nyt nukkumaan...

instagram47

1 #my #first #legal #cigarette #fuckyou #im #18 !!!! 2 #aamukahvi & #aamurööki #darra #mitäeilentapahtu #superkool #nomuthei #yolo (#märkämaria)

instagram48

3 #jataasmennään #vähän #heikko #olo #mutheieisemitään 4 #woopwoop #synttäritjatkuu #huomennakouluun

En syö enää ikinä synttärikakkua. Enkä juo mitään makeaa. Sokeriyliannostus. Ja muutenkin aika heikko olo tänään, kun vihdoin pääsin potemaan tätä.
   Eilen oli hauskaa, vaikka Magneetti olikin kiinni ja päädyttiin sitten Mascottiin. Mutta onneksi päädyttiin, koska Kuningasidean Väinö lauloi siellä porraskäytävässä mulle ja Lotalle synttäreiden kunniaksi. En aamulla meinannut uskoa sitä todeksi, koska sellaista hetkeä ei voinut pilata valokuvaamalla. Mutta totta se oli.

Olen vähän shokissa tuosta valoilmiöstä. Niin parasta! Vaikka en tainnut paljon muuta tänään koulussa tehdäkään kuin valittaa, parani mieliala aina ulkona käymisen jälkeen huomattavasti. Kevät, kevät, kevät, kevät! Haluan jo kuivat kadut ja kevättakkisään ja herrainkengät jalkaan. Jooko!

Tää oli nyt viimeinen instagram-postaus pariin viikkoon!! Oikeesti. Pitää opetella käyttämään taas kameraa, vaikka en haluaisikaan ehkä elää elämääni linssin läpi. Välillä on ihan kiva vain kokea asioita. Mutta silti, ryhtiliike alkaa nyt (montahan kertaa olen sanonut tän...)!
   Mun tekisi mieli tehdä yhdelle asialle jotakin, mutta ujostuttaa. Otan vastaan aloitekykylahjoituksia. Niin ja myös paljon rohkeutta huomiseen katastrofikeikkaan........ Tai en tiedä, ehkä se menee ihan hyvin. Tänään ei vain ollut se kaikkein otollisin kenraaliharjoituspäivä.

10 comments:

  1. Anonymous10:35 pm

    Tykkään lukee näitä postauksia instasta! Mikä on toi märkämaria juttu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa :-D musta tuntuu, että kaikissa muissa blogeissa on hirvee valitus ig-kuvista, mutta teistä yllättävän moni on sanonu tykkäävänsä näistä! hmm :-D
      no se oli yksi legendaarinen kesäilta (flown vika päivä ja abitelttailu, johon vahingossa jäin koko yöksi vaikken abi ollutkaan...), kun aamuyön hilpeinä tunteita eräs heikki risti mut märkämariaksi jostain mulle tuntemattomasta syystä. ehkä veljeni takia. koska vitusti märkää....... :-D en tiedä siis. oli hauskaa ja siitä on tullut hauska läppä :-D

      Delete
  2. Anonymous10:45 pm

    mä niin tykkään sun blogista! ja kadehdin sua ku oot noin menevä :D tai siis mä en koskaan saa aikaseks tehä mitää sponttaanii tai sillee ja sit harmittaa jälkeepäi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-) ja älä kadehdi, muuta asennetta mieluummin! olin ennen just niin tollanen, että aina harmittelin jälkikäteen miks en mennyt johonkin! nyt vaan meen ja sit ei tarvi harmitella :-D

      Delete
  3. Anonymous10:51 pm

    oho kuulostaa coolilta toi kuningasideajuttu :D oot jotenki kivan ilonen nykyää :) tai näist postauksist välittyy sellanen kiva fiilis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oli niin superkool ja kreisiä iiiks!!!! oon ihan liikutuksen kyyneleet silmissä edelleenkin... ♥ ja kyllä mä varmaan oonkin iloisempi, tai en mä tiedä :-D talvi oli vähän masentavan pimeä, mutta ehkä tää tästä taas nyt!

      Delete
  4. Ihana postaus ja onnea vielä jälki käteen!:) ps. tee alote vaikka pelottas helvetisti, siitä tietää et asia on tärkee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos & kiitos! :-) ääämh en mä kyllä uskalla :-D oon niin nössö ja pelkään torjutuksi tulemista...

      Delete
  5. Anonymous4:45 pm

    mistä noi sun aurinkolasit on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. h&m:stä joskus syksyllä ostettu :-)

      Delete