vanhojenmekko

wanhojenmekko

Olen päättänyt jo kauan sitten, että mun vanhojen mekon on oltava mun näköinen. En ikinä suostuisi pukemaan päälleni sellaista mekkoa, mitä yleensä kaikilla vanhoissa on. Jotkut (erittäin harvat) niistä on ihan tyylikkäitä/kivojakin, mutta ne on vain kaikkea muuta kuin mun tyylisiä. Ja mä haluan näyttää itseltäni luultavasti yhtenä mun elämän kivoimmista päivistä (tai siis kahtena).

Tällä hetkellä olen rakastunut bustier-yläosiin ja pliseerattuihin (onko oikea sana? vai käytänkö vain tuota "vekkihame"-termiä jatkossakin) hameisiin, joten ajattelin askarrella itse mekkoni. Tarvitsen siis kivan ja hyvin istuvan bustier-topin sekä jonkun ihanan maksihameen, joka laskeutuu nätisti, mutta ei ole liian pitkä, etten kompastu siihen tanssiessani.

Kaikkein palavimmin olen rakastunut tuohon Mara Hoffmannin toppiin (keskimmäinen). Se vain sattuu maksamaan 144$, eikä siitä löydy mun kokoani mistään. Se olisi aivan täydellinen tuon Romwen turkoosin hameen kanssa.

Odotan vanhoja niin paljon! Onneksi niihin kuitenkin on vielä aikaa, koska mekko tosiaan puuttuu ja aluksi pitäisi oppia tanssimaankin. Onneksi pari on sentään saatu - muuten en uskaltaisi varmaan mekkoakaan vielä miettiä.

Ps. Voisin mennä nukkumaan. Ei vain väsytä. Ja kello on tosiaan 05:13.

22 comments:

  1. Anonymous9:23 am

    aivan täydellinen tuo keskimmäinen kokonaisuus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi kyllä on............. MUTTA hitto vie toi topin hinta. tai no voisin kyllä ostaa sen juurikin vanhoja varten (monet valmiit mekot on niin kalliita, ettei kauheesti eroa ois), mutta kun ei siitä edes löydy kokoa. aaaargh haluan ton.

      Delete
  2. aivan ihana idea ja kaikenlisäks voin mielessäni nähä sut tollasessa yhistelmässä :D keskimmäinen on ihanin <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi mäki voin! vihaan sellasia prinsessamekkoja, joten en kyllä mistään hinnasta pukis sellasta päälleni! :-D jonkun tällasen mä vielä itselleni teen, mutta pitäis eka löytää jostain se täydellinen toppi (siis ton keskimmäisen tilalle, kun ei sitä löydy!)

      Delete
    2. onneks sulla on vielä aikaa :D mua pelottaa jo valmiiks vanhat vaikka alotan vasta syksyllä lukion :d

      Delete
    3. onneks tosiaan! :-D ja voi älä nyt vielä stressaa niistä! sitten kakkosten vanhojen jälkeen kuuluu alottaa se stressaaminen, niin mullekin kävi :-D ja sillon on muuten aika hyvä sauma pyytää paria niin se ei tuu ihan puun takaa! harkitsin sillon jo pyytäväni, mutta uskallus ei riittänyt :--D

      Delete
    4. en vielä :D huhhuh kuolema koittaa, oon surkee tekemään alotetta.

      Delete
    5. no hyvällä tuurilla joku pyytää sua! :--)

      Delete
  3. Toi ensimmäinen on kyllä kaunis!

    ReplyDelete
  4. mä niiin voisin nähdä sut tommosessa asussa - passais varmasti tosi hyvin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih :-) aattelin jo, että kaikki tulee huutamaan, että toi ei oo tarpeeks juhlava vanhoihin :-D

      Delete
  5. toi on iihana! ja must se on hienoo et haluut olla vanhoissa ittes näkönen sillein ettet pidä samanlaista mekkoo päälläs niinku melkein kaikilla on. Ite ajattelin ettii itelleni vaan yksinkertaisen mutta aika perinteisen vanhojen mekon. en oikee uskalla erottuu massata mut en tiiä ees haluisinko :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo mä tykkään näyttää iteltäni! erottuminen ei oo se tärkein vaan multa näyttäminen :-) ja joku yksinkertanen mekko on varmasti hyvä ja tyylikäs valinta :-)

      Delete
  6. mä en kyllä osais kuvitellakkaan sua missään prinsessaröyhelöhameessa :D noi kaikki kolme sopii sulle paljon paremmin ja on niin sun tyylisiäkin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta! hyi, minä prinsessamekossa :---D naurattaa ajatuskin!

      Delete
  7. Anonymous9:24 pm

    hirveitä tissikorsetteja.... onks sun elämäs paras päivä tanssia jossai pölysessä jumppasalissa jotain tangoa? ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mielipiteensä kullakin, mutta monissa "klassisissakin" vanhojenmekoissa on tuon tapasia yläosia... :-D ja vanhoihin kuuluu kuules ne jatkotkin, et ehkä itse oo sellasilla ollut niin siksi et tiedä, mistä oot jäänyt paitsi ;-) tai sitten sun lukiossa on surkea yhteishenki ja huonosti järjestetyt jatkot ;-) just saying...

      Delete
  8. ooh toi keskimmäinen, ihan perfect! :-) mun on kans jotenki hieman vaikia kuvitella sut jossain vaaleenpunasessa prinsessamekossa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi kyllä olisi ihan täydellinen mulle!! ja joo ei ikinä prinsessamekkoa! :-D

      Delete
  9. voivoi, alkaa harmittaa että itsellä wanhat on jo ohi )-: mut toi ajatus on kyllä tosi kiva ja just sun tyylisiä noi ! ja eihän toi toppi nyt niiiiin kallis ole, kyllä wanhoja varten pitää vähän törsätäkin (-;

    ReplyDelete
    Replies
    1. suurin ongelma on siis se, ettei tuosta löydy mun kokoa mistään. ja joutuisin myöskin luultavasti maksamaan tuon itse kokonaan, eli on tuo kallis.

      Delete