KESÄ 2012

kesa2012

Takana ehdottomasti paras kesä ikinä. Huomenna on paluu kouluun, mutta en jaksa kauheasti vaivata mieltäni sillä. Musta tuntuu, että tästä vuodesta tulee täydellinen, koska olen löytänyt ne ihmiset, joiden kanssa mulla on kivaa olin sitten koulussa tai missä tahansa muualla.

Jokunen ehkä vielä muistaa, että listasin talvella muutamia juttuja, jotka haluan kokea tänä kesänä. Nämä muutamat jäivät toteuttamatta: istua laiturilla katsomassa, kun aurinko laskee, nukkua ainakin yhden yön ulkona (check viimeisenä kesäyönä!!), opetella soittamaan kitaraa (kunnolla), uida edes kerran meressä, maata märkä selkä vasten tulikuumaa kalliota.

Mutta kaiken muun olen onnistunut toteuttamaan ainakin jossain määrin! En ole ollut näin onnellinen aikoihin. Olen oppinut elämään niin, etten jää murehtimaan jokaista asiaa, jonka teen väärin. Aina ei vain voi onnistua. Toivottavasti saan tämän asenteen mukaan myös opiskeluun, koska ainainen perfektionismi alkaa kyllästyttää!

Nyt on aika aloittaa lukion kiireisin vuosi. Olen buukannut itselleni kamalasti kaikkea ylimääräistä (mm. tutorointi ja lisää musajuttuja), mutta toivon mukaan pystyn repeämään joka suuntaan yhtä aikaa!

14 comments:

  1. Anonymous8:22 pm

    paljon sun keskiarvo on?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei lukiossa kuule kauheesti lasketa keskiarvoja, mut veikkaisin sen olevan jotain kasin ja ysin väliltä :----D oon niin ihmeellinen, en tajua... just tänään sanoin vahingossa uusille ykkösille, et ei kannata opiskella kun ilmankin pystyy saamaan hyviä numeroita :-D

      Delete
  2. Samppeli9:08 pm

    Mä annoin töitten pilata mun täydellisen kesän, mutta toisaalta nautin ainoosta lomaviikosta täysillä! :--) Hartola-Lahti-Helsinki ei ollu todellakaan mikään huono reittivalinta <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä tein ton virheen viime kesänä... :-( siitä viisastuneena otin nyt uuden asenteen! sä teet sen sitten ens kesänä :-) ja hih ei ollut ei ;-) ♥

      Delete
  3. SÄHÄN NUKUIT YHEN YÖN ULKONA...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. I DID IT!!!!! tosin en nukkunut, mut lasketaan silti hahah :-D

      Delete
  4. Anonymous4:13 pm

    no eihä se oo mitään perfektionismii jos sulla meni jotain 7-8 luokkaa viime vuonna kokeet...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kuule kun et asiasta mitään tiedä niin älä jaksa :-D

      Delete
  5. hih oon ilone sun puolesta ku oot noin onnellinen :-) ja tolla asenteella pärjäät varmasti mukavasti koulussa :-)

    hyvää syksyä! <: (kuulostan iha joltai äidiltä tai tädiltä tai joltai "Pidä kiva kouluvuosi <33333)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih hyvää syksyä myös sulle!! ja voi äiti :---D mut ei se mitään, koska kivaa kouluvuotta myös sulle!!! ♥

      Delete
  6. Anonymous9:33 pm

    no hohhoijaa, nyt loppu tän blogin seuraaminen... mutta kiva että oot onnellinen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva kiitti jee kiinnostaa tää tieto ihan sikana!!!

      Delete
  7. Heheh, itekkin tuutorina lähinnä neuvoin ykkösiä olemaan ottamatta paineita tai stressaamaan koulujutuista :D Ups. Opon paikallaollessa tottakai sitten seliteltiin hienoja läksytekniikoita ja lukuaikatauluja... T. E:n papereilla lukio lukematta läpi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. niin sitä pitää :-D

      Delete