:-) & >:-(

IMG_2007

 #oonvihdoinlähesterve !! 

IMG_2011

 #kukaan #muu #ei #matkusta #viiskakkosella #tähän #aikaan 
 #buu #tgif #enääviikko 

IMG_2013

 #ootd 

IMG_2027

 tän illan plääni #teetä #lukemista & #kirjeitä 

Viimeisessä kuvassa näkyvä on toteutunut tänä iltana. Niin villiä, ai että. Aamuherätykset vaan alkaa painaa silmäluomia automaattisesti kiinni viimeistään viiden jälkeen iltapäivällä. On suoranainen ihme, että olen vielä pystyssä, vaikken ole nukkunut tänään edes päiväunia.

 tällä viikolla olen iloinnut, että: 

 ulkona on paistanut vaihteeksi aurinko
 pystyttiin hetkellisesti viljelemään idioottihuumoria ruokapöydässä, kaikki kolme
 töissä on ollut suhteellisen helppoja päiviä
 olen taas nähnyt vähän ystäviänikin
 mulla on uusia kirjekavereita!!
● olen saanut nukuttua melkein joka yö edes jotenkin
 paljaat sääreni ovat kastuneet kesäsateessa
● mulla on vihdoin verkkopankkitunnukset (siitä lisää ärsytyksissä)

 tällä viikolla on ärsyttänyt, että: 

 solange perui flow'n
 nordean hirveä pankkivirkailija kohteli mua supertökerösti äidin avainasiakkuudesta huolimatta ja yritti estää verkkopankkitunnuksieni saamisen (mutta aiheutti käytöksellään vain huomautuksen itselleen, hah!)
 en osaa kontrolloida päikkäreideni pituutta (en yksinkertaisesti herää herätyskellooni)
 olen niin laiska kamerani kanssa

 =  hyvää kuuluu nyt kun raivoni nordeaa kohtaan on hieman laantunut

10 comments:

  1. Anonymous1:15 am

    sun blogi on vaan niin täydellinen ! <3

    ReplyDelete
  2. Hei kivaa, että sulla on vielä kirjekavereita! :) Mulla oli joskus ajat sitten, mutta ei olla kirjoiteltu enää pitkään aikaan. Haluaisin kirjekaverin ulkomailta, mutten tiedä kehtaako enää pyytää, että onko se liian "vanhanaikaista" kun on kaikki facebookit yms.. :) Hauskaa kesää! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mäkin kirjottelin ihan hirveesti kirjeitä pienempänä, mutta välissä en tosiaan ollenkaan. mutta nyt innostuin ajatuksesta uudestaan :-) hei pyydä ihmeessä! eiköhän ulkomailta löydy paljonkin tyyppejä, jotka haluais kirjottaa ihan konkreettisia kirjeitä jonkun facebookin tai sähköpostin sijaan!
      kiitos ja samoin! :-)

      Delete
  3. Anonymous1:12 pm

    samaa sanon ku eka anonyymi! niin harvoin tulee kommentoitua mut nyt on pakko ylistää ku oot jotenki tehny ihan sika kivoja postauksia nyt tosi monta peräkkäin :) keep goin'!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos ihana! :-*

      Delete
  4. Oi ihana postaus ja leijapoika on ihana kirja! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-) ja leijapoikaa en kyllä voi ihanaksi sanoa (liian kamalia juttuja että vois käyttää ihana-sanaa), mutta superhyvä se kyllä on!

      Delete