we should be lovers instead

IMG_1977_2

 Studio Killers - Jenny 


 Studio Killers - Friday Night Gurus 

Studio Killersin levy iskee nyt enemmän kuin mikään. Mulla on ollut niin ikävä Teemu Brunilan ääntä. Tietysti kuuntelen The Crashin levyjä lähes viikoittain, mutta jotain uutta musiikkijumalaltani kelpaa kyllä. Se oli maailman oudoin hetki, kun kuulin ekaa kertaa Spotify-mainoksessa tai jossain pätkän ja meinasin kiljua, kun tunnistin niin paljon rakastamani äänen. Oih.

Tulin juuri juhlistamasta juhannusta Inkeriltä. Oli lungia: kavereita, grillausta, siideriä ja sellaista. Ensi vuonna kelpaisi kyllä mökkijuhannuskin, mutta saatan olla reilaamassa, jos lähdetään Ainon kanssa jo kesäkuussa. En kyllä malta odottaa sitäkään, mutta aluksi pitäisi selvitä muutaman päivän päässä odottavasta Roskildesta. Lippu on nyt turvallisesti kotona, iiks! Maailman eeppisin tunne.
   Kohta voisi ehkä mennä nukkumaankin.

8 comments:

  1. Hyvät juhannukset lemppari bloggaajalle! :)
    Ps. Anteeksi etten oo kommentoinu piiiitkään aikaan. :( Mut Luen silti kaikki postaukset.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ja samoin ihana! :-* ymmärrän kyllä kommentoimattomuuden, koska oon esim. ite maailman laiskin kommentoimaan muiden blogeihin...

      Delete
  2. Anonymous3:43 am

    ooh sulta löytää kyllä aina kaikki parhaat bändit ! tai olin mäki jossain spotify mainoksessa tätä kuullut mut en sen enempää kiinnittäny huomiota :D mutta ihan mainiota musiikkia !

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiva kun tykkäät! :-)

      Delete
  3. Anonymous10:01 am

    Miten sulla on mennyt sen ihastuksen kanssa?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on jo ohi koko juttu :-) mutta ei siitä sen enempää.

      Delete
  4. om! studio killersistä tulee mulle aina mieleen muutaman vuoden takanen kesä; oltiin kaveriporukalla yhellä yötä ja aamu neljältä katottiin music tv:tä jossa pyöri melkeenpä vain Studio Killersin Ode to the Bouncer !

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh mä oon niin jäljessä että vasta tossa pari viikkoa sitten ees rekisteröin koko bändin olevan olemassa :-D olin mä kyllä ode to the bouncerin jossain kuullut, mutta en ollut sen tarkemmin kiinnittänyt huomiota...

      Delete