today's outfit

IMG_1305_1IMG_1310_1
 Mekko - Beyond Retro, Farkkupaita - Pull & Bear, Nahkatakki - H&M, Kangaskassi - Ruisrock, 
 Kengät - DinSko, Kaulaliina - Monki, Aurinkolasit - Beyond Retro 

Mun pukeutumisinspiraatio on ollut hukassa koko talven, enkä vieläkään viihdy vaatteissani. Jokainen aamu alkaa epätoivoisella vaatekriisillä, kun en halua pukea mitään päälleni. Mun vaatekaappi on ihan liian täynnä vaatteita, enkä enää edes voi sanoa käyttäväni niitä kaikkia. Pitäisi ehkä päästä johonkin myymään tai järjestää blogikirppis. Olisitteko kiinnostuneita? Aika paljon kaikkia ysillä tai lukion ykkösen alkupuolella ostamiani vaatteita olisin myymässä, jos muistatte millainen tyyli mulla oli silloin.

Uusi jakso, eikä oikein innosta. Filsa on yhtä kivaa kuin ennenkin, mutta muuta kehuttavaa ei sitten olekaan. Huonon opettajan kurssille joutuminen tappaa motivaation ruotsiin, liikunnan ykköskurssi tuntuu jo ajatuksenakin kamalalta, en päässyt ensimmäistä kertaa lempiopettajani englannin kurssille ja saksa nyt vain on jo itsessäänkin syy vihata kaikkea. Onneksi viikossani sentään on taas kolme kahdentoista aamua.

32 comments:

  1. Anonymous10:56 pm

    sun tyyli on aivan ihana ! ja kyllä, blogikirppis kiinnostaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. äh eikä ole :--D mutta kiitos! :-) ja täytyy kattoa jaksanko, ku siinä on kuitenkin aika iso homma postittamisessa yms...

      Delete
  2. blogikirppu ehdottomasti! :)

    ymmärrän täysin sun tuskan, itellä kans kaapit pursuaa kaikkea mutta puolet voisi ilman kipua luovuttaa onnellisimmille omistajille- en vaan jaksa viedä vaatteita kirppuun ja blogikirppua mun ei kannata pitää.

    ReplyDelete
    Replies
    1. täytyy katsoa jos vaan jaksan! ois vaan niin paljon helpompi viedä noi johonkin, ettei tarvis sitä postitusrumbaa käydä läpi... :-D

      Delete
  3. Anonymous11:30 pm

    jos mä pukeutuisin tolleen ku mulla on vaatekriisi, oisin onnellinen :D mut ei, näytän sillon aina ihan perseeltä. sä se vaan onnistut aina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. noh noh :-D en kyllä todellakaan aina! mutta mun asut on onneks niin tavallisia, että on vaikee mennä ihan täysin metsään ;-D

      Delete
  4. aivan ihana asu! niin keväinen :-) ja blogikirppis kiinnostaan muakin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-) joo täytyy kattoa jos jaksan!

      Delete
  5. Anonymous6:51 am

    Sulla on tosi kiva tyyli ja toi mekko on ihana ! (-:

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoskiitos! :-) toi mekko on kyllä ihan super!

      Delete
  6. Anonymous11:11 am

    kuinka pitkä olet?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kai n. 166cm, en oo ihan varma edes :-D

      Delete
  7. Mäkin haluun olla yhtä ihana kuin sä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. häh mitäs tää tällanen nyt on?? :-D varmasti oot paljon ihanampi kuin minä!

      Delete
  8. mä en kestä kun toi mekko on niin kiva! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe no toi kyllä on! :-D

      Delete
  9. Anonymous7:07 pm

    sulla on niin täydellinen tyyli! harmivain ite et tunnu hokaavan :''D
    mut blogikirppis ois mahtava!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no höh eihän mulla ees oo mitään varsinaista tyyliä! :-D mutta kiitos :-) ja pidän mielessä!

      Delete
  10. mullaki ois iso kasa vaatteita joita haluisin myydä..ehkä mä oottelen jotai kallion puistokirppistä tai jotain .:D
    Toi nahkatakki o kyll kiva! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. voisko noi vaan kadota mun kaapista itestään ja rahat ilmestyis tilille? anyone, anyone? :-D hahah
      joo toi on kyllä kiva! en enää suostu laittaa talvitakkia päälle kertaakaan. oon nyt kai jo melkeen kaks viikkoa pärjännyt tolla (tai no, aika kylmä on kyllä ollut, että ei kai tässä voi pärjäämisestä puhua... :-D)

      Delete
    2. Hei mäki laitoin tänää ekaa kertaa nahkataki päälle! eikä ollu ees kylmä ;) sieltä se kevät tulee!
      Hah, joku sais tosiaan noi munki kirppis vaatteet hakee täältä pois! Oispa tulossa oikeesti joku kirppis tapahtuma joho vois mennä myymää..eri juttu sit, et tykkääks kukaa näistä mun vanhoista vaatteista. :D

      Delete
    3. mä oon ainakin ihan jäässä joka päivä pelkässä nahkatakissa :-D

      Delete
  11. Anonymous3:24 pm

    Et sä niin pitkä ole ehkä 160 ja vähän päälle=D voin sanoa kun sinut oon nähnyt... Hah kuulostaa varmaankin tyhmältä mutta pitipähän ilmottaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. no on se kumma, että kolme eri mittaa on mitannut mun pituudeksi jotain 165,5-166,5cm väliltä...... mutta ONNEKSI sä tiedät parhaiten :)))))))) helvete en kestä ihmisiä XD

      Delete
  12. Anonymous3:35 pm

    jeejee blogikirppistä peliin noin suloiselta tytsyltä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pidetään mielessä! :-)

      Delete
  13. Me gusta este look ;)

    ReplyDelete
  14. Anonymous10:21 pm

    how tall are you?
    are you 100% finnish?
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. about 166cm and yes, i'm 100% finnish :-)

      Delete
  15. voi miten suloinen olet :- )

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih voi kiitoksia! :-)

      Delete