vähän kuulumisia vain

Kuva otettu 28_1Kuva otettu 28instagram5

Kamera on unohtunut nurkkaan, mutta kai se on ihan ymmärrettävää. En ole tehnyt mitään kuvaamisen arvoista, joten tässä nyt tän päivän vaatetusta hieman havainnollistavia Photo Booth kuvia sekä muutama kuva Instagramista. En tiedä, onko tässä blogissa nykyään pääasiassa kuvat vai teksti. Ehkä teksti - ainakin silloin, kun kuvia ei pahemmin ole.

Huomenna lähdetään ykkösten kanssa päiväksi leirikouluun! Käy vähän sääliksi meidän ryhmää, koska ollaan oltu maailman laiskoimpia suunnittelemaan mitään kovin repäisevää ohjelmaa niille. Mutta improvisointi onnistunee, jos hatara suunnitelma pettää meidät ihan kokonaan.
(Ps. Ollaan Amyn kanssa pulassa. Onni ei tulekaan ja musta tuntuu, että se on meistä se, joka tietää miten kaikki hyvät leikit menee.)

Pyöräileminen on parasta. Ja opiskelumotivaatio pienenee sitä mukaa, kun jätän tunteja välistä. Eli tällä hetkellä näyttää siltä, että jaksan olla mukana tasan yhdellä kurssilla viidestä. Hyvä minä!

Ps. Huomenna on merkkipäivä!! Siitä enemmän sitten illalla, kun olen kotiutunut Karhusaaresta.

12 comments:

  1. Oooh noi housut on kyllä aika ihanat! :)
    Munki pitäs jaksaa tarttuu toho kemian kirjaan, mutta ei vaa yhtää huvittas. En kylläkään ymmärrä siitä yhtään mitään, joten viisainta ois vähän reipastua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo noi on kyllä kivat, mutta yllättävän vähän on käyttökertoja kertynyt tän vuoden aikana, kun oon ne omistanut. mustat farkut on niin turvalliset...
      ja en mä kotona ajatellut kirjoihin tarttua (ei kuulu mun tapoihini :-D), mutta kun en oo pahemmin käynyt tunneilla istumassa, kun on koko ajan kaikkea muuta (esim. tutor-kokouksia) ja muutenkin laiskottaa

      Delete
  2. Ihana paita! Mistä se on?

    http://neverletmego-go.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. markus osti sen mulle monkista viime jouluna, eli niitä ei kyllä enää saa :-(

      Delete
  3. Pyöräileminen on parasta! ja joo et taija olla ainoo jolla toi motivaatio on vähän hukassa :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah voi meitä... :-D

      Delete
  4. Täälläkin on yks, joka rakastaa pyöräilyä! Vaikka ei enää montaa päivää oo jäljellä :< Pitää varmaan Sveitsissäkin hankki pyörä jostain :D
    http://life-in-switzerland-jossu.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. ainakin baselissa pyöräillään paljon, eli luultavasti muuallakin sveitsissä! eli eiköhän pyörän hankkiminen onnistu sielläkin :-)

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:10 pm

    iihanat sukkahousut <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. noi kyllä on!! :--)

      Delete
  7. mullaki opiskelumotivaatio kateissa, vaikka oon vasta lukion ekalla .... pyyhkii hyvin! oon mä kyllä tunneille raahautunu raapustamaan muistiinpanoja, mutta muuten en jaksa tehä oikein mitään koulun eteen, tervetuloa vaan sitten koeviikko <3

    pyöräily on kivaa! :) tosin saan yliannostuksen koulumatkojen kanssa mutta muuten se on kivaa c:

    oot niitä harvoja, joiden puhelinkuvat ei oikeesti haittaa yhtään :D joissakin blogeissa alkaa olla vaan pelkkiä niitä ja se on harmi :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi tsemppiä ekaan koeviikkoon, se on rankin, kun kaikki on niin uutta ja outoa! Älä stressaa!! :-)
      Ja kiva kuulla, ettei mun puhelinkuvat haittaa! Oon samaa mieltä, että joidenkin blogien pelkistä puhelinkuvista koostuva kuvitus tursuu korvista ulos :-(

      Delete