today i'm too fancy to be me

IMG_7825_1IMG_7809_1IMG_7822_1IMG_7811_1
Mew - Symmetry

Aamulla yritin herätä seitsemältä lähteäkseni Valtteriin. En onnistunut. Nyt vähän harmittaa, mutta ehkä on parempi nukkua.

Kuulokkeista soi pitkästä aikaa Mew. Muistan sen olon vuoden 2009 Jäähallikeikan jälkeen. Rakastin niin paljon. Ja yllättävän hyvältä kuulostaa edelleenkin.

Tänään olen kokeillut erilaisia kampauksia. Kirjoittanut päiväkirjaan. Katsellut ulos ikkunasta.
Eilen illalla luin kirjan. 191 sivua, joita jokaista rakastin ja vihasin.
Onneksi luen nopeasti. Siitä on hyötyä elämässä.

Kohta ajattelin lähteä pyöräilemään.
Tällaista viikonloppua olen kaivannut. Ei yhtään ylimääräistä ohjelmaa.
Mutta opiskella varmaan pitäisi. Sitä en vain jaksa.

28 comments:

  1. Anonymous2:17 pm

    oot niin tajuttoman u-p-e-a. yyh kateus!
    ps. saattaa kuulostaa oudolta, mut sulla on maailman kauneimmat niska ja kaula.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no älä nyt hulluja puhu siellä! ei sulla ole mitään syytä olla kateellinen, oikeasti! ja kuulostaa mun korviin hyvin oudolta, mutta mun mama hokee samaa lähes päivittäin... :-D mutta siis kiitoksia ihanista sanoistasi hih! ♥

      Delete
  2. oih mitä kuvia! jotenki tosi inspaavia :-) ja mew on aivan mahtava ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia kamalasti! :--) ja mew on kyllä ♥

      Delete
  3. Munki piti herätä aamulla Valtterii, mut en sitte jaksanu..siirsin sitä siis taas seuraavalle viikonlopulle.

    Upeita kuvia ja tietysti myös sä!♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mä oon kanssa siirtänyt niin miljoona kertaa tätä jo... hups :-D
      kiitoksia! :-)

      Delete
  4. voi maria nää kuvat on niin ihania! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos paula! :-) ♥

      Delete
  5. Upeita kuvia. Kertakaikkiaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia paljon! :-)

      Delete
  6. Anonymous3:43 pm

    ihania kuvia, mutta nuo liian isot rintsikat kyllä häiritsi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tackar! ei ne varsinaisesti oo liian isot, ne on vaan väärän malliset. olkaimien kanssa ne on ihan hyvät, mutta ne näyttää niin tyhmiltä.

      Delete
    2. Anonymous5:47 pm

      Muakin häiritsee noi rintsikat, ite olisin rajannu :D muuten kyllä todella kauniita kuvia :)

      Delete
    3. no harmi jos häiritsee. kiitos :-)

      Delete
  7. Anonymous3:51 pm

    oih miten saat noista kuvista tommosia rakeisia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. googlaa. mä en ole mikään tietopankki :-D

      Delete
    2. Nojoo... voisitsä kyllä tollasen jutun kertoa ku apua pyydetää. ;) Mut mä epäilen et sul o näis suuri isoluku tai sit oot muokannu nää jotenki?

      Ihan kivoja kuvia :)

      Delete
    3. no ei mun kyllä tarvitse kertoa, koska jokainen voi itse googlesta etsiä omaan kuvanmuokkausohjelmaansa sopivat ohjeet. mä en tiedä, mitä kuvanmuokkausohjelmaa tää kyseinen anonyymi käyttää, joten on aika vaikea neuvoa.
      ihan oon muokannut. ei mun kameralla ainakaan saa näin rakeisia kuvia, vaikka olis kuinka suuri isoluku.

      kiitos!

      Delete
  8. voi luoja... nainen sä olet upea! vallattoman ihania kuvia :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoskiitos! oottepa te ihania :-)

      Delete
  9. Upeita kuvia, oot niin kaunis! ja osaat kirjottaa hyvin, sun blogi on paras:--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos hurjasti!! :---)

      Delete
  10. oot yks kauneimmista ihmisistä joita tiiän :o:o upeita kuvia, ihana sinä. rakastan sun kirjottamistapaas ja oih

    ReplyDelete
    Replies
    1. hui apua mitä kehuja! tässähän ihan nolostuu!! kiitos ihana hurjan paljon, ihana sinä! ♥

      Delete
  11. kuten sanottu, olet kaunis. oijoi

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia kovin! :-)

      Delete
  12. Anonymous7:41 pm

    Mikä kirja toi on, minkä luit? :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gayle formanin jos vielä jään :-)

      Delete