work, work, work

IMG_1674

 #aamupalaa #nam #sunnuntaiaamut ♥ 

IMG_1678

 oon lukenut nyt 53 sivua ja muistan vain ne 4 kirjoitusvirhettä, 
 jotka bongasin. #yolo #äikkänörtti #huonoinkirjasarjaikinä 
 #entajuutätätekstiä #kamalaa #filsa2 

IMG_1685

 #helvete #enjaksaenää #fuckschool #miksoonsluibannukokojakson 
 #enosaa #ää #rub5 

IMG_1699

 #nyt #niitä #ylppäreitä !! 

IMG_1717

 #piknik #täälonkuuma #oikesä #hih #elämävoittaa ☀♥ 

IMG_1692

 #torstainahymyilytti #nytvaanväsyttää #postipate 
 #herätys #varttiayliviis #fml 

Palkallinen kuntokuuri on alkanut, enkä totu mitenkään aamulla viiden jälkeen heräämiseen. Okei, vasta kolme päivää takana, mutta se on tuntunut joka aamu aina vain tuskaisammalta. On kuitenkin ollut ihan hauskaa olla töissä. Kai noi kaksi edellistä kesää on karaisseet mut tähän. Ja on ollut superkiva nähdä kaikki kivat työkaverit, jotka on ottaneet mut taas kerran niin ihanasti vastaan.
   Enää kuusi päivää töitä edessä, koska ensi viikolla on vain nelipäiväinen työviikko juhannuksen takia. Nää ensimmäiset kaksi viikkoa menee kyllä niin nopeasti ja sitten saan lomailla ja nauttia kesästä (ja Roskildesta)! Ja heinäkuun viidestoista palaan sitten vielä kolmeksi viikoksi töihin.

Nyt silmissä vilisee osoitteita ja oon aivan tokkurassa nukuttuani vahingossa kolmen tunnin päikkärit - taas... Tää viikko taitaa mennä nyt vähän ohi multa, mutta onneksi kohta on viikonloppu. Huomenna mennään vähän telttashoppailemaan Inkerin kanssa ja sitten onkin jo perjantai. Rahat ei riitä mitenkään Provinssiin (buu), mutta oon kyllä sen verran kuollut, että ehkä ihan hyvä. Onneksi Ilosaaressa on kuitenkin paremmat esiintyjät, jos sinne sitten lähtisi. Ja Roskilde ja Flow nyt ainakin. Nehän ne tärkeimmät kuitenkin on.

Kuvitus ei ole kovin ajankohtaista, mutta nää pari viikkoa vanhat ig-kuvat on jääneet julkaisematta täällä. Turhaan muuten pelkäsin armottoman koulusluibaamiseni kostautumista. Jotenkin mä vain aina onnistun :-D Ruotsin vitoskurssista 10, filsan kakkoskurssista 10, enkun seiskakurssista 8 ja saksan kutoskurssista 7. Ja mä oikeasti luulin enkun ja saksan kohdalla, että en välttämättä pääse läpi. Ja ruotsista ja filsastakin odotin ehkä jotain kasia, korkeintaan ysiä. Toivottavasti järkähtämätön tuurini on mukana sitten myös ylppäreissä, joihin pitäisi ehkä alkaa lukea tässä kesällä...

14 comments:

  1. Anonymous9:50 pm

    Montakohan kertaa olen lukenut, että pelkäät läpipääsyä tai luulet muuten vaan saavasi huonon arvosana, ja sitten sateleekin niitä kaikista parhaimpia numeroita (käykö ikinä toisinpäin: odotat hyvää, saat huonon?)... Luota itseesi ja usko itseesi nainen - osaat kyllä!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah luultavasti n. miljoona kertaa... :-D mulla on kai joku lievä koepaniikki tms. enkä osaa sen takia arvioida suoritustani, koska en ees suunnilleen muista, mitä oon siellä kokeessa kirjottanut... ja itse asiassa on käynyt muutaman kerran toisinkin päin! tai oikeastaan silleen, että oon kokeeseen mennessäni luullut lukeneeni kerrankin kunnolla ja osaavani, mutta sitten saatuani paperin eteeni, en osaakaan vastata mihinkään.

      Delete
  2. Anonymous10:00 pm

    missä oot töissä? :) jaksamisia!

    ReplyDelete
  3. Mä en tiedä mikä niissä aamiaiskuvissa on, jotain taikaa varmaan kun ne vaan poikkeuksetta on mielettömän esteettisiä. Oon maailman kateellisin Roskildestä sulle ja Mansikalle, ja Flowkin vielä! Jaksamisia postitteluun :---)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh totta, aamupalakuvat on ehdottomasti ruokakuvien parhaimmistoa! :-) ai sä tunnet inksun? heh no onhan tuo kyllä aika mainiota ;-) ja kiitos paljon! :-*

      Delete
  4. Anonymous11:04 pm

    miks ihmees et oo a-ruotsissa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tullessani lukioon mulla oli a-enkku, a-saksa ja a-ruotsi. vilkaistessani kurssitarjotinta huomasin, että a-ruotsin ja a-saksan kurssit meni aika lahjakkaasti päällekäin, eli mun ois pitänyt suorittaa jatkuvasti toista niistä itsenäisesti. ei houkuttanut... yläasteella olin rakastunut saksaan ja mulla oli siitä 10, ruotsista vain 9. ja aattelin, että töitä hakiessa yms. on erikoisempaa ja hyödyllisempää, jos on lukenut a-saksaa kuin a-ruotsia. (silloin mulla ei vielä ollut haavetta ruotsin parissa työskentelemisestä...) nyt harmittaa, että valitsin näin päin. mutta eipä sille enää mitään voi... :-( tai saatan kyllä anoa rehtorilta luvan kirjoittaa a-ruotsin, jos siltä alkaa tuntua ens vuonna. katsotaan...

      Delete
    2. Anonymous12:50 pm

      Tosi inhottavaa, että a-saksa ja a-ruotsi ovat olleet päällekäin! Menisin ja valittaisin >:(

      Delete
    3. no periaatteessa ainakin sibiksessä on sellainen käytäntö, että opiskelijoiden oletetaan lukevan korkeintaan kahta a-kieltä. kaikissa ainevalintakorteissa yms. lukee: "valitsethan vain kaksi a-kieltä", eli ei valittamisesta varmaan olis hirveesti hyötyä... ja se oli kuitenkin viime vuoden kurssitarjotin eli myöhäistä se nyt ainakin on :-D en ees kattonut tän vuoden kurssivalintoja tehdessäni, mikä tilanne tänä vuonna on. mutta täytyy nyt kattoa, jos vaikka kävisin todistamassa kielitaitoni reksille jossain vaiheessa ens lukuvuotta, että saisin sen a-ruotsin kuitenkin kirjotettua... hmmh :-D

      Delete
  5. Nam toi aamupala, tuli nälkä :-) Kivoja kuvia.

    http://nooughtfromis.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. Anonymous5:57 pm

    Oot laiska kun et oo a-ruotsissa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. laiska? :-D okei... luepa toi mun vastaus tosta ylempää ja mieti sitten uudestaan......... hohhoijaa.

      Delete