clean it

IMG_7214_1IMG_7218_1

Siivoan kirjoituspöytäni laatikoita, koska haluan saada ne kuntoon ennen kuin teen huonepostauksen. Itken lähes jokaisen paperin ja vihon kohdalla. Löysin esimerkiksi riparilaisteni kirjoittaman paperin minusta. Siis sellaisen, johon kaikki kirjoittaa jotain omalla nimellään. Miksi, voi miksi en ole nähnyt yhtä ihanaa ihmistä kertaakaan sen viikon jälkeen? Silvan kanssa mietittiinkin kerran, että mitä kävi?
Se oli niin huono viikko, koska en halunnut riparille, olin hirveässä välitilassa yhden ihmisen kanssa ja ahdisti vähän kaikki. Pitkiä puheluita ja tekstiviestejä, joiden jälkeen joko pidättelin itkua tai hymyilin. Riparista ei siis tullut mun kesän kohokohtaa. Ja se harmittaa nykyään niin paljon. Olisi pitänyt nauttia siellä. Olisi pitänyt mennä isoskoulutukseen seurakunnan vaihtumisesta ja samaan aikaan olleista teoriatunneista huolimatta. Olisi pitänyt sitä ja olisi pitänyt tätä. Aina kaikkea vain olisi pitänyt tehdä, mutta en ole tehnyt.

Löysin myös päiväkirjani vuosilta 2007-2009. Voitte ehkä arvata, kuinka siivoaminen vähän jäi. Itken ja nauran näille kirjoituksille. Olen ollut niin huvittava. Niin pieni. Ja niin epävarma.

Täällä laatikoiden syövereissä on myös vaikka kuinka paljon käyttämättömäksi jääneitä aurinkolaseja, jotka muistuttivat kellarissa olevista käyttämättömistä vaatteista. Pitäisiköhän järjestää blogikirppis? Ostaisittekohan te niitä juttuja... Ehkä, koska eihän kaikilla voi olla samanlainen tyyli kuin minulla.

Teen tosiaan huonepostauksen varmaankin vielä tässä heinäkuun aikana, viimeistään elokuun alussa. Pitäisi vain mennä käymään Ikeassa. Aion luopua kattovalosta kokonaan ja ostaa tilalle lattiavalaisimen. Ostan samalla myös pöytälampun ja lukulampun, koska en tykkää nykyisistä.

Ps. Yksin asuminen Käpylässä on kivaa, koska asunto on kiva. Olin oikeassa. Sunnuntaina illalla on kuitenkin paluu Munkkivuoreen.

18 comments:

  1. tuu beibi hei tänää heipille!

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mä varmaan ku oon pikkasen kipsu + yliväsyny = kohta keuhkokuume mun vastustuskyvyn tuntien........ buuuu. sitä paitsi siivoominen on tosi jees. (sims myös.)

      Delete
  2. haha, mullekin käy aina noin jos siivoan laatikoita, joista jostain paperipiiperryksiä löytyy - jään vaa lueskelemaan niitä ja itse puunailu vähä unohtuu :-D
    & onkos se yksin asuminen nyt pelottavaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo näin käy aina mullekin... :-D ja vaatekaappia siivotessa alan sovittaa kaikkia vaatteita hahah :-D ja ei yksin asuminen oo mun mielestä ollenkaan pelottavaa :-)

      Delete
  3. Anonymous7:27 pm

    mä niin rakastan sun blogia! kuvat ja teksti toimii molemmat, yleensä kaikilla toimii nimittäin vaan toinen noista :D ja oot niin sairaan kaunis, sul on ihan täydellinen tyyli ja vaikutat upeelta tyypiltä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hui mitä ylistystä taas! mä oon kuulkaas ihan tavallinen ihminen :-D mutta kiitoksia kamalasti hurjan ihanista sanoistasi! ♥

      Delete
  4. http://annaandthefrogs.blogspot.fi/2012/07/tahdon-jaada-tahan-hetkeen-tuntea-sun.html

    Täällä olis haaste :--)

    ReplyDelete
  5. mäkin oon lukenu sitä lappua ja itkenyt:) sun ois pitäny tulla isoskoulutukseen, sust ois tullu hyvä isonen:) näin sut muuten yks päivä ku olit jakaa postia mun talossa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kunpa oisin vaan tullut.... sisu yritti mua kovasti suostutella, mutta ei se sitten ihan onnistunut, vaikka melkeen olin jo tulossa! ja hahah oon monta kertaa meinannu soittaa ovikelloa jo viime vuonna, kun jaoin jo sillon teille :-D

      Delete
  6. Anonymous12:43 pm

    epäoleellinen kysymys, mutta paljon se kånkenin reppu maksoi retkiaitassa :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. retkiaitalla on nettisivut, kuten varmaan jokaisella kaupalla. sieltä voit sen ihan itse katsoa :-)

      Delete
  7. Anonymous3:52 pm

    hei, ihan random kysymys mut onko sulla ollut koskaan kirjekaveria?

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi on kyllä! vaikka kuinka monta :-)

      Delete
  8. Hei, onpas sulla kiva tyyli! Alan seurailemaan.

    ReplyDelete
  9. Hei, onpas sulla kiva tyyli! Voisin alkaa seurailemaan. :)

    ReplyDelete
  10. tulin just kaks tuntia sitten riparilta, kolmannen ja vikan isostelukerran jälkeen. ja vaikka isostelua on jatkunu jo 3 vuotta, oot silti edelleen yks mun lempparipikkusista ikinä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi sisu! olit paras (pikku)isonen :-) ja oli superia törmätä äsken!! voi pieni maailma!

      Delete