i'm tired and tired and tired

IMG_8195_1IMG_8181_1IMG_8211_1IMG_8202_1IMG_8216_1

Olen ehkä maailman laiskin kantamaan kameraa mukanani. Se johtaa siihen, etten oikein keksi mitään postattavaakaan. Tai kyllä multa tekstiä tulisi (liikaakin), mutta en ehkä halua kuitenkaan jättää kuvitusta kokonaan pois. Onneksi huomenna tapahtuu jotakin superjännää, josta tulee varmasti kuvia tännekin!

Väsyttää niin kamalasti, ettei tieto imeydy päähän, vaikka olen ensimmäistä kertaa elämässäni lukenut ahkerasti koeviikolle. Yhteiskuntaopin kirjan luin ensimerkiksi jo kokonaan, mutta en oppinut mitään uutta. Toivottavasti se oli vain merkki siitä, että osasin kaiken jo valmiiksi...
Tänään en aio kyllä tehdä yhtään mitään. Frendien kolmoskausi ja suklaa nimittäin houkuttelee aika paljon enemmän. Mun koeviikko alkaa vasta keskiviikkona, eli onhan tässä vielä vähän aikaakin.

Tänään täytyy nukahtaa aikaisin. Pakko. Kyllästyttää ehkä eniten maailmassa uniongelmat, jotka on jo tässä vaiheessa syksyä saaneet mut puolikuoliaaksi. Tuleva talvi näyttää valoisalta...

10 comments:

  1. Älä stressaile kamerasta, tällaset kuvat on just kivoja ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai on vai? :-D vähän tylsiä ehkä mun mielestä, mut hyvä jos ees joku tykkää! :-)

      Delete
  2. Voi kuinka olisinkaan halunnut kirjoittaa samanlaisen kommentin kuin Ami kirjoitti, mutta nyt tyydyn vain sanomaan, että olen samaa mieltä kuin hän. :------) Ihana asu. ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama vastaus kuin edelliselle :-D ja kiitoksia! :-)

      Delete
  3. Anonymous9:57 pm

    Juo lämmintä maitoa tai käy kävelyllä ennen nukkumaanmenoa, niin mä saan ainakin hyvin nukutuksi :) Ei tosin varmaan tepsi kaikilla... ja sun kello on ihana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lämmin maito oksettaa ajatuksenakin :-D mä nimittäin inhoan maitoa yli kaiken! en oo ikinä juonu sitä (no joojoo vauvana tietysti) ja muroissakin se maistuu hirveelle niin syön aina vaan mysliä ja jugurttia :-D ja kävelyä oon kyllä kokeillut, mutta eipä oo auttanut! kiitos kuitenkin vinkeistä :-) ja toi on kyllä hieno kello hih!

      Delete
  4. Ihanat shortsit! :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. noi on maailman kivoimmat kyllä! :-)

      Delete
  5. kuulostaa oikeen tutulta ku noi koulujutut painaa päälle :-----(
    Mutta eipä toi nyt haittaa, onneksi on syksy <3

    ps. oot tosi kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. varmaan aika pitkälti kaikkien ongelmahan toi joo taitaa olla... ja syksy on kyllä ihana <3 ja kiitos! :-)

      Delete