en ole koskaan

IMG_0531

MÄ EN OO KOSKAAN... -haaste Varmasti kaikille tuttu juttu: tehtävänä on kertoa asioita, joita ei ole koskaan tehnyt ja joiden luulet olevan muille yleisiä kokemuksia. Tässä haasteessa sinun tulee paljastaa 5 asiaa, joita et ole vielä tehnyt tai kokenut - joko hyvässä tai pahassa - ja sen jälkeen laittaa haaste eteenpäin viidelle muulle bloggaajalle.

1 en ole koskaan murtanut mitään (vaikka oonkin niin tapaturma-altis kuin vaan voi olla!)
2 en ole koskaan katsonut kauhuleffaa (enkä haluakaan!!! hyi.)
3 en ole koskaan lasketellut (liian pelottavaa!! kylläpä mä muuten vaikutan pelokkaalta näiden perusteella... :-D)
4 en ole koskaan osannut napsuttaa sormiani (.........)
5 en ole koskaan katsonut muutamaa minuuttia pidempään Salkkareita (tästä oon ylpeä!!)

Sain haasteen Saralta! En jaksa nyt haastaa ketään, mutta jos jollain on pakottava tarve päästä kertomaan tällasia faktoja, niin olet haastettu!

Ps. Kuvassa minä vuosi sitten! Oonko muuttunut?

12 comments:

  1. ykkönen ja kolmonen pätee minuunkin! tuntuu et vähintäänki jokanen mun tuttu on joskus elämässään lasketellut, jännää löytää toinenkin joka ei oo sitä kokeillut :-D ite en kyllä haluaiskaan, oisin varmaan naamallani heti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo ei kyllä muakaan ihan heti saa laskettelemaan... siinä tulis ruumiita! :-D

      Delete
  2. täähän on hyvää harjotusta huomiselle ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah kyllä vain ;-)

      Delete
  3. mäkään en ole murtanut mitään, vaikka oon kyllä kans erittäin tapaturma-altis nuori :-D

    ReplyDelete
  4. Nappasin haasteen omaan blogiini :) Oli yllättävän vaikea keksiä näitä asioita, huhhuh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oli kyllä oikeesti aika vaikeeta joo! :-D

      Delete
  5. Ykkönen ja kolmonen kuuluu myös mun listaan mitä en oo koskaa tehny. Laskettelemaan haluisin kyl joskus päästä... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä en uskalla!! monta kertaa on suostuteltu, mutta en vaan uskalla :-D kaadun aina tavallisillakin suksilla mäissä niin ei siitä varmaan tulis yhtään mitään...

      Delete
  6. Anonymous11:00 pm

    sulle sopii ihan sikahyvin tollaset tummat hiukset ja tollai ihana tyyli.. paljo parempi ku tää sun nykynen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon eri mieltä! näytän niin kalpeelta tummilla hiuksilla kun en rusketu!! oon hirvee haamu :-D ja mikähän on mun nykynen tyyli... XD mulla ei oo ikinä ollukaan mitään "tyyliä" :--D heitän vaan mitä sattuu päälle ja siinä se!

      Delete