your eyes are velvet

IMG_9292_1IMG_9333_1IMG_9298_1IMG_9318_1IMG_9338_1

Kouluni loppui tänään yhdeltätoista. Olen lukenut kirjaa ruotsiksi (kuvausrekvisiittana tosin Humiseva harju kauniimpien sivujensa vuoksi), kuunnellut Reginan Spektorin uusinta levyä ja vähän Yonaa ja PMMP:täkin. Kuvasin myös laukkuni sisällön, mutta jätin tylsät koulukirjat ja muut turhuudet pois.
   Taas pyryttää lunta. Onneksi saan olla vain kotona koko päivän. Ajattelin jatkaa Täykkäri-maratoniani ja lukea lisää. Olen vihdoin aloittanut sen uudelleen pitkän tauon jälkeen. Nyt tosin luen ruotsiksi välissä, koska pitää oppia siihenkin. Hieman takkuilee sanojen kanssa, mutta motivaatio auttaa.

Elämä tuntuu kivalta. Ja sehän on tärkeintä.

41 comments:

  1. Anonymous2:05 pm

    oon rakastunu suhun ja sun blogiin ja sun kirjotustyyliin ! oot vaan täydellinen

    ReplyDelete
    Replies
    1. hui apua kiitos! ♥

      Delete
  2. Niin ihana postaus! Voin jälleen todeta, että sun blogi on iha paras. :)

    ReplyDelete
  3. lindu2:11 pm

    pliis anna mulle osa sun kauneutta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai mitä kauneutta hahah :-D

      Delete
  4. Anonymous2:24 pm

    oivoi mikä hyvänmielen postaus :--) tulin hyvälle tuulelle tästä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ja hih kiva kuulla! :--)

      Delete
  5. ihana toi sun reppu ja sulle sopis sellane oikee punane hiusväri, ookkos ajatellu? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. no onhan mulla ollut vaikka minkälaisia eri punasen sävyjä päässäni ja tän oon todennut kyllä ehdottomasti parhaiten mulle sopivaksi :-D

      Delete
  6. upeaa tekstiä ja kauniita kuvia!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos kovasti! :-)

      Delete
  7. Anonymous4:58 pm

    Vau kunpa olisin puoliksikin noin kaunis nii voisin kuolla onnellisena. Ja kirjoitat tosi kauniisti !

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jopas nyt :-D kiitos paljon! :-)

      Delete
  8. Anonymous5:01 pm

    ootko suosittu koulussa? millaisia kavereita sulla on? kysymyspostaus olis kiva

    ReplyDelete
    Replies
    1. en sanoisi, että sibiksessä on mitenkään tiettyjä "suosittuja" ihmisiä! :-D tai siis kaikki on suosittuja tietyissä porukoissa. mutta siis on mulla paljon ystäviä ja kavereita ja eiköhän varsin moni mut tiedäkin vaikkei tunnettaiskaan... :-D ja hmm mitä tarkotat tolla, millasia kavereita mulla on? :-D kivoja?? hahah :-D ja en jaksa varmastikaan tehdä sellasta pitkiin aikoihin, kun siinä on niin hirvee työ!

      Delete
  9. Ihania kuvia!:)

    ReplyDelete
  10. paula5:19 pm

    ihana postaus ja ihania kuvia, varsinkin toi viiminen on jotenkin tosi kiva! :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous9:33 pm

    hyi poltaks sie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no hyi kamala sentään joo... hui että

      Delete
  12. Voi miten kiva toi viimenen kuva! Haha, tuli inspis heti kuvata itekki laukun sisältöö :-D

    ReplyDelete
  13. maria en kestä. toi toinen kuva on niin kaunis <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos ihanuus! ♥

      Delete
  14. Anonymous3:32 pm

    Mikä toi siun huulipuna merkki on? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostin sen saksasta ja se on joku kat von d:n suunnittelema artdecolle kai? maailman paras ja kestävin puna, jonka sain ihan naurettavan halvalla laatuunsa nähden :-D en valita hahah! mutta siis en tiiä myydäänkö suomessa, mutta epäilen ettei...

      Delete
    2. pitipäs tarkistaa, että se onkin dita von teesen eikä kat von d:n :-D oon niin surkea muistamaan, kuka on kukakin......

      Delete
  15. Anonymous7:26 pm

    eiks siust oo yhtää säälittävää et sie poltat vaik oot sibikses ? jouduthan sie laulaa aika paljon ni mites toi polttamine? :---D mut siu blogi on muuten tosi kiva, joskin kuvien suuri kohinapitoisuus häirittee hiema :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ootkohan koskaan pistäytynyt sibiksen röökipaikalla... :-D eli siis on varsin tavallista, että meidän koulussa laulajat polttaa. ja en mitenkään puolustele tätä nyt sillä, että "kun kaikki muutkin". mutta siis niin. koen tän asian silleen, että mä oon nuori vain kerran, joten aion ottaa siitä kaiken irti. voin sitten vanhempana elää fiksummin. ja en mä kuitenkaan niin paljon polta, että siitä olisi mitään haittaa mun äänelleni koitunut.
      ja äh en tiiä, jotenkin ärsyttää että tuut tänne moralisoimaan ja sitten selittelen näin paljon, ihan ku mun pitäis puolustella valintojani teille. mutta niin, onhan se kai liikaa vaadittu, että ette välittäisi mun tekemisistäni, jos niistä täällä jotakin mainitsen.
      ja kiitos kehusta! ja kohinapitoisuus miellyttää omaa silmääni, joten en ajatellut siitä luopua.

      Delete
  16. Anonymous10:20 pm

    Apua toi sun toka kuva! Älyttömän kaunis ja ihana!

    ReplyDelete
  17. oon jo pitkään seurannu sun blogias, mut en oo pahemmin kommentoinu, mutta mun piti vaan kertoo kuinka mä rakastan sun blogias ihan älyttömästi! oot niin kaunis, pukeudut ihanasti ja oot ihanan aito! rakastan sitä ku käytät niin paljon punasta huulipunaa! se sopii sulle todella hyvin!:-) kirjoitat ihanasti, aina kun sun postauksia lukee, on kuin olisin itse siinä sun tilanteessa! ei vitsi mikä hehkutus muttakun oot niin super!:-D

    -Fanni
    http://aurinkotaivaanlomassa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi hurja! ootpas ihana ♥ hirmusesti kiitoksia! :--)

      Delete
  18. Sulla on jotenkin ihanan "erilainen" blogi :) Tykkään hirmuisesti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos paljon! :-)

      Delete
  19. voi kun olet suloinen! :) ja tuo huulipuna on aivan ihanan väristä!

    ReplyDelete
  20. Anonymous6:10 pm

    oot hirmu kaunis! :-) millä objektiivilla oot ottanu nää?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :-) ja ihan tolla perus kittiputkella muistaakseni.

      Delete