25/6/2013

IMG_1759

 #youngmoney #cashmoney #eioofygystkii #matkakuumekasvaa 
 #roskilde #imcomingsoon 

IMG_1764

 #hyvääjuhannusta t. huopahattu ... 
 #kesäpukeutuminen #eioomunjuttu 

IMG_1767

 #juhannus #RUOKAA #halloumii #nam 

IMG_1771

 #itsofficial #roskilde2013 #omg #apua #iiiiiks #whattahell 

IMG_1788

 #millonhan #mul #on #viimeks #ollu #ponnari ?? 

IMG_1797

 #roskilde2013 #tässämunaikataulu #jänskää 

Tänään olen todellakin ottanut rauhallisesti. En jaksanut lähteä edes shoppailemaan festaritarpeellisuuksia, kuten olin suunnitellut tekeväni. En oikeastaan ole tehnyt paljon muuta kuin käynyt Roskilden line-uppia läpi. Sain tehtyä tuon yllä näkyvän aikataulun sekä ajastettua teille erillisen postauksenkin asiasta. Ja sain ajastettua myös heinäkuun musapostauksen, eli nyt on jo hyvä alku näiden matkan aikaisten postausten kanssa. En kyllä tiedä, mitä sitä enää keksisin. Teen ehkä videon, jos keksin jotain puhuttavaa.
   Oliskohan teillä jotain postaustoiveita, joita voisin ajastaa poissaoloni ajaksi? Saa ehdottaa!

Miten kello on taas noin paljon? Mun piti mennä tänään tosi aikaisin nukkumaan...

14 comments:

  1. Anonymous1:04 pm

    vitsi oon kateellinen tosta roskildesta !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh sietääkin olla ;-D tai no jos siellä sataa joka päivä niin sitten ei tarvi olla kateellinen, kun kellutaan mutavellissä...... XD

      Delete
  2. Anonymous1:15 pm

    mite sä pystyt polttaa tota pallmallin vaaleen vihreetä? kammottavan makusta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostin sitä kun hain kaverille samalla ja se halus tota ja toi maistukin ihan hyvältä :-D että ei se mun mielestä kammottavan makuista ole.......

      Delete
  3. Anonymous5:09 pm

    videota ! :) vaikka vaan jtn "turhaa" höpöttelyy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no katotaan jos saan aikaseks! :-D se vaan tuntuu niiiiiiin tyhmältä puhua jotain shittiä kameralle...

      Delete
  4. Anonymous9:47 pm

    mua kiinnostais sellanen "mitä otan mukaan festareille"-postaus. Aina yrittää pakata mahdollisimman vähän, mutta silti tuntuu, että jotain tärkeetä jää. Joten - mitä löytyy sun festarirepusta? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei mä yritän toteuttaa tän! toivottavasti ehdin :-D

      Delete
  5. Anonymous10:13 pm

    Hakiko sun veli jo viime vuonna akatemialle? Mitä se teki nyt vuoden?:O

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu haki! se on suorittanu sivaria tapiola sinfonietassa :-)

      Delete
  6. Kiva blogi! Toi roskilde kävis mulle kans...t.kateellinen

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) ja heheh tulee varmaan aika eeppistä...

      Delete