juhannus

IMG_6639_1IMG_6589_1IMG_6618_1IMG_6599_1IMG_6626_1IMG_6620_1IMG_6584_1IMG_6652_1

Vietettiin juhannusta meillä. Ei mitään ihmeellistä sanottavaa oikeastaan. Ei millään tavalla mieleenpainuva, mutta ainakin erilainen kuin muina vuosina. Yleensä olen ollut jossakin mökillä, mutta viime vuonna olin Kreikassa.

Tänään en ole saanut vielä mitään aikaiseksi. Väsyttää ja loppumaton jano. Voisin pistää jonkun leffan pyörimään. Ulkonakin on niin kamalan tylsä ilma.

Onneksi äiti tulee vasta torstaina. Meillä ei ole varmaan ikinä ollut näin sotkuista...

8 comments:

  1. Anonymous6:03 pm

    kivoja kuvia! :) onko noi kaikki sun kavereita :o aika vanhan näkösiä jotku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) ei oo kaikki mun kavereita, osa on markuksen, osa mun ja osa molempien :-D

      Delete
  2. Anonymous8:12 pm

    missä sun äiti on? :-o

    ReplyDelete
    Replies
    1. miesystävänsä mökillä :-)

      Delete
  3. tosi kivoja kuvia !

    ReplyDelete
  4. Meil oli kans simmoset jussijuhlat et säälin mun kaveria, sil tuli oleen niiii paljo siivottavaa XD

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. no meillä tosi sotkunen on muiden just siivottua haha :-D rakastetaan kaikki kolme siisteyttä yli kaiken

      Delete