uus tucca

Kuva otettu 9

EI! Ette olis yllyttäneet niin kovasti... Nyt näytän sitten seuraavat pari kuukautta 5-vuotiaalta tarhalapselta, kun oottelen tän pois kasvamista. Kamalaa. Mua naurattaa ja itkettää samaan aikaan... Tälleen nutturalla nää vielä jotenkin menee, mutta auki nää näyttää aivan kamalilta. En siis ihan onnistunut saamaan tästä sellaista rentoa, tuli turhan paksu. Ja muutenkin huono. Eikä tää nyt vaan sovi mulle ollenkaan! Tällaiset extempore-ideat ei sovi yllytyshullulle ja kipeenä kotona tylsistyvälle ihmiselle.

52 comments:

  1. Mun mielestä noi näyttää todella hyvältä! Et tosiaan näytä 5-vuotiaalta, turhaan pelkäät :D Laita vaan tulemaan kuvaa myös hiukset auki, tahtoo nähdä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi että, ehkä mä totun näihin vielä joku päivä XD ja joo pistän joskus, mut oikeesti nää on niin miljoona kertaa kivemmat tälleen kiinni!!

      Delete
  2. Anonymous7:52 pm

    oot aivan sairaaaaan sulonen :D sopii siis tosi hyvin! oot ehkä vähän nuoremman näkönen joo, mut eipä se oo pahakaan juttu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah no kiitos vaan paljon! :-D ehkä näihin ajan kanssa tottuu...

      Delete
  3. Anonymous7:56 pm

    Oih, toi näyttää ihan älyttömän söpöltä. Haluun nähdä miten söpöltä näyttää hiukset auki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi ei kiitos :-D mutta ei ollenkaan niin söpöltä, i promise!!!

      Delete
  4. Ihan kivahan toi musta on ! Ja äkkiä se kasvaa, dont worry :) näytät kyl vähän pikku myylle nyt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no vähintäänkin vaatii aika paljon totuttelua :-D ja joo kyllä tätä ehkä pari kuukautta kestää! ja et oo muuten eka joka ton pikku myy -kommentin sano.... hahahh :-D

      Delete
  5. Anonymous8:16 pm

    Oisko kannattanu hei käydä kampaajalla tekee toi?:D mut ei toi nyt mitenkää kamalaa oo:) kivaa vaihtelua

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai miks kampaajalla? niiden käsiin en hiuksiani enää luovuta tällasissa isommissa muutoksissa, kun poikkeuksetta oon joutunut pettymään! ja kun vähän muokkasin tätä äsken vielä niin tää on kyllä just sellanen nyt jonka halusin, mutta en ihan ottanut katsos huomioon tätä muutaman vuoden nuorentumista... :-D

      Delete
    2. Anonymous2:12 pm

      mitäs jos edes joskus yrittäisit vastata asiallisesti, ystävällisesti ja kohteliaasti? anonyymi ei välttämättä tiedä kampaajahistoriaasi (oletko itse tehnyt virheen, etkä neuvonut kampaajaa tarpeeksi?). voisit olla kiitollisempi, että joku edes lukee sun blogia. sulta ei näköjään tuu minkäänlaista arvostusta lukijoistasi kohtaan, saati sitte kommentoijia. ja miksi syytät sinua ''yllyttäneitä'' omasta (idioottimaisesta) päätöksestäsi? jos 14 sanoo kyllä ja 1 ei, etkä itsekkään ole varma, älä sitten leikkaa. vinkki elämään: ota vastuu omista teoistasi, äläkä syytä muita. elämäntaparemonttisi ei selvästikään toimi. lopeta valitus ja elä elämääsi. ei ihme että ''ystäväsi'' ovat kyllästyneitä sinuun. tai sitten he eivät kestä ''kooliuttasi''.

      oliko tässä tarpeeksi rivienvälistä luettavia perusteluja, miksi pidän sinua ja elämääsi säälittäväni?

      Delete
    3. häh! nyt en ymmärrä, mikä tossa mun vastauksessa oli pielessä! mä vaan kysyin, että miksi se olisi pitänyt tehdä kampaajalla, kun otsiksen leikkaaminen ei mitään suuria taitoja vaadi. ja ei anonyymi varmaan tiedäkään kampaajahistoriaani (joka muuten ei johdu siitä, etten olisi neuvonut tarpeeksi...), mutta en olettanutkaan niin, vaan kerroin miksi en mielelläni kampaajan käsiin hiuksiani luovuta. eli ehkä tulkitsit mun vastauksen sävyn jotenkin väärin, koska mun tarkoitus ei todellakaan ollut olla epäkohtelias tai asiaton.

      hei nyt oikeasti! et voi ottaa kaikkea noin tosissasi :-D tuossa lukee: "EI! Ette olis yllyttäneet niin kovasti...". siinä ei lue "EI! Vittu tää on teidän vika.". mä en siis todellakaan syytä ketään tästä. ihan oikeasti..... ja totta kai mä olen kiitollinen, että joku lukee mun blogia ja kommentoi tänne, enköhän mä ole sitä aika monessa postauksessa ja kommenttiin vastaamisessa toitottanut.

      elämäntaparemontti itse asiassa toimii, anteeksi nyt vain. et ole minä, et tiedä, mitä mun pääni sisällä liikkuu :-D mä todellakin elän nykyään elämääni ja mä myös otan vastuun omista teoistani, koska en EDELLEENKÄÄN syytä ketään tästä otsatukan leikkaamisesta. olet vaan käsittänyt vähän väärin...

      hmm, sitten tuli outo argumentti. "ei ihme että ''ystäväsi'' ovat kyllästyneitä sinuun. tai sitten he eivät kestä ''kooliuttasi''." mistä sä päättelet mun "ystävien" (mitä on ystävät lainausmerkeissä?) kyllästyneen muhun? enpä ole itse tällaista huomannut... ja sitten toi "koolius" niin mitä helvettiä XD en mä pidä itseäni mitenkään "koolina", jos sä nyt sitä tolla tarkoitit....... hohhoijaa, onko tuttuja käsitteitä sarkasmi ja huumorintaju? :-D

      no, en itse vakuuttunut sun perusteluistasi, mutta sulla on totta kai oikeus ajatella musta ja mun elämästä ihan mitä haluat. en vaan ihan ymmärrä sitä, että käytät vapaaehtoisesti energiaasi mun inhoamiseen. tai kun ei kukaan pakota sua tulemaan tälle sivustolle ärsyyntymään. älä jooko pilaa mun päivää jatkossa tällaisella nillityksellä, äläkä myöskään omaasi lukemalla mun typeriä juttuja, jos ne ei sua kiinnosta! ollaan sitten varmaan molemmat paremmalla tuulella :-)
      hyvää jatkoa ja pliis, älä jatka tätä sotaa enää, kun tuntuu niin naurettavalta aukoa päätään jonkun kasvottoman ihmisen kanssa täällä!

      Delete
  6. näytät noilla hiuksilla aika paljon taylor swiftiltä !! sopii kyl sulle tosi hyvin :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeeei tää ei oo kiva vertaus ja muutamakin on nyt sanonu tän :-D mutta kiitos :-)

      Delete
  7. Anonymous8:25 pm

    Toihan on ihan söpö, mutta taisin olla ainut joka sano capsilla ei, ois sun pitänyt vain uskoa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. olit tosiaan ainoa ja jos 14 sanoo joo niin uskon ennemmin niitä sellasessa mielentilassa kun tekee mieli uudistua :-D mutta ehkä mä totun tähän...

      Delete
  8. vau, musta toi sopii sulle, etkä näytä pikkulikalta vaan aika coolilta!
    ite kävin eilen kampaajalla leikkaamassa sellasen polkan, etten voi käyttää kauluspaitoja näyttämättä opettajalta:---D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi tää oli paras kehu, että näytän koolilta! kiitos! :-D
      voi eii, kauluspaidat on parhaita! pistä päälle vaan, opettajavibat on ihan ok!

      Delete
  9. Anonymous8:31 pm

    Oho oot ihan erinäkönen nyt:o kyl toi tosi paljon nuorentaa mut tykkään kyl tost ite otsiksesta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta, oon omastakin mielestäni ihan supererinäkönen!! :-D kiiitos!

      Delete
  10. Voi elämä... sulle sitten sopii kaikki, IHAN kaikki hiusmallit. Oon ihan älyttömääään kateellinen! Oot ihan hirveen kaunis! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yäää mitä kehuja apua!! kiitos ihana! ♥

      Delete
  11. Anonymous9:13 pm

    Toihan on just loistava! Sopii tajuhyvin, jag tycker :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoskiitos! :-)

      Delete
  12. Ihanat!!! Mullaki kävi noin silloin pari kesää sitten kun ainakin kuuden otsatukattoman vuoden jälkeen sen sitten taas napsaisin! Itkin salaa mummolan vessassa ja testailin miten saisin sen letitettyä pois. :D Mut kyllä se sopi kai mulle, ja niin sopii toi sullekin!! Alkujärkytyksen vaan siedät nii hyvin menee. Ja älä tee sille mitään nii siitä tulee sellanen rento? Tai jotain... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä oon jo vähän alkanu tottua tähän kun oon tuijottanut nyt pari tuntia peiliin! :-D eli eiköhän tää tästä... tää nuorennusefekti ei oo mun lemppari, mut söpöyspisteet on kai ihan jees......... :-D

      Delete
  13. Ihan söpsö tuli ^^ Äläs suotta kadu, se on oikein nätti, ja ainahan ne hiukset vaan kasvaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) joo vaatii totuttelua, mutta voi olla että tää jää nyt vähän pidemmäksikin aikaa kuin pariksi kuukaudeksi. täytyy kattoa miltä sit tuntuu ku nää on kasvanu sen verran et olis ekaa kertaa pakko tasottaa!

      Delete
  14. Anonymous9:55 pm

    oho, tosi kiva ! :---D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nooo, en oo vielä ihan tolle asteelle päässy, mut menettelee! :-D

      Delete
  15. Anonymous9:56 pm

    apua näytät ihan taylor swiftiltä! tosi hyvin sopii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eiiiii älkää verratko siihen XD mutta kiitos :-)

      Delete
  16. i feel you11:17 pm

    otsis on aina huono idea, aina. ihan sama miltä tyyppi näyttää, kuten säkin oot tollanen kaunotar, mut otsikseen vastaus on aina ei. kaikki aina katuu sen leikkaamista mukaanlukien minä......

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon kyllä eri mieltä, koska kyllä vaan joillekin sopii aivan täydellisesti, siis t-ä-y-d-e-l-l-i-s-e-s-t-i! ja kyllä mä tähän varmaan totun vielä ja sitten ehkä uskon että tää sopii mulle :-D

      Delete
  17. en yleensä yhtään tykkää suorasta otsatucasta mut sulleppa tuo sopii mukavasti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-) mun mielestä otsikset on niin kooleja, mutta tietty vaan niillä joille ne sopii! :-D

      Delete
  18. oot kyllä ihana ♥

    ReplyDelete
  19. Musta noi sopii sulle tosi hyvin!! Oot söpö.:-)

    ReplyDelete
  20. voi eei, mä tiiän ton fiiliksen koska tein ite ihan samat pari viikkoo sitte, halusin just muutosta mut sit ne etuhiukset feilas just sillai et tuli liian paksut ja joissaa kohis liian lyhyit hiuksii ja äää puolen vuoden kasvatus turhaaaa :-D no mut kylhän ne kasvaaa, ja kyl noi kivalt näyttää ainaki nutturan kans! ja oot nätti noissakii hihi:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i feel you :-D okei mulla tää on nyt pienen muokkaamisen jälkeen kyllä just sellanen, mitä tavottelinkin, mutta en vaan tiennyt, että näytän itse tältä tää päässäni :--D mutta kiitos ja toivottavasti sun etuhiukset on jo kasvanu kivemmiksi! :-)

      Delete
  21. ei toi nyt oo kamala. Just kiva ainaki mun mielestä :)

    Mä kyl osaan samaistuu tohon sun fiilikseen koska ite tein ton saman jutun syksyllä kun leikkasin itelleni otsiksen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-) hahah kaikille taitaa tulla aina se alkujärkytys... :-D pahin on se hetki kun vetäsee kerralla lyhyeks ja kattoo peiliin silleen "MIKSI???" :-D

      Delete
    2. haha jep! se on ihan kauheeta :D

      Delete
  22. Anonymous3:20 pm

    voisitko tehä sellasen tukholman shoppailupostauksen? oon ite menossa pian (1 viikko!!!!) ykkösristeilylle ? ois kiva jos olis esim. kartta, mis on erivärisii palloi kivojen paikkojen kohalla ja sit kertoisit paril lauseel mikä ja missä ja millasta siel on. tiiätkö muute yhtää kivaa kasvisruokapaikkaa ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yäääh en millään jaksaisi, kun en tosiaan oo mikään ekspertti! tai siis tiiän vaan noi peruskaupat :-D mutta hei, googlaa vaikka nää: urban outfitters, beyond retro, topshop, american apparel ja weekday (siellä on superhyvä vintage-osasto)! noi on ehkä ne mulle tärkeimmäit aina tukholmassa käydessä, kun ei oo suomessa noita (paitsi weekday). mutta en tosiaan tiiä mitään kivoja kirppareita tms. joita siellä varmasti on paljon, niin ei mun oo järkeä erillistä postausta tehdä!
      ja en tiiä mitään ruokapaikkoja oikeen stokiksessa, kun yleensä aina syön laivalla tai sit vaan jossain burger kingissä tms darraruokaa :---D sitäkin kannattaa varmaan googlettaa tai sit kysyä joltain tukholmalaiselta bloggaajalta!

      Delete
  23. Anonymous9:57 am

    voisiks ees kirjottaa koolin coolina... pistää ärsyttää :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah en! :-D just läppä hei, älä ota niin vakavasti kaikkee ;-)

      Delete
  24. noi sopii sulle tosi hyvin!♥ saatan olla vähä puolueellinen ku mun mielest suora otsis vaa on jotai nii parasta, mutta oikeesti super ihana sä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos ihana! :--)

      Delete