TAKE A WALK

IMG_2462_1IMG_2450_1IMG_2460_1
 Farkkutoppi - American Apparel, Villatakki - H&M, Herrainkengät - Vagabond, 
 Farkkuleggingsit - Dr. Denim/Carlings, Hattu - H&M
 Kangaskassi - Melodica/Carlings 

Nyt on kyllä niin epäonnistuneet asukuvat, että ihan naurattaa! Kuvaajan käsi tärisi sen verran, että lähes jokainen kuva heilahti. Tässä on kolme tarkinta vaihtoehtoa, joissa ilmeet nyt on mitä on. Ehkä kestätte...

Työt alkoi eilen ja nyt ryydyttää niin paljon, ettei ajatus oikein kulje. 5:15 on epäinhimillinen heräämisaika. Montakohan kertaa olen hokenut asiasta täällä, mutta niin se vain on. Ja olen edelleen kipeänä, eli portaiden juokseminen aiheuttaa tuskallisia yskänkohtauksia. Mutta muuten en valita, koska mua oli ikävöity ja pääsin heti ensimmäisellä kahvitauolla kertomaan Roskildesta innokkaille kyselijöille.
   Viikonloppuna kävin Vilman kanssa katsomassa The Bling Ringin enkä oikein osaa vieläkään muodostaa mielipidettä siitä. Ei se loistava ollut, muttei surkeakaan. Jotakin siltä väliltä. Ainakin ihan viihdyttävä, jos ei muuta.
   Tänään käveltiin Ainon kanssa Tervikseen parantamaan maailmaa ja kärsimään myrskytuulesta. Hattu meinasi lentää mereen ja hiukset oli koko ajan naamalla, mutta ei se mitään.

Okeasti mun piti hoitaa tänään kaikkia velvollisuuksia ja muita, joita olen lykännyt aina vain päivällä kauemmas. Nyt vaan väsyttää liikaa. Lupaan pyhittää huomisen kaikelle tekemättä jääneelle. Töiden jälkeen aloitan suoraan suursiivouksella, koska yksin asuminen kipeänä on aiheuttanut tänne kaaoksen.
   Mutta nyt menen nukkumaan.

6 comments:

  1. Anonymous11:42 pm

    ootpa ihanana ! toi asu näyttää tosi hyvältä sun päällä ja toi hattu sopii sulle ihan sika hyvin :) eikä oo mitenkään epäonnistuneet kuvat vaan nätti oot niinku aina !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hui mitä ylistystä :-D mutta kiitoksia paljon! :-)

      Delete
  2. Anonymous1:34 pm

    ihanat kuvat, oot niin nätti! ja ihana asu :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:19 pm

    onko sulla iphone?(: (jos on nii) mitä mieltä oot siitä et kannattaako "enää" ostaa nelosta? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu on :-) mulla on siis 4S ja kyllä mun mielestä sen ostaminen on edelleen kannattavaa. luultavasti ite ostaisin edelleenkin just ton enkä vitosta, koska siinä ei oo mun mielestä ratkasevasti parempia ominaisuuksia kuitenkaan. ja se vitonen on kamalan iso ja se laturijuttu on ihan naurettava, koska mulla on esim. ipod niin on ihan kiva, että sama piuha käy molempiin eikä tarvi vaihdella niinku vitosen kanssa tarvis...
      mutta jos siis et tarkottanu 4S:ää, vaan nelosta niin sitten en osaa sanoa, kun en oo koskaan varmaan ees käyttänyt nelosta kun kaikilla tuntuu olevan 4S :-D

      Delete