last 10 days via instagram

IMG_1897

 #minäoonkotona !!!! #jamullaonuusmekko #urbanoutfitters 
 #jooo #nythymyilyttää 

IMG_1900

 lukekaa te vaan ylppäreihin, mä luen mieluummin kirjoja. 
 ja onhan tää englanniks, eli kyllä kai tätäkin 
 voi kutsua ylppäreihin valmistautumiseks... 
 #laiska #kouluonpaskaa #enhaluualottaa #nytonkesäloma ja hei #yolo 

IMG_1906

 #huomenta #miksoonvieläkinkipee 

IMG_1910

 #vähän #aurinkoo & #lukemista ☀ #vieläkinkipeenä 
 #vikatlomapäivät #nyyh 

IMG_1917

 #maailmanpisinkotimatka #nytnukkumaan #väsymys #oihelsinki 

IMG_1929

 #täällä #taas #ja #kipeenäkin #vielä #nyyh 

IMG_1934

 #teetä & #lukemista pt. 1000 #voisinkoparantua #kiitos 

IMG_1946

 pääsin #tänään #töistä klo 10:31 #madskillzzz 
 ps. #onkojääkausialkanut #kylymä 

IMG_1950

 #sataasataaropisee ☔ #oonsalaailoinen t. #kotihiiri 

Hei,

tekee mieli kirjoittaa taas kirjeitä, siksi aloitin noin. Mulla oli jossakin vaiheessa ihan hirveästi kirjekavereita ja kellarista löytyykin jokainen saamani kirje. Mutta nyt haluaisin taas kirjoittaa kirjeitä. Sähköposti on tietysti se modernimpi muoto, mutta olen jotenkin laiskistunut siinä (anteeksi Siiri, tänään oikeasti kirjoitan illemmalla). Rakastan käsin kirjoittamista, eikä päiväkirjakaan tunnu riittävän tällä hetkellä. Mistä löydän kirjekaverin? Haluan taas ostaa kauniita kirjepapereita ja ilahtua hakiessani postit, kun saan muutakin kuin tiliotteita tai palkkakuitteja.
   (Tämä mielihalu johtunee muiden kirjeiden perille toimittamisesta päivittäin.)

Olen vieläkin kipeä ja taitoin nilkkani keskiviikkona töissä. Raukkuus on siis maksimissa. Onneksi nilkkaan ei tänään enää sattunut niin pystyin jakamaan postit normaalilla vauhdillani. Pääsin tosiaan 10:31 lähtemään kotiin, heh. Kyllä heinäkuu on se ideaali kesätyökuukausi tuolla, koska kesäkuussa on paljon enemmän postia. Mutta teitä tuskin kiinnostaa postin määrä tai taittunut nilkkani.
   Oikeastaan voisin kysyä, mikä teitä kiinnostaisi? Olette niin hiljaisia nykyään, että vähän harmittaa jopa. Tuntuu typerältä, että lukijoita on yhteensä yli 1000, mutta kommentteja tulee yleensä vain muutama. Piristäkää mua ja kertokaa jotain kivoja juttuja vaikka. Oikeasti, kommentit on ehdottomasti yksi kivoimmista jutuista bloggaamisessa!

Nyt haen jääkaapista kotimatkalla ostamani lohtugaragen ja valmistaudun koko illan kestävään leffamaratoniin. Ajattelin katsoa kauniita ja hymyilyttäviä elokuvia. Nyt ei ole aika hautautua itsesääliin - onhan sentään kesä.

32 comments:

  1. haluun kirjapostauksen!!
    tai ainakin tietää että mikä toi "14. luku Bruno kertoo aivan ymmärr.." -kirja on... :-D

    ja jee lohtugarage ja leffamaratoni kuulostaa hyvältä, mäkin haluun.

    (just vastasin sun kommenttiin mun blogissa ja nyt kommentoin tänne haha)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ääh en jotenkin osaa toteuttaa kirjapostauksia! jaksatko odottaa tän vuoden viimeisiin päiviin kun postaan kuvat (kollaasina siis) kaikista kirjoista, jotka oon lukenut tänä vuonna ja kerron parhaimmista jotain yms? niitä on kyllä tällä hetkellä vasta 17, eli pitää vähän ryhdistäytyä jos aion saavuttaa mun tavoitteen, eli 50...
      mutta tuo kirja on poika raidallisessa pyjamassa! suosittelen kyllä lukemaan, vaikka odotin tolta ehkä vähän liikaa (taas kerran... :-D). mutta oli se hyvä kuitenkin.

      lohtugarage ja leffamaraton on mainio kombo! aloin kattoa noita before sunrise, befor sunset & before midnight, koska en oo tota uusinta nähnyt vielä!

      Delete
  2. Anonymous5:58 pm

    kirjoita kuten tässä ja edellisessä postauksessa niin olen tyytyväinen :) ja sun kuvatkin on kyllä aina kivoja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yritän taas panostaa tällaseen bloggaamiseen, joka on ominta mua, eli saamasi pitää! :-) tai no en näitä ig-kuvia kyllä tarkoita, mutta jooh :-D

      Delete
  3. Anonymous6:20 pm

    Mun kommentointi-intoa on laskenut se, etten pääse käyttämään mun hienoa nimimerkkiä :'( pitää yrittää parantaa, koska luen kuitenkin kaikki sun postaukset ja tiedän, että se tavallaan palkitsee kirjoittajan. Ootan jo sun sähköpostia, nyt on paljon asiaa!

    Terv. ystäväsi Samppeli ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi on niin outo juttu!! en ymmärrä, miksei se toimi enää :-O mutta NYT mä kirjotan sulle, menee varmaan hetki kun mullakin on aika paljon kirjotettavaa! hitsi, miks oon lykännyt tätä näin kauan... :-D

      Delete
  4. Anonymous7:39 pm

    se on oikeesti hassua, mä oon aina olut kova kommentoimaan mutta oon MONESSA blogissa huomannu että kommentteja ei tuu ja bloggaajat miettii sitä. Ehkä jengi on vaa nii turtunu, mullaki on paljo blogeja joita luen aktiivisesti/selailen läpi aina mutta tuskin koskaan kommentoin, emmätiedä, en mä kai vaan jaksa ei huvita, ei ole sanottavaa! Mutta niin hehe nyt kommentoin ja usein aikaisemminkin, oot huippu! Sun juttuja jaksan etkä koskaan ole vielä ärsyttänyt lukijasieluani :D
    ps. ylppärit on iha paskaa kuka oikeesti muka nyt on alottanu lukemaan hei haloo #chillatkaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. no oon kyllä kiinnittänyt kans huomiota, että en taida olla ainoa kommentoimattomuudesta kärsivä! mutta ymmärrän kyllä niin hyvin tuon "ei ole sanottavaa", koska oon itse maailman surkein keksimään mitään kommentoitavaa koskaan... :-D mutta nyt tän postauksen tehtyäni päätin ryhdistäytyä ja kommentoida kaikille ihanille suht säännöllisesti, koska kivat kommentit on maailman kivoin juttu!

      voi kiitos iiks! :-* ihanaa etten oo ärsyttänyt, koska ilmeisesti oon onnistunut ärsyttämään joitakin :-D en kai ihan viime aikoina, mutta jossain vaiheessa tuli kyllä aika ärsyyntyneitä anonyymikommentteja...

      ps. en tajua mut mun instagram on täynnä jotain "luen ylppäreihin" -kuvia ja se luo pienet paineet, kun mun kirjat lojuu jossain vaatekaapin pohjalla eikä oo kyllä ollut suunnitelmissa alottaa vielä vähään aikaan... :-D

      Delete
  5. Mä voin alkaa kirjotteleen sun kaa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oikeesti? hui!! täytynee lähteä pian hankkimaan kirjepaperia :-D lähetätkö mulle vaikka sähköpostia, jos oot tosissasi!

      Delete
    2. Laitoin sähköpostia blogin osoitteeseen :)

      Delete
  6. poika raidallisessa pyjamassa on hyvä! se leffakin on jees.
    ja sun uus mekko myös!:-)
    voiko spostillakin käydä kirjeenvaihtoa? cool!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oli se kyllä hyvä. tai tykkäsin siitä naiiviudesta, millä lapsi suhtautuu kamaliin asioihin. mutta joku tossa kuitenkin oli vialla, etten voinut nauttia niin paljon kuin oisin halunnut. ehkä mä vaan odotin liikaa, en mä tiedä :-D leffa täytyy kyllä nyt myöskin katsoa!
      hih eikö ookin kiva mekko! :-)
      ja siis joo totta kai, miksei voisi? se on vähän tylsempää ehkä, mutta tulee ainakin halvemmaksi ja on se nopeampaakin. mutta käsin kirjottaminen on aina ollut mun juttu, että kaipailen nyt pitkästä aikaa taas kirjekaveria kun oon laiskistunut päiväkirjan kirjottamisessa vaihteeksi...

      Delete
    2. mäkin haluun ilmottautua kirjekamuksi! (uskaltauduin koska joku muukin^^)

      Delete
    3. JEE! :-* laitatko mulle vaikka sähköpostia niin vaihdetaan osotteita? :-)

      Delete
  7. kirjeet on parhautta, ne on jotenki henkilökohtasempii ku sähköposti :--) ja se kirjapostauskin vois olla mahti, oon löytäny mun lukemisrakkauden taas uudestaan pienen tauon jälkeen. Ja toi uus mekko on just kivakiva kesämekko !

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta! ja niissä tulee kirjotettua kivempaa ja kauniimpaa kieltä ja niihin panostaa muutenkin enemmän! :-) hmmh voi että kun en halua tehdä nyt kirjapostausta kun sitten spoilaan sen vuoden viimeisille päivillä suunnittelemani postauksen sisältöä ja ääääh!! vitsit. etsi kirjavinkkejä pauliinan blogista (http://nastylittleugh.blogspot.fi) sillä välin ;-)

      Delete
  8. ihana blogi sulla! jäin miettiin millä nimellä löydyt instasta kun sulla näyttää olevan hauskoja kuvia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-) tuosta sivupalkista löytyy kyllä linkki sinne, mutta siis @suihkis

      Delete
  9. http://koti.mbnet.fi/~raijae/kirjeenvaihto/kirjeet_16-25.html tuolta saattaapi löytyä kirjekaveri myös! mutta kyllä mäkin voisin kevyeen ruveta sun kirjekaveriks, koska toisten blogien lukeminen tuntuu jo vähän siltä ku joku kirjottelis mulle! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi apua ei nuo kyllä näyttäny kauheen lupaavilta kun selasin vähän! :-D mulle ois niin tärkeetä että kirjekaveri olis samanlainen ku minä, mutta en osaa selittää millasta samanlaisuutta ees tarkotan :-D

      Delete
  10. Riittääks jos sanoo et sulla on tosi hyvä blogi? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih voi ihana, kiitos! :-* eli riittää ;-)

      Delete
  11. Heh tulipa jotenkin huono omatunto tota lukiessa kun mäkin oon sun blogia seurannut jo monta kuukautta ja joka ikisen postauksen lukenut enkä oo tainnut kertaakaan kommentoida :( mutta ehkä voisin tästä lähtien yrittää parantaa tapani, en ainoastaan tän blogin vaan muidenkin blogien kohdalla!

    Sun blogi on ehdottomasti yks mun suosikeista, ellei jopa se ykkössuosikki! Musta tuntuu ihan kuin sun blogista välittyis semmonen tietty tunnelma, tiiätkö niin kun joku kattohuoneisto johon paistaa valo kattoikkunoista ja muuten valkoinen asunto on täynnä kaikkia kiinnostavia, vähän vanhempia pikkuesineitä, hylly josta löytyy kaikki parhaat kirjat ja niiden lukemista varten joku nojatuoli siitä vierestä. Huoneessa soi tietenkin hyvä musiikki joka luo vähän melankolisen tunnelman ja alkaa tehdä mieli tanssimaan yksikseen siinä huoneessa. Ja keittiöstä löytyy sitten eri teemakuja ja söpöjä kuppeja joista voi sitten valita suosikkinsa ja istua ikkunan ääreen ihailemaan alapuolella kukoistavaa kaupunkimaisemaa.

    Sun postauksia on aina niin ihana tulla lukemaan ja mun mielestä parasta on se että jaksat valittaa asioista tai jakaa epätoivon tuntemuksia koulutehtäviä kohtaan :D en jaksais lukea mitään missä yritetään vaan kiinnittää huomio asioiden hyviin puoliin, sillä ei kaikki vaan yksinkertaisesti voi olla hyvää tai ihanaa :D

    jatka samaan malliin! :) PS. Kirjeiden kirjoittaminen on tosiaan parasta, toivottavasti löydät sen kirjekaverin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. iiks apua, maailman ihanin kommentti!! kiitos! :-*

      oi toi tunnelman kuvailu! kuulostaa nimittäin huolestuttavasti mun unelma-asunnolta... :-D täytyy ehkä alottaa lottoaminen heti huomenna, jos aion joskus saada rahat kasaan, heh...

      kiva kun tykkäät mun valituksesta :-D joskus tuntuu, että tulee valitettua vähän liikaa välillä ja täällä on kauheen negatiivinen ilmapiiri, mutta parempi kai niin kuin että kirjottaisin sellaista ylipirteetä teeskentelyä!

      kiitos vielä, oot ihana ja sait mut hymyilemään leveesti! ♥

      Delete
  12. kirjapostausta, joojoojoo jooko? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yhyhyyy äääh ei vielä! :-D joudutte nyt valitettavasti oottamaan vuoden viimeisiin päiviin. oon tyhmä, tiedetään!

      Delete
  13. Voi että, ku tuo mekko on aivan ihana! :)

    ReplyDelete
  14. Mun oli ihan pakko ettiä tää sun kirjekaverinhakupostaus kun kerroit että olit saanu jo pari uutta kirjekamua! Tuli itelle kans ihan hirveen kova ikävä kirjeenvaihtoaikoja! Ja koska pari muutakin oli ilmottautunu ni aattelin että josko mäkin uskaltaisin avata suuni ja ilmottautua vapaaehtoseks jos vielä kiinnostaa saada lisää kirjekamuja. :--) vähän jänskää!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi hitsi, teitä on liikaa! :-( musta tuntuu, että jo kolmekin kirjekaveria on tällä hetkellä pikkasen liikaa ja sä olisit jo neljäs. oon vaan niin tunnollinen, että haluan kirjottaa suht pitkiä ja muutenkin huolella tehtyjä kirjeitä, niin tässä elämäntilanteessa ei vaan yksinkertaisesti aika riitä enempään. toivottavasti löydät kirjekaverin jostain muualta! :-)

      Delete