ABITELTTAILU @ TERVASAARI

IMG_2624_1IMG_2629_1IMG_2627_1IMG_2628_1IMG_2633_1IMG_2637_1IMG_2638_1

Nyt olen abi. Hyvin väsynyt, ryytynyt ja kylmettynyt sellainen, mutta kuitenkin. Olen kai tullut vanhaksi, kun en jaksanutkaan koko yötä vaan nukahdin muutamaksi tunniksi telttaan kaatosateen ropistessa ympärillä. Mut hei timantit on ikuisia ja oleeoleoleolee...

Olen aika katkera rehtorin järjestämästä ykkössuojelusta, eli ei päästy kostamaan nyt ensimmäisenä päivänä kahden vuoden takaisia naamapiirrustuksiamme. Mutta huomenna toivottavasti. Ja viimeistään perjantaina sitten, heh. Käyn huomenna vähän maito- ja kananmunaostoksilla.

Nukuin tyhmät päikkärit ja nyt olen vähän sekaisin. Huomenna alkaa sitten arki, onneksi vasta 11:50 tosin. Ja ei mulla ole kuin yksi tunti. Sen jälkeen voisin mennä yksin kirjastoon ja aloittaa sen ylppäreihin lukemisen ihan oikeasti. Tää pelleily alkaa vähitellen vähän huolestuttaa, mutta ehkä mä vielä joskus opin aloittamaan asiat ajoissa.

Onkohan mulla kuumetta?

14 comments:

  1. Ihana toi sun vihree kaulahuivi ! Mistä oot ostanu ? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on monkista viime keväänä ostettu, eli tuskin niitä enää on missään :-(

      Delete
  2. Anonymous9:12 pm

    miksei meiän koulus oo mitään tommosta? :( näyttää sika kivalta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. teiän pitää ite vaan järjestää abitelttailu niin sit teillä on, ei se oo sen vaikeempi juttu! :-D

      Delete
  3. Määki tahon abitelttailuu!! Näyttää hauskalta ja varmasti sitä olikin :-) Pakko myöntää että aika hieno tunne oli ekaa päivää mennä kouluun ja tajuta et tästä se lähtee ja helmikuuhun loppuu jiihaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mun teki mieli lähinnä oksentaa koko päivän, mutta on tää kyllä niin outoa, että oon muka abi kun vastahan mä alotin lukion......?!?

      Delete
    2. No opiskelu motivaatio hipuu nollia mut muuten siistii ;) jep!! sika nopeesti menny aika!

      Delete
    3. hahah no aijaa... :-D tänäänkin piti lukea, mutta en oo saanut millään alotettua... ehkä huomenna kun on hypäreitä... blaah :-D

      Delete
  4. Anonymous10:33 pm

    näyttäpä kivalta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehezz ihan muistamisen arvoinen ilta oli kyllä... :-D

      Delete
  5. Anonymous10:43 pm

    Voi kun näyttää kivalta:) Millanen paikka toi tervis on? Ku en oo ikinä käyny. Millasii sisätiloi, vessoja yms...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sibis kokoontuu aina kiviselle amfiteatterille, mutta sen lisäksi siellä on esim. ravintola (kerran oon livahtanu käymään siellä sisävessassa, mutta sen enempää kokemuksia mulla ei siitä ole :-D), leikkipuisto, koirapuisto ja mattolaituri. ja siellä on sellaset perusvessat mitä on lähes kaikissa puistoissa, eli se ilmanen pisoaari ja sit maksullinen "naistenvessa".

      Delete
  6. Mä ja Amy diipeissä.... Oush

    ReplyDelete
    Replies
    1. kas, totta! :-D en ees kiinnittäny huomioo et ketkä siinä istuskelee

      Delete