today's

IMG_4383_1IMG_4408_1IMG_4404_1IMG_4438_1IMG_4389_1IMG_4395_1IMG_4415_1
 Flanu - One Way, Farkkuleggingsit  - Dr. Denim/Carlings, Takki - ZARA, Converset - Nilson shoes, 
 Kangaskassi - Weekday, Kaulaliina - Carlings 

Kerrankin mulla on tarjota teille hyviä kuvia! Tää on nykyään aika historiallista nimittäin... :-D Kuvista suuri kiitos Tiialle, joka tarjoutui Facebookissa kuvaamaan mua. Molempia tais hirvittää aika tavalla uuden ihmisen tapaaminen, mutta varsin hyvin kaikki sitten meni ja tultiin yllättävän hyvin toimeen! Että ehkäpä tuutte jatkossakin näkemään vähän parempia kuvia ;-)

Tänään on ollut eilisen jäljiltä vähän voimaton olo, joten illan ohjelmaan taitaa kuulua ihan vain sipsien syömistä, leffan katsomista ja rentoilua. Kuulostaa just nyt ihan täydelliseltä mun korvaan!

24 comments:

  1. tosi kivoja kuvia! ja ah rakastan sun jalkoja, niin laihat♥ :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos paljon! :--) ♥

      Delete
  2. Hei mä tunnen ton sun kaveris! Se on mun kaa samas koulus! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah, maailma on kyllä niin pieni! :-D

      Delete
  3. Ja muutenki kiva postaus sulta :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous7:25 pm

    giiiiirl i love ur body!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no höhpöh :-D mut kiitoksia!

      Delete
  5. Anonymous8:07 pm

    ihan täydellisiä kuvia (niin ihanasti muokattujakin vielä ! millä oot muokannu ?), täydellisen kaunis sinä ja ihan täydellinen asu ! eli tämä postaus on täydellinen, tämmösiä lisää ! :) keep up the good work !

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi jestas, kiitos! :--) oon muokannut nää picmonkeylla! ja mielelläni tekisin vaikka aina tällasia postauksia, mutta ei mulla yleensä oo mitään hyviä kuvia... :-D

      Delete
  6. Anonymous11:40 pm

    Rakastuin näihin kuviin! Oot niin kaunis:)

    ReplyDelete
  7. kivoja on kuvat! :-)
    voi sua onnekasta, eikö siellä oo enää yhtään lunta! täällä pohjoisemmassa on enemmän ku laki sallii ja mä niiin ootan kesää :-( no onneks sentään aurinko paistaa täydeltä terältä, mä en kestäis jos ois vielä joku loskakeliki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-)
      ja voi kuule, on täällä vielä lunta! kadut on kyllä suurimmaksi osaksi jo ihan kuivat (onneksi!), mutta esim. täällä meillä puutaloalueella on kaikki pihat vielä ihan lumessa... :-(

      Delete
  8. toi asu! tykkään :)) Mulla on just nyt sama fiilis... haluisin vaa maata sängys peiton alla ja kattoo jotain leffaa juoden teetä... kuiteski pitäis siivota... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) auts, siivoominen on kamalaa :-(

      Delete
  9. ihania kuvia ja oot niin kaunis et huhhuh! (:

    ReplyDelete
  10. Anonymous3:27 pm

    tutustuitteko tän tiian kans blogin kautta vai miten? :) onks silläkin blogi? hui vähän jännää, mä en uskaltais mennä tuntemattoman eteen kuvattavaks! rohkea sinä ja tiiakin:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no se pyys mut facebookissa kaveriksi ja tuli sitten juttelemaan ja kysy, jos tarvin kuvaajaa kun olin valitellu just kuvaajan puutetta jossain postauksessa :-) ja on blogi, just pisti lauantaina näkyviin uuden. ja ei mulla kauheesti ongelmia ollut tuntemattoman edessä kuvattavana olemisessa, vaikeempaa on ehkä olla tutun edessä jopa!

      Delete
  11. Anonymous9:13 pm

    mikä tän tiian blogi on ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://paivanvalossa-tiia.blogspot.com/

      Delete