mie halluun...

kaikkimullehetinyt

Oon käyttänyt tänään ihan hirveästi aikaa nettikauppojen selailuun. Se ei ole ikinä hyvä idea... Nyt mun on aivan pakko saada farkkuhame (joo, oisin varmasti pyörtynyt pari vuotta sitten kauhusta...), joku statement-koru ja mielellään Leviksen viisnollaykköset, kun mulla on niitä vain shortseina. Noi ei kyllä ole välttämättömät kesäksi, mutta hame ja koru on. Äh. Ei olisi nyt yhtään varaa tällaiseen haaveiluun, kun pitää säästää Roskildea varten.

Hyttyset, mä vihaan teitä. Mun koko kaulanympärys on turvonnut ja hengittäminenkin on vaikeutunut. Kutinasta ja suoranaisesta kivusta nyt puhumattakaan. Miksi niiden täytyy vaistota, että mä olen allerginen niille? Kamalaa.
   En kuitenkaan viitsi lannistua. Lähden ehkä käymään terveyskeskuksessa, jos hengittäminen ei kohta helpotu. Elämä on kuitenkin kivaa ja leivoin äsken äidille ihan superhyvän juustokakun, nam!

Nyt vähän englannin YO-vihkoa, että saan sen huomiseksi tehtyä. Paras tapa lopettaa loma...

22 comments:

  1. Anonymous1:58 pm

    voiks tehä videoo? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no yritin tossa joku pari viikkoa sitten tehdä, mutta en keksinyt mitään sanottavaa :-D siis oikeesti! ekan minuutin jälkeen olin sanonut kaiken sanomisen arvoisen ja sitten vaan istuin hiljaa ja mietin. että niin. ehkä mä vielä joku päivä, pitäisi vain keksiä jotain sanottavaa aluksi :-D

      Delete
  2. tein kunnon hyttysavautumisen, mutten tiiä tuliks se kommentti koskaa perille koska tää jotenki lagas tää kommenttiboksi :-D joten uudestaan siltä varalta ettei tullu! et joo, I FEEL YOU, toinen hyttysille allerginen ilmottautuu...vaik okei mulla ei oo ihan noin paha et hengittäminen vaikeutuis, mut mulle just tulee tosi isoi niist puremist ja sit ne on kans just kipeitä...sit kaverit vaa nauraa mulle sillai et vissii joku on hyttysille allerginen ja sit mä oon vaa sillai et no saakeli ei oo hauskaa XD mut mä aattelin alkaa syömää koht allergialääkkeit niit varten et jos ne ees vähän helpottais niit oireit. ootsä syöny niitä? en mä kyl tiiä et tehoaaks ne yhtää XD heh. mut joo hyttyset on kamalia. okei ei niistä kukaa pidä mut ne on vielä kamalempia jos niille on allerginen.....mitää hyötyyy niistäkää hitto :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. YH tää on kamalaa!!! siis ei mullekaan muuten tuu hengitysvaikeuksia, mutku mua oli pistäny yön aikana tohon kaulan ja niskan alueelle yks hyttynen SEITSEMÄN kertaa XD mikä helvetin urbaanilegenda sekin on, et ne kuolee yhen piston jälkeen...... ei tämä ainakaan. ja joo yritin syödä nyt näin jälkikäteen allergialääkkeen, mut ei se enää kauheesti auta. sil on parempi ennaltaehkäsevä vaikutus, eli jos oot syöny allergialääkkeen ni sun veri ei houkuttele niit hyttysiä niin paljon niin ne ei niin helposti pistäkään!

      Delete
  3. Anonymous3:17 pm

    ohhoh farkkuhame kuulostaa hyvältä !

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niin mustakin! kelaa toi valkosen paidan, valkosten conssien ja ruskettuneiden säärten kanssa. JOO? okei en saa niitä ruskettuneita sääriä kuin vaan purkista, mutta tänä vuonna ajattelin tehdä ees sen, etten hohda valkoisuuttani... :-D

      Delete
  4. Oon nähny farkkuhameita vaikka huru mycke kirppiksillä! :) Suosittelen tsekkaamaan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. noku sen pitää olla tollanen tietynlainen!! eli siis vähän pidempi, ei tosiaan sellanen farkkumini, mitä kaikki käytti joskus ala-asteella (minä myös, siksi traumatisoiduin moneksi vuodeksi...) :-D mutta täytyy käydä kattomassa! helsingissä on vaan vähän heikot kirppismahikset nykyään, kun valtteri lopetti BUU :-(

      Delete
  5. Täällä oli just vähän aikaa sitten bikbokissa tarjouksessa noi statement korut:) ja kivat noi levikset!

    ReplyDelete
    Replies
    1. täytyypä käydä kattomassa, jos helsingissäkin ois :-) toi on kyllä cubuksesta, mut bikbokissakin on muutamia tosi kivoja (ainakin nettisivujen perusteella)! kiitos vinkistä :-)

      Delete
  6. Anonymous6:40 pm

    Joo hei komppaan ekaa! Videopostaus pliiis!!! ;) ois tositositosi kiva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lue mun vastaus tuolta ylempää :-D mutta katellaan, katellaan...

      Delete
  7. Mäkin oon haaveillu sellasesta söpöstä korkeavyötäröisestä farkkuhameesta mutta ei niitä vaan oo kaupoissa! D:

    http://nooughtfromis.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo ei oo kyllä näkynyt nyt missään! toikin on american apparellin, eli sairaaaan kallis + kalliit postikulut suomeen :-( buu! pakko mennä kiertämään jotain kirppiksiä varmaan.

      Delete
  8. Anonymous6:49 am

    Maria, ano2 täällä. Kun lähetin ton kommentin hyväksyttäväks nii sillon täällä ei ollu mitään sun vastauksia. Noi ekat kommentit oli vaan yhtenä pötkönä ja nyt myöhemmin noihin väleihin on tullu sun vastaukset.

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis joo tiedän kyllä, en vaan kato jaksanu kirjottaa samaa juttua uudelleen ni sanoin, että voit lukea sen vastauksen sieltä! :-)

      Delete
  9. Anonymous11:01 pm

    onks sulla parasta kaveria? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm no ehkä kaksi :-D ja niiden lisäksi sitten melkeinpä yhtä hyviä ystäviä :-D

      Delete
  10. yo yo tässä siulle musatehtävä! yeee!

    http://alltalknosense.blogspot.fi/2013/05/musahommia.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. uu mahtavaa! :-D täytyypä tehdä tää!

      Delete
  11. Anonymous9:08 pm

    Pääsikö sun veli sinne akatemialle?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulokset tulee 5.6. jos oikein muistan :-)

      Delete