tältä näytin viime keväänä

IMG_4917_1IMG_3123_1IMG_3345

Muistaako kukaan mun oransseja hiuksia? Ikävöin niitä salaa, vaikka tyvikasvu näkyikin niissä jo kaksi viikkoa värjäyksen jälkeen ja värillisten vaatteiden käyttäminen oli perusteellisen mietinnän lopputulos. Mutta kyllä ne oli kivat. Onneksi on näitä vähän luonnollisempia gingereitä, jotka on kuitenkin suhteellisen lähellä mun omaa väriäni. Viime värjäysväli oli jo kuukauden ja kaksi viikkoa, joka on varmaan ennätykseni. Eikä tyvikasvu silloinkaan ollut kovin järkyttävä.

Tämä vanhaan haikailu alkoi, kun tein sunnuntaina psykan minä-kansiota. Se oli ahdistavaa, mutta sainpahan sentään tehtyä. Sitä tehdessäni mietin itsekseni, että on kurjaa syntyä rumaksi. Ei kukaan halua mua, kun en ole täydellisen kaunis, virheetön ja maailman persoonallisimman näköinen. Ärsyttää.

Huomenna alkaa koeviikko - mun kohdallani tosin vapaapäivällä. Kyllä kelpaa! Tosin tiedossa on kaikkea muuta kuin lomailua. Yhteiskuntaoppia ja psykologiaa on ainakin luettava kuin hullu ja viideltä on viulutunti. Mutta saanpahan yhden lukupäivän lisää ja voin nukkua aamulla vähän pidempään.

Olen niin tyytyväinen tän syksyn levytarjontaan! Onkohan ikinä julkaistu ihan samaan aikaan näin monta hyvää levyä? Two Door Cinema Club, The xx, Mumford & Sons ja Lucy Rose nyt ainakin!

24 comments:

  1. varsinki tossa keskimmäises kuvassa hiukset näyttää super kivalta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oli noi kyllä kivat, mutta tosiaan kauhean hankalat! mutta on kiva muistella välillä kaikkia vanhoja hiuksia :-)

      Delete
  2. Anonymous12:04 am

    "Ei kukaan halua mua, kun en ole täydellisen kaunis, virheetön ja maailman persoonallisimman näköinen."

    en ymmärrä miten voit aatella itestäs noin ku oot juurikin täydellisen kaunis ja persoonallisen näkönen! okei ei varmaa kukaan oo virheetön, mut must pienet virheet on just niit kauneimpii, jotka tekee sust persoonallisen. että höpsistä vaan! varmasti joku sut haluaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no en tiedä kyllä kovin montaa ihmistä, jotka olis täydellisen tyytyväisiä ulkonäköönsä! se on se ongelma, kun itse on niin kamalan kriittinen ja kiinnittää huomiota pelkästään niihin virheisiin... :-D ja kiitoksia kovasti kehuista! ja joo eiköhän joskus toivottavasti... :-D

      Delete
  3. Ihana blogi ja kauniita kuvia! Tykkään!

    ReplyDelete
  4. Eikä! Et saa ajatella noin, mitä tossa toisessa kappaleessa sanoit! Sinähän oot aivan ihanan näkönen, ja juuri se on yksi syy miks niin kovin tykkään sun blogista, kun oot niin mahottoman sulonen ilmestys! Melkein kun jotain keijua kahtelis.. D:

    ReplyDelete
    Replies
    1. vai että keijua! voi älkääs nyt :-D mä olen vain normaalisti kriittinen omasta ulkonäöstäni, kuten varmasti suurin osa tytöistä on! mutta kiitos paljon! :-)

      Delete
    2. Anonymous2:44 pm

      En usko että suurin osa tytöistä oikeasti ajattelee olevansa _ruma_. Harva varmasti on täysin tyytyväinen omaan ulkomuotoonsa, mutta uskon ihmisten ajattelevan, että ovat edes hitusen sieviä. Itsevarmuus, se kerää katseita, jotka taas nostavat itsetuntoa ja -varmuutta entisestään.

      Delete
    3. no en mä sanonutkaan, että suurin osa tytöistä ajattelisi olevansa _ruma_ :-D sanoin, että suurin osa tytöistä on kriittisiä ulkonäöstään. se, että MINÄ pidän itseäni joinakin päivinä _rumana_, ei tarkoita, että muiden kriittisyys olisi sitä, että ne pitäisi itseään _rumina_.
      ja kyllä mä olen ihan suhteellisen itsevarma :-)
      sun on vaikea ehkä analysoida mua, kun et mua selvästikään tunne, joten ehkä jättäisit tän nyt sit tähän... :-D

      Delete
  5. Noi hiukset oli kyllä niin kivat! Myös minäkään en ymmärrä, miten voit sanoa itsestäsi noin, mitä toisessa kappaleessa sanoit!? Sä olet niin kaunis ja niin persoonallisen näköinen :-) ihana tytteli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. olihan noi kyllä! buu, kunpa hiusväriä voisi vaihtaa napsauttamalla ja se ei kuluttais hiuksia ollenkaan! :-D
      tosiaan samaa vastaan nyt sullekin kuin muille, eli siis eiköhän jokainen oo kriittinen omasta ulkonäöstään - näytti sitten miltä tahansa! ei sitä koskaan osaa olla itseensä täydellisen tyytyväinen. mutta kiitoskiitoskiitos! :-)

      Delete
  6. Anonymous9:42 am

    Sun pitää ensin oppia rakastamaan ittees ja pitämään ittestäs. Sitten vasta joku muukin voi sen tehdä :) On aika clisee, mut niin se oikeesti menee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä ihan jopa pidän itestäni ihmisenä ja kyllä mä joinain hyvinä päivinä pystyn peiliinkin katsomaan ja toteamaan, että pahemmaltakin voisi näyttää! eli ei nyt varsinaisesti varmaankaan ole kyse siitä, että en rakastaisi itseäni :-)

      Delete
  7. täälläki nautitaan parhaillaan vapaapäivästä :-) ok, pitäshän noita läksyjä katella (jos multa kysytään, nii enemmän ku tarpeeksi..) mutta rennot aamut on aina ♥
    oivoi tuo itsensä arvioiminen on kyllä petollista.. en voi kieltää, etten itsekin sitä harrasta - mutta hei älä ole liian ankara itselles! oot upee! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi tää aamu on ollut niin ihana!! ♥ oon kuin uus ihminen :-D mutta tän kommentin kirjoitettuani hyppään derivoinnin maailmaan ja siitä sitten yhteiskuntaoppia ja psykaa ja sit viulutunnille äääää! tsemppiä sulle läksyihin! ne tosiaan kannattaisi tehdä, ettei tulis tätä viimeisen illan stressiä...
      onhan se kyllä tosiaan! ja niinpä, kaikkihan sitä harrastaa! mutta yritän olla olematta :-) kiitos ihana! ♥

      Delete
  8. Ah, tiedän tuon tunteen kun katsoessa peiliin, mikään ei oikein miellytä.
    Tietenkin itsestään näkee aina ne virheet ensimmäisenä ja vaikka muut kuinka kehuisivat, ei osaa katsoa itseään toisten silmin.

    Mutta sanon nyt silti, että oot persoonallisella tavalla todella kaunis. Toivottavasti joku päivä näet sen saman itsessäsi, mitä me muut näemme.

    Tsemppiä!

    ps. voisin tuolla ryöstään sun vaatekaapin tässä joskus. se on aika täydellinen mun makuuni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tottahan tuo. en usko, että kukaan on ihan aina täysin tyytyväinen ulkonäköönsä...
      voi kiitoskiitos :-)
      ja älä ryövää, kun ei mulla oo nytkään mitään päälle pistettävää! :-D

      Delete
  9. Anonymous2:53 pm

    Ootko ikinä kokeillu mustia hiuksia? Ja mitä ylipäätään aattelisit jos sulla ois mustat hiukset :D näyttäis varmaan sika kivalta sun noin ihanan vaaleeta ihoa vasten!! Tai tulis semmonen kunnon kontrasti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-------------D voi olen kyllä. elämäni suurin virhe. näytin haamulta. hyi. hyi. HYI. että ehkä tosta käy ilmi, mitä ajattelisin :-D

      Delete
  10. Mä pääsen nauttimaan ens tiistaina vapaapäivästä. :)) Nää on näitä koeviikon hyviä puolia.
    Oot kyllä niin supernätti ja persoonallisen näkönen, mutta kyllähä mä itekki tavallaan noin ajattelen...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mul on ens keskiviikkonakin hahah :-D ja kiitos :-)

      Delete
  11. noi levyt jepjep oon samaa mieltä ♥

    sä oot ihan mielettömän kaunis :3 ja vielä persoonallinen! (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah kyllä kelpaa kuunnella! ♥
      ja kiitoksia kovasti ihana! :-)

      Delete