top 6 -blogit

Sain nää linkitetyt blogit katsottua kaikki läpi jo sunnuntai-iltaan mennessä, mutta en oo saanut aikaseksi tätä postausta. Tähän aikaan rankan ja pitkän päivän jälkeen kollaasien vääntäminen meinasi loppua itkupotkuraivariin, mutta sain nyt kuitenkin tehtyä. Muutamia muitakin hyviä (mutta kovin tavallisia/alussa olevia) blogeja linkitettyjen joukossa oli, mutta päätin nostaa nyt riman aika korkealle. Nää on kaikki ainakin just eikä melkein mun mieleen! Nämä ei sitten ole missään ihmeellisessä järjestyksessä, en jaksanut miettiä niin pitkälle. Ja kuvia klikkaamalla pääsee blogeihin.

commecicommeca

Ihanan Emilian blogissa viehättää kauniit ja selkeät kuvat sekä bloggaajan koko olemus! Niin suloinen tyttö - ihana tyyli, mukavalta vaikuttava ja persoonallinen tyyppi! Ja mä olen katkera tuosta hymystä, mulle kanssa tollanen! Aivan loistava uusi blogilöytö!

pursuitofhappiness

Saran blogi on ehdottomasti yksi mun kestosuosikeistani! Tätä blogia on tullut luettua alusta saakka ja edellistäkin ehdin seurailla jo jonkun aikaa. Ja ei kyllä kyllästytä, ei ollenkaan! Ihania kuvia, ihana tyttö ja ihanat hymykuopat sekä muutenkin ihana hymy! (Onkohan mulla joku hymykateus meneillään?)

ticktickboom

Myös Jennin blogia olen seuraillut ennekin, en tosin vielä kovin pitkää aikaa. Mutta tosiaan, hienoja kuvia, kaunis tyttö ja ihania vaatteita! En oikein osaa selittää mikä tässä iskee, mutta ainakin iskee ja lujaa.

parlezvousorsomethinglikethat

Pauliinan blogi on yksi inspiroivimmista ja persoonallisimmista blogeista, joihin oon ikinä törmännyt! Upeita kuvia, ihania ja ajatuksia herättäviä tekstejä sekä kaunis tyttö kivoilla hiuksilla - täydellistä. Tämä oli ihan uusi löydös mulle, ja pakko kyllä todeta, että tykkään!

itsallworthreachingfor

Löysin Idan blogin vähän alle vuosi sitten, kun tein viimeksi tällaisen linkitä blogisi -postauksen. Jo silloin tämä blogi kolahti ja siitä asti onkin sitten pyörinyt ihan lemppareissa! Idan hiukset on ehdottomasti yhdet ihanimmista ikinä, tyyli on kohdillaan ja kuvat on aina ihanan selkeitä, värikkäitä ja kauniita. En varmaan ikinä kyllästy tähän!

ithinkthatyouaremagic

Kerttulin blogi oli mulle aivan uusi löytö, mutta rakastuin suoraan. Inspiroiva, persoonallinen ja niiiin kaunis tyttö, hienoja kuvia ja kiinnostavia tekstinpätkiä. Tämä blogi ansaitsisi mun mielestä hirmuisen kasan uusia lukijoita, koska niitä näyttäisi olevan vielä kovin vähän.

En jaksa edes oikolukea näitä tekstejä (yleensä teen sen vähintään viisisataa kertaa...), joten kaikki mahdollinen sekavuus annettakoon anteeksi. Mä painun nyt äkkiä nukkumaan, hyvää yötä kaikille yökukkujille!

16 comments:

  1. ooo, kiitos! oot ihana :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eipä kestä, itse oot! :-)

      Delete
  2. oo ihania blogeja, kaks tuli ihan uutena ja suosikkeihin meni heti (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. noi on kyllä kaikki ihan mahtavia! :-) kiva, että löyty jotain uutta!

      Delete
  3. voi että, kiitti ihan sikana ihana!♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. eipä kestä kiittää, ihana! :-) ♥

      Delete
  4. voi ihana kiitos paljon!! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih eipä kestä! :---) ♥

      Delete
  5. oi apua kiitos, oot paras <3 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei kestä kiittää, sun blogi on nimittäin ihana! :--) ♥

      Delete
  6. kiiitos näääääin paljon (:

    ReplyDelete
  7. parlez vous or something like that ansaitsi paikkansa! jeees! mun lempiblogi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. mun mielestä nää kaikki kyllä ansaitsi paikkansa, mutta joo :-)

      Delete
  8. voi kiitos maria! hihi tuli hymy huulille kun luin mitä olit musta kirjottanu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih eipä kestä! :----)

      Delete