i'm off for awhile

IMG_4464_1IMG_4493_1IMG_4468_1IMG_4473_1

Onko sarkasmi teille tuttu huumorinlaji? Jos on, voitte ehkä aistia sitä huomattavan määrän seuraavasta lauseesta. Elämä on rentoa!!!!!! Päätelkää siitä jotain. Kuuden lukuaineen jakso tuntuu ihan kamalalta, mun täytyisi käyttää ihan tajuton tuntimäärä päivittäin kuorobiiseihin ja viulun soittamiseen (+ tietysti läksyihin ja hissan uusintaan) sekä ravata melkein joka päivä treenaamassa jotain jossain. Ja tosiaan viikonloppu menee kokonaan koululla kuorotreeneissä, jonka jälkeen sunnuntaina illalla meille tulee sitten viideksi päiväksi saksalainen vaihto-oppilas.

Tää oli ehkä joku epätoivon huuto täältä suhruisten muistiinpanojen takaa. Ja ehkä myös ilmoitus pienestä blogilomasta. Tai suoraan sanottuna tietokonelomasta. Ei mulla ole aikaa nyt oikeasti mihinkään kivaan. Painunkin tästä nyt tekemään äikän läksyjä (millonhan mulla on viimeksi sellaisiakin ollut...) ja muistan hymyillä välissä sekunnin sille, että sain kemian kokeesta seiskan!

Mä en lupaa pysyväni tasaisesti poissa, mutten myöskään tule olemaan tasaisesti paikalla. Katsotaan, katsotaan...

16 comments:

  1. aapua sulha riittää tekemistä vaikka muille jakaa. Voimii sulle näille rennoille ajoille.. :D

    Epäreilua! okei onnee kemiasta! mullekki ois kelvannu seiska arvosanaks :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos, tähän rentouteen tarvitaan nimittäin aika tavalla voimia...! :-D ja kiitos, en tosiaan tiedä mikä ihmeen lahjakkuus muhun on iskeny näiden luonnontieteellisten aineiden suhteen.... :---D

      Delete
  2. Anonymous8:26 pm

    tsemppii, take your time girl <3

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:29 pm

    voih =/ teet vaa mitä jaksat ja muuta et, pari huonosti mennyttä kurssii ei tapa! ps. mulla loppu just 8 lukuaineen jakso, kyllä kaikesta selviää, hengissä ollaan viel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä en voi valita, mitä mä teen ja mitä en. koulu mulla menee hyvin, vaikken pahemmin mitään sen eteen tekisikään, ongelma on nyt kaikki muu kuin koulu. ja näihin juttuihin en tosiaan voi itse vaikuttaa ja niitä ei voi tehdä oman jaksamisen mukaan.

      Delete
  4. Voimia sulle ihana! <3

    ReplyDelete
  5. Tuttu tunne! Itekki pitäs lukee ahkerasti pääsykokeisiin, samalla käydä jumpissa, töissä ja nähdä perhettä ja kavereita ja sitten tässä asustaa vielä mun kanssa koira ja kaks rotan poikasta:-D Ainii, koulussaki pitäs käydyä suorittaas yks kurssi... :D

    Nyt kun paistais vielä aurinko niin kaikki toimis paremmin! (.. tai sit ärsyttää vaan enemmän olla sisällä..) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. huh kuulostaa sullakin varsin rankalta! aurinko tosiaan saattais auttaa asiaa edes vähän, ei ainakaan väsyttäis niin paljon :-D ja hei tsemppiä, toivottavasti helpottaa pian! :-)

      Delete
  6. mä sanon viimeisen sanan ja se on EI saa antaa periksi!!

    ReplyDelete
  7. Samppeli4:50 pm

    ......... Onneks toiset asiat saa hyvälle tuulelle kiireestä huolimatta :--DD toivottavasti pystyt nyt viikonloppuna löytämään vähän omaakin aikaa ja teillä synkkaa sen saksalaisen tytön kanssa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep, huutonaurua oli ilmassa tiedät kyllä minkä jälkeen :---------D ja tänään on omaa aikaa heti kun oon saanut treenattua kuorobiisejä ja viulua yhteensä tunnin (buu!). mutta huomenna KYMMENEN tunnin kuorotreenit ja tiistaina kolmen + yhet toiset treenit ja sit sieltä suoraan lentokentälle saksalaista vastaan. että joo :-D

      Delete
  8. Anonymous4:50 pm

    olitko sunnuntaina (15.4) helsinki-vantaan lentokentäl? :---D

    ReplyDelete
    Replies
    1. juu olin sitä mun saksalaista vastassa :-)

      Delete