3 years!

3vblogi

Apua!  itkisitkö onnesta  on ollut nyt tasan kolme vuotta pystyssä. En usko että oon jaksanut tehdä tätä jo niin kauan, kreisii!

Tässä vähän tilastoja:

Lukijoita Bloggerin kautta: 829
Lukijoita Bloglovinin kautta: 397
Lukijoita Blogilistan kautta: 49
Lukijoita yhteensä: 1275
Facebook-tykkääjiä: 115
Postauksia yhteensä: 606
Kommentteja yhteensä: 9267
Sivun katseluja yhteensä: 347402

Tässä postaus ensimmäisen vuoden tilastoista ja tässä toisen. Ootte te aika ihania. En mä varmaan olisi täällä enää ilman teitä ja teidän ihania sanojanne ‒ tai sitten olisin.

Kuvat
weheartit

21 comments:

  1. Anonymous3:36 pm

    onnea hirveesti! :') oot kyllä lukijas ansainnu!

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:56 pm

    onnea! :)) tää on mun ehdoton lempiblogi <3

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:28 pm

    http://farm6.static.flickr.com/5205/5303926799_51a6c3f75c_z.jpg
    http://farm7.static.flickr.com/6125/5964323648_26b1410a82_b.jpg
    http://farm7.static.flickr.com/6026/5998381745_bce72bae0e_z.jpg

    oot ollut aika söppänä :--) paljon onnee blogille!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahah joo todella.......... XD mutta kiitos! :-)

      Delete
  4. onnea onnea onnea!

    ReplyDelete
  5. Onneksi olkoon, kannattaa olla iloinen!! :)

    ReplyDelete
  6. Onnea hirmusti!! Olen huono kommentoimaan, mutta blogisi kuuluu mun lemppareihin ja olen lukenut tätä jo ties kuinka kauan (ja aion lukea jatkossakin) :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oih, kiitoksia paljon!! :-*

      Delete
  7. Anonymous6:35 pm

    kauheesti onnitteluja! :---)

    ReplyDelete
  8. onnea maria!! :-) aloin just miettimään, että kauankohan oon lukenu sun blogia mutta en vaan muista. veikkaan kuitenki että aika kauan ja aion kyllä tulevaisuudessakin jatkaa lukemista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos sara!! :-) oot kyllä ollut aika kauan lukijoissa koska muistan joitain sun kommentteja tosi pitkän ajan takaa! ;-)

      Delete
  9. Moikka! Järjestän CaseApp nimiselle yritykselle arvonnan blogissani ja osallistumisaikaa on kaksi viikkoa. Tästä linkistä (http://thephotodiary-by-saralehtomaa.blogspot.fi/2013/08/caseapp-giveaway.html#comment-form) pääset osallistumaan jos kiinnostaa :) Onnea matkaan!
    -Sara

    ReplyDelete
  10. Uuuuu Mahtavaa! Onnea! Hyvää työtä oot tehny tän kaa! Ehkä yks omista nykylemppareista tämä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. uuu kiitos!!! :-* all talk, no sense oli kans yks mun lemppareista ja nyt ootan superinnolla mitä you little charmerista kehkeytyy!!

      Delete
  11. Yay! Myöhästyneet onnittelut multa joka on seurannut blogisi kasvua ihka ensimmäisestä postauksesta saakka kun silloin aikoinaan mulle tän linkkasit. :--) Onnea simona <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos!!! :-* ihanaa että täällä on vieläkin oikeesti muutama sellainen jotka on ollu ihan alusta asti mukana!

      Delete