OOTD

IMG_1961_1IMG_1977_1IMG_1975_1IMG_1968_1
 Farkkutakki - 2nd hand, Samettihame - American Apparel, T-paita - H&M, 
 Sukkahousut - H&M, Vyö - American Apparel, Loaferit - ZARA, 
 Fjällräven Kånken - Retkiaitta 

Tällaista täällä ei olekaan näkynyt hetkeen! Pitäisi varmaan useamminkin pistää kaverit räpsimään muutama kuva asusta, koska kyllähän tällaisia varmaan kattelisi mielellään useamminkin, vai mitä sanotte?
   Tässä asussa kävin tosiaan istumassa Alpparissa Vilman ja Roosan kanssa muutamilla. Oli juuri sopiva ilma pistää farkkutakki ensimmäistä kertaa päälle, kun ei ollut kauhean lämmin, muttei kuitenkaan kylmä. On se ihana. Myös kesän lempikampaus on ihana. Tuntuu että olis vain hiukset auki, mutta näyttää sentään joltain, eikä ne roiku vain luiruina. Niin ja tää ilta oli aika ihana. Tai ei mitenkään ihmeellinen, mutta juuri sopiva arki-illaksi.

Mulla on Alpparista vielä vähän hengailukuvia, mutta postaan ne huomenna töiden jälkeen. Nyt olen aivan liian väsynyt muokkaamaan enää yhtäkään kuvaa. Voisin mennä vähitellen nukkumaan, että pääsen huomenna viimeistä kertaa 5:15 sängystä ylös. Oi loma!

Ps. Onnistuin jotenkin muokkaamaan nuo kaikki kuvat vähän eri tavalla... En jaksa enää tehdä asialle mitään, joten älkää välittäkö sävyeroista!

16 comments:

  1. Anonymous11:27 pm

    ihana asu ja tosi onnistuneita kuvia! :) näissä on ihanat sävyt!

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:33 pm

    Tosi nätti asu! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:01 am

    Sun tyyli on nykyään niin persoonaton... Ennen niin kiva! Kankkeni, iso farkkutakki, viininpunanen samettihame kiristettynä niin ylös että perse näkyy kun kumartuu, loaftersit, "kuvio" -sukkahousut ja kaiken kruunaa toi kampaus=D niin massaa. Oon saanut susta sellasen kuvan että pidät itteäs jotenkin koolina ja sun tyyliä erilaisena, mutta tolleen pukeutuu kyllä tosi iso osa teineistä! Ootko miettinyt että näytät tosi syksyiseltä ympäri vuoden?=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miten mun tyyli muka ennen oli yhtään persoonallisempi? en todellakaan pidä itteäni koolina ja mun tyyliä erilaisena :---D mistähän oot tollasen kuvan saanut? oon täysin tietoinen, että moni pukeutuu suht samalla tavalla kuin minä, mutta se ei todellakaan haittaa mua. en hae pukeutumisella joukosta erottumista tms. vaan käytän vaan sellasia vaatteita, joista tykkään ja that's it. ja tiedostan kyllä tuon syksyisyyden ja tykkään siitä - oli sitten syksy tai ei :-D huoh, mielipiteisiin on oikeus, mutta kaikkea ei tarvi sanoa ääneen ihan tohon sävyyn...

      Delete
    2. Anonymous12:37 am

      Anteeksi jos loukkasi=( tuli vaan mieleen.

      Delete
    3. et loukannut, mua vaan ärsyttää ihmisten anonyymi nettikäyttäytyminen. sanoisitko tällaisia asioita omalla naamallasi? :-D ja et perustellut tätä väitettä: "Sun tyyli on nykyään niin persoonaton... Ennen niin kiva!" vieläkään :-D en nimittäin oo huomannut mun tyylissä mitään kovin suurta muutosta. kånken, farkkutakki, viininpunainen, loaferit ja kuviosukkikset on olleet osa mun tyyliä jo varsin kauan nääs...

      Delete
  4. Anonymous1:31 am

    mistä nuot kenkulit on?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho oli unohtunut tuolta! mutta zarasta :-)

      Delete
  5. Anonymous1:59 pm

    you're stunning <33

    ReplyDelete
  6. Anonymous8:58 pm

    ah rakastan sun tyyliä ja sun pitäis laittaa enemmän näitä asukuvia tänne !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-) lupaan nyt oikeasti, että ryhdistäytymistä tässä asiassa on tiedossa!

      Delete
  7. Anonymous8:35 pm

    oooh rakkaushame <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi on kyllä maailman ihanin! :--)

      Delete