin haluun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon ehkä vähän kallistumassa mattasten puolelle, koska oon nössö!! :-D mun mielestä ehkä noin "kalliiden" kenkien suhteen on parempi ajatella niin et ostaa ne joille tulee pidemmäksi aikaa käyttöä. pelkään kyllästyväni niihin kiiltäviin niin nopeesti, että ne jää tosi vähälle käytölle, kun martensit kuulemma kestää melkeinpä ikuisesti... niin ehkä toivon nyt noi mattaset ja jos vielä parin vuoden päästä himmottaa kiiltonahkaset niin sitten hankin myös ne :-)
      mutta oon ehkä taas huomenna eri mieltä... katsotaan nyt mihin tää sisäinen kamppailu päättyy :-D

      Delete
  9. Anonymous6:53 pm

    Ehdottomasti matat!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehkä, ehkä... :-D en tiiä vielä!! mut onneks tässä on aikaa vielä jouluun... :-)

      Delete
  10. oi maiharit on rakkaus varsinki syksyllä! Omani ostin vähä yli kolme vuotta, eikä minkään näköstä hajoamista ole havaittavissa. kannattava ostos siis :------)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niin on!! kävelin viime talvena mun h&m:n halpismaihareista toisen pohjan irti (...XD) niin nyt pitäis hankkia vähän kestävämmät! :-D ja oon kyllästynyt siroihin maihareihin, martenseilla sais kivaa särmää tyyliin :-)

      Delete
  11. Anonymous9:53 pm

    molemmat :-D oon sen verran paskahousu et ottaisin itelleni matat, vaikkakin noi kiiltävät on ihan älymageet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jos vaan sukulaiset syytäis rahaa tarpeeksi niin oishan se ihan kiva joo saada molemmat... :-D mutta tosiaan oon ite ihan samanlainen nössö, eli mattaset taitaa päätyä toivelistalle... tai noh, mun mieli ehtii muuttua vielä sata kertaa ennen joulua :-D

      Delete
  12. Anonymous4:27 pm

    Matta. Ehdottomasti.

    ReplyDelete