@ alppipuisto

IMG_1985_1IMG_1947_1IMG_1946_1IMG_1933_1IMG_1930_1IMG_1950_1IMG_1994_1

Tässä loput kuvat Alpparista! Mua hymyilyttää, koska selvisin kahdesta työviikostani kunnialla. Nyt on loma, oih! Töistä päästyäni nukahdin sohvalle muutamaksi tunniksi, mutta edelleen väsyttää. Ehkä menen tänään kymmeneltä nukkumaan, että jaksan juhlistaa juhannusta huomenna.

Äiti lähti eilen Grönlantiin äänittämään sulavia jäätiköitä. Nään sen seuraavan kerran 8.7. kun tulen takaisin Suomeen Roskildesta. Markuskin on nyt Porvoossa ja ensi viikolla se lähtee Savonlinnaan moikkaamaan oopperakuorolaisia. Onneksi nautin yksin kotona olemisesta.

 Hyvää juhannusta! :-* 

8 comments:

  1. Anonymous9:25 pm

    oiku kivoja ! :) näytät niin onnelliselta näissä !

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:09 pm

    heeeey, mahtava toi sun kaverin punanen pallohame !! kirpparilta arvatakseni? ja myös sun vaatteet kivat tässä !! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin munkin mielestä! ja uffilta se on joo. kiitos! :-)

      Delete
  3. Ihania kuvia ja oot aina niin kauniina <3

    ReplyDelete
  4. Heei Alppipuisto on tosi kiva mesta ^^ Ja mä rrakastan sun vaatteitaaa saisinpa tulla tonkii sun vaatekaappis ja ottaa sielt kaiken mitä haluun :DD Tosin noi kaikki vaatteet sopii just sulle ihan täydellisesti, ei ne ois sama asia mun päällä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. on se juu kiva! välillä vähän epäilyttävää porukkaa siellä kyllä, mutta... :-D heh voi että, kiitos! :-) ei mun vaatteet oo mun mielestä niin erityisiä ettei ne sopis jollekin!

      Delete