instalately

instagram56

1 #hypärillä #on #tylsää #buu 2 #sonsofsuns #olotila #voipojat 3 #punajuurivuohenjuustokeittoo #namnam #superhyvää

instagram57

4 #loma #alko #jee #hymyilyttää 5 #sexybitch #pirjohyvönen #fiksuuslasit #kaljaaaa #alotteluonparastjarööki #baarditovatparhaat 6 #iloinen #pirjo #baardit #tänään_lähtee #iphonegirl_95

instagram58

7 #tunnelmaröllö 8 #roopesalminenjakoirat #semifinal #baardit #jee 9 #pahaolo #buuu oonko tullu vanhaksi, kun mulle tulee nykyään aina jäätävä darra?

Piti varastaa kaksi kuvaa Ainon ig:stä, kun muuten olisi tullut epäsymmetrisiä kollaaseja.
   Lomalla olen tehnyt kaikkea muuta kuin opiskellut, kuten arvelinkin. Tänään on kyllä pakko avata vähän koulukirjoja, että kehtaan vielä näyttää naamaani koululla tän koeviikon jälkeen. On nimittäin sen verran hataraa tietämystä neljän kurssini aihepiireistä.

Torstaina istuttiin iltaa Arvostetun Roosa Sanin Yksityisessä Karate Housessa ja eilen olin iltapäivän Ainolla (esim. katsomassa Twilightia(.....) ja leikkaamassa mun kuolleet latvat pois) ja sitten lähdin Semifinaliin kuuntelemaan Roope Salmista ja koiria. Tänään on siis ollut hieman heikompi olo - oon oikeasti nykyään aina ihan kuollut kahden päivän juhlimisen jälkeen.

Huomenna pitäisi herätä aamulla Jäähallin kirppikselle Annan kanssa. Toivottavasti edes löytyisi jotain. Haaveilen ainakin sellaisesta vähän pidemmästä villakangastakista ja farkkushortsejakaan ei tietysti voi koskaan olla liikaa...

10 comments:

  1. Anonymous7:32 pm

    toi otsis sopii sulle niiiiin hyvin! siis toi neljäs kuva on ihan täydellinen :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:42 pm

    Sun otsis on aivan ihastuttava :)

    ReplyDelete
  3. voi vitsi, ihana tuo rannekoru! onko se mahollisesti mistä? ja minusta tuo etutukka kyllä sopii sulle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on bikbokista! kiitos paljon! :-)

      Delete
  4. voi kun oot suloisuus♥ onnea kirppistelyyn, tekis itelläkin mieli vähän jäähallille huomenna mutta uni taitaa voittaa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih voi kiitos! ♥ no mua kyllä kauhistuttaa jo nyt ajatus heräämisestä, etenkin kun kellojen täytyy vaihtua tietty just nyt... :-D hah, toivottavasti onnistun heräämään!

      Delete
  5. heihei olitko siellä jäähallilla?? olin siellä myymässä, miksen bongannu sua sieltä vaeltamasta?! ps oot sulkku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mitäääää olinhan mä, enkä mäkään nähnyt sua!!! ollaanko me sokeita vai häh? :-D
      ps. samoin!!

      Delete