#spring

kevatjee

Aurinko tekee ihmeitä - niin positiivisessa kuin negatiivisessakin mielessä. Mieliala kohoaa, mutta mun opiskelumotivaatio katoaa kokonaan. Ei sitä kyllä ennenkään hirveästi ollut, mutta tää viikko on ollut aika loistokas. Oon ollut kahdella oppitunnilla... Ja ne oli maanantain aamutunnit. Huomenna voisin ehtiä ainoalle tunnilleni.
  Tää kuva on tältä päivältä, kun menin koululle 11:50 yo-infoon, mutta sen jälkeen en jaksanut sitten enää mennä oppitunneille, kun oli niin kiva ilma. Jätskii ja aurinkoo jee! Näytän vähän hassulta, kun mun silmät ei jotenkin näy ollenkaan ton auringon takia, mutta ei se oo niin vakavaa.

Huomenna onkin jo perjantai! Väsyttää kyllä ihan hirveästi, mutta voisin yrittää jaksaa raahautua LeBonkiin, kun sain sinne tänään vapaalippuja ostaessani Carlingsista kangaskassin.

16 comments:

  1. Anonymous10:49 pm

    oiku keväinen kuva ! missä koulussa sä muutes oot ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon sibiksessä (sibelius-lukio)! :-)

      Delete
  2. Anonymous11:18 pm

    ihana kuva :) etkä muute oo ainoo jonka koulumotivaatio laskee aurinkoisen ilman takii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no uskon! ihan hirveä ajatuskin, että pitää istua sisällä aina 75min opiskelemassa, kun ulkona paistaa aurinko... :-D

      Delete
  3. Anonymous2:41 pm

    Super ihana kuva!!!!! Ah kevät ja ah sibisläiset;D

    ReplyDelete
  4. mäkin oon käyttänyt tän viikon oppitunnit lähinnä ikkunasta ulos tuijotellen ja keskittyen kaikkeen muuhun kuin opetukseen, saattaa kostautua koeviikolla.. se on sen ajan ongelma sitten. ihana oot, hii :---)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mä voisin alottaa siitä, että raahautuisin sinne tunneille asti... :-D tänään kyllä onnistuin - olin jopa ajoissa!! ehkä se oli ton sateisen sään ansiota... :-D hih kiitos! :-)

      Delete
  5. Anonymous6:52 pm

    Miten sä pysyt kursseilla:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla on vaan neljä kurssia tässä jaksossa eli yleensä vaan 1 tai 2 tuntia päivässä + tältä viikolta osa poissaoloista on ollu edustuksia kun oon ollut haastattelemassa tutoreiks hakevia ja sit lauluyhtyekeikalla :-D mutta nyt ei oo kauheesti varaa enää muuten vaan skippailla tunteja, koska jaksoa en vielä aika paljon jäljellä... :-D

      Delete
  6. ku siehän luet aika paljon, niin voisitko joskus tehdä postausta lempparikirjoistas? :--) tai vaikka kirjoista mitä oot viime aikoina lukenu ja mitä oot tykkäilly!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaksaisitko odottaa tän vuoden viimeisiin päiviin? :-D oon nimittäin kuvannut jokaisen kirjan, jonka oon tänä vuonna lukenut ja siis aion kuvata jatkossakin ja sitten postaan niistä vuoden viimeisenä päivänä, että mitä tuli luettua tänä vuonna. kun musta tuntuu, etten pysty valitsemaan mitään lempikirjoja, kun on niin paljon hyviä. ja mulla on lukematta niin paljon hyviä kirjoja, että tuntuisi epäoikeudenmukaiselta väittää joitain kirjoja lempikirjoiksi, kun tietää parempiakin olevan vielä... ääh kukaan ei varmaan ymmärrä mun omituisia pointtejani, mutta siis jos nyt muutaman vinkin vaikka haluat niin kokeile monika fagerholmia, jeffrey eugenidesia ja haruki murakamia vaikkapa nyt jotakin sanoakseni! :-)

      Delete
  7. Anonymous11:21 pm

    KRISTUS MITÄ MIEHIÄ

    ReplyDelete
  8. Anonymous4:43 am

    what's your natural hair color? i saw you wore all of them :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. it at least was blond but i'm not quite sure what it is nowadays. but something blondish :-)

      Delete