SUNNIES

IMG_0971_1

Mun aurinkolasikokoelma alkaa vähitellen näyttää aika täydelliseltä. Nää on ehdottomat lempparit, joiden lisäksi omistan vielä noiden ensimmäisten malliset lasit leijonankeltaisilla sangoilla. Vielä haluaisin ehkä sen malliset mustat, mahdollisesti aidot Ray-Banit tai sitten sellaiset kokonaan mattamustat halpislasit (joita ei enää myydä missään).

Keväässä yksi parhaista jutuista on totta kai aurinko, eikä sitä voi ottaa vastaan ilman aurinkolaseja. Nyt ainakin Helsinki kärsii jostain yhtäkkisestä jääkaudesta, mutta onneksi sentään aurinkoa on luvattu aika monelle päivälle.

Ja tosiaan, mulle nousi melkein 38°C kuume eilen illalla. Nyt se on laskenut jo lämmön puolelle, mutta jätin ainoan oppituntini kuitenkin suosiolla väliin. Toivottavasti tää menee viimeistään huomisen aikana ohi, koska sunnuntaina pitäisi laulaa viisi tuntia.
   Nyt alan paistaa lettuja! Sitten voisin aloittaa musiikkipostauksen tekemisen (jos vaikka saisin sen jo tänään julkaistua) ja illemmalla saan uudet lamput, seinähyllyn ja pari vanhanaikaista koukkua naulakoiksi huoneeseeni. Yritän siis vihdoin saada sen huonepostauksen tehtyä, kunhan nuo saadaan paikoilleen ja saan teetettyä vähän valokuvia sellaiseen kattoon ripustettavaan valokuvariiputtimeen.

18 comments:

  1. Ihania aurinkolaseja! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:50 pm

    ompas kyllä kivoja juu nuo kaikki ! sun tyylisiä :) ja voi että, parane pian :(
    oottelen huonepostausta innolla !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) juu eiköhän tää tästä...

      Delete
  3. Anonymous1:59 pm

    Ja tosiaan, mulle nousi melkein -38°C kuume eilen illalla.

    :D:D:D taitaa olla sulla vähä kylmä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. XDDDDD MITÄ MÄ OON KIRJOTTANUT......... hohhoijaa ehkä oon pikkasen yliväsynyt tai jotain.... :-D

      Delete
  4. mistä noi kaikki rillit on? Omistan yhet aurinkolasit jotka sitäpaitsi on ihan vinot joten uudet olis ihan jees :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekat kappahlista, tokat beyond retrosta ja kolmannet h&m:stä. noi keskimmäiset on tosin ainoot, joita myydään enää :-)

      Delete
  5. keskimmäiset on aivan ihanaaat! oon ettiny koirien ja kissojen kanssa tollasia! :)
    -Sonja

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta! ne on yhtäaikaa koolit ja hauskat :-D paras yhdistelmä!

      Delete
  6. haluuun noi kaikkkii!! iha sika ihania

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih eikö ookin! ;-)

      Delete
  7. ihaniaaaa laseja!! miks mun mallisille kasvoille ei sovi tollaset, ei sitte yhtään? :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) ja höh tyhmää :-(

      Delete
  8. superkivoja aurinkolaseja!! :-) oon kai onnistunu kehittämään jonku pakkomielteen aurinkolaseihin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mäkin kyl tykkään! ja hienoista aurinkolasipakkomiellettä on havaittavissa täälläkin... ;-D

      Delete
  9. Mun on pakko udella mistä nuo keskimmäiset on? :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. luepas hei ylemmät kommentit niin eiköhän selviä...

      Delete