LEMPIBLOGIT

parlezvousorsomethinglikethat

Pauliinan blogi on ollut jo pitkään mun ehdoton lemppari. Täältä löytää parhaat kirjavinkit, hyvää musiikkia, kaunista tekstiä, ihania fiiliskuvia jne.

365dayswithida

Idan blogissa tykkään kuvien fiiliksestä sekä erityisesti aamupalakuvista ja muista ruokakuvista. Ei kannata lukea tätä blogia nälkäisenä :-D

emmylinnea

Mun piti puhua vain suomalaisista blogeista (koska tykkään niistä eniten), mutta en pysty puhumaan lempiblogeistani mainitsematta Emmyn blogia. Ihania kuvia, ihana tyttö ja ruotsia. (+ niitä ruokakuvia heh...)

watchingtheshipsrollin

Mona on ehkä maailman suloisin. Tässä blogissa tykkään eniten fiilistelykuvista!

shemovesinherownway

Kristan blogissa kuvat on ehdottomasti se juttu. Ne on ihan mielettömän hienoja nääs :-D

matkamaailmankaikkeuteen

Jeminan blogia ei voi lukea hymyilemättä. Kokoelma söpöyttä, suloisuutta, ihanuutta ja fiilistelyä. Tykkään! (Tätäkään ei tosin kannata lukea nälkäisenä...)

Lisäksi vielä nää saa paljon peukkuja:

Yhteenvetona voisi sanoa, että mua miellyttää fiilistelyblogit, joissa joko tekstin tai kuvien täytyy olla superhyvää. Mieluiten tietysti molempien, joka toteutuukin ainakin muutamassa näistä.

 Oliko kaikki vanhoja tuttuja vai oliko joukossa ihan uusia löytöjä? 

26 comments:

  1. Ihania blogeja oot valinnu, kaikissa upeet kuvat :)
    Suosikki oli toi EmmyLinnean, vaikka mulla on niin huono ruotsi etten ymmärrä tosta tekstistä juurikaan mitään.
    Miten tonne Emmylinnean blogiin voi liittyä :)?
    En kyllä sanois että mikään noista blogeista ois parempi kun sun omas :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo nää on kyllä kaikki ihan superhyviä ja ihania! :-)
      no mä oon liittynyt ihan vaan niin, että oon bloggerin hallintapaneelista lisännyt sen luettavien blogien listaan.
      hui mikä kehu, apua!! en oo kyllä todellakaan samaa mieltä, koska nää on kaikki niin hyviä, mutta KIITOS! :-)

      Delete
  2. Anonymous7:11 pm

    osa vanhoja tuttuja ja osa uusia löytöjä! ihan sika hyviä kyllä kaikki :) sulla on hyvä maku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo nää on kyllä huippuja kaikki! hyvä että löyty jotain uuttakin :-)

      Delete
  3. oi jee kiitos peukusta! vaikka vähän hassua löytää oma blogi noiden muiden joukosta, jotenkin ei sovi joukkoon :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. heh eipä kestä! :-) ja sopiipas, koska kriteerinä on mun lempiblogit ja sillä tavalla ainakin kuulut joukkoon! :-D

      Delete
  4. oi mitä blogeja :--) ♥ löysin pari uutta lempparia. tack!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih hyvä että löytyi uusia lemppareita! :-)

      Delete
  5. Ohhoh, kiitti thumbeista! Tää siun blogi on kyllä tän päivän (synttäripäivän) paras piriste! Jeeeiii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eipä kestä! :-) ja jee paljon onnea!!!

      Delete
  6. Suurin osa on vanhoja tuttuja mut kyl tost löyty pari uuttaki tuttavuutta :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:21 pm

    Oi että kivoja blogeja, kiitti! Ja ihan hyödyllistä lukea nyt tota emmylinneaa, koska ens kuussa pääsykokeet (pohjoismainen filologia) ja ruotsi ihan unohduksissa :-D Sun blogi on kyllä paras :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eipä kestä! :-) hei tsemppiä hirveästi, toivottavasti pääset!!

      Delete
  8. Anonymous2:34 pm

    Ihan pakko kommentoida, että mun mielestä on niin ihanaa kun vastaat jokaiseen kommenttiin ja vielä asiallisesti! Mua pistää vihaks joskus bloggaajat, jotka ei vastaa kommentteihin...Mutta sun blogi on muutenkin niin ihana ja jotenkin huolellinen :-) Jatka samaan malliin!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos!! :--) totta kai vastaan kun teiän kommentit on niin kivoja! ;-) ja joo onhan se ärsyttävää kun jotkut ei vastaa kommentteihin, mutta jos niitä tulee miljoona yhteen postaukseen, on se ehkä ihan ymmärrettävääkin... mutta kyllä mä aion ainakin jatkossakin vastata kaikille! :-)

      Delete
  9. olin ihan että mistä näitä ihmisiä suorastaan vyöryy mun blogiin kunnes tein vaativaa salapoliisityötä ja selvisi että täältähän niitä!

    nyt kysyn itseltäni että miksi en ole ennen lukenut sinun blogia... täähän on ihana myös!!! plus mistä repäisit tuon maija+macbook-kuvan, tuohan on hirmuisen vanha jo :--D

    kiitos!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih eipä kestä! ja kiitos itsellesi! :-) ja selailin katsos vaan kaikkia sun vanhoja postauksia läpi ja nappasin sen sitten vain, kun siinä oli jotenkin kiva tunnelma! :-)

      Delete
  10. Anonymous10:51 am

    do you have a boyfriend or girlfriend?

    ReplyDelete
  11. voi kiitos maininnasta! olen otettu :') <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih eipä kestä! :-)

      Delete
  12. <3____<3 oi eikää, mä oon niin otettu!!! sulla on itselläski ihana blogi, kaunis ulkoasu ja siistejä kuvia. Voi muru, piristit!! :--*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih voi että, eipä kestä!! :-) ja kiitoksia! ♥

      Delete