some photo booth pics

Kuva otettu 4.2.2012 klo 23.27 #4Kuva otettu 4.2.2012 klo 23.33 #10Kuva otettu 4.2.2012 klo 23.28 #2

Nää kuvat on ehdottomasti tärkeyden huippu! Aloin tässä tylsyyksissäni leikkiä photo boothilla, että tällasta mun villiin lauantai-iltaan :-D

Eilen löytyi kolme ihan superkivaa juttua, joista pistän teille huomenna kuvia, tänään en oo ollut valosan aikaan kotona niin en oo pystynyt kuvaamaan niitä mitenkään fiksusti. Oon tosiaan viettänyt musaopistolla kolme ja puol tuntia, jonka jälkeen menin mummille. Se oli leiponut laskiaispullia ja musta tuntuu edelleen, että mä halkean!

Mua ei väsytä tarpeeksi, mutta tekis periaatteessa silti mieli nukkua. Joten sillon just päädyn tekemään näin turhia postauksia. Ja aloittamaan mun iTunes kirjaston 4472:n kappaleen läpi kuuntelemisen. Siinä menisi 12,9 vuorokautta, jos kuuntelisi koko ajan. Mutta mä en kuuntele koko ajan, joten en halua tietää kauanko tässä menee. Nää on näitä mun älynväläyksiä.

Mutta joo, palataan huomenna ehkä vähän fiksumman postauksen kera. Huom! Ehkä.

Ps. Ulkona on niin kylmä, että hanki kimmeltää. Pakko myöntää (vaikka talvea vihaankin), että on kyllä ihan pirun kaunista. Ja meinasin melkein itkeä onnesta.

20 comments:

  1. siun blogis on vaan niin käsittämättömän hyvä ja paras !

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos ihana! :---)

      Delete
  2. Anonymous12:17 am

    yhdyn tuohon katrin kommenttiin täydestä sydämestäni! senkin ihana sinä! <3
    "Ja meinasin melkein itkeä onnesta." oi vitsi oot niin paras aaa en kestä miksen mä oo noin siisti tyyppi!
    tämmösetkin postaukset on sun tekeminä tosi kivoja, koska sussa on jotain niin persoonallista ja kivaa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itse oot ihana! :----) mutta siis kiitos kamalasti ja kyllä säkin varmasti oot siisti tyyppi! :-D

      Delete
  3. Iiihaaanaat hiukset sulla! ja tosi kiva blogi :)

    - eve / http://followyourdreams-eve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:08 am

    Ääääääää.....mä en pysty ees kuvailee, et kuinka paljo rakastan sun blogia. Sulta tulee iha mielettömiä tekstjä ja kuvia, oot lisäks iha liia kaunis. En todellakaa tiiä mitä tekisin ilman sun blogia, koska piristyn joka päivä ja se on sun ansiota. Älä ikinä lopeta tätä, oot täydelline.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi apua, ihana kommentti!! :---) kiitos nääääääin paljon! ja sä piristit just mun iltaa ihan suunnattomasti, joten tasoissa ollaan! ;-) ja en oo lopettamassa!

      Delete
  5. Anonymous5:42 am

    Mistä lataat biisit iTunesii? T:utelias

    ReplyDelete
    Replies
    1. torrenttina yleisimmin, hyi mua....

      Delete
  6. Anonymous9:15 am

    vakkarikommentoija täällä jälleen (-: pakko sanoa (ehkä tuhannetta kertaa) että oot aivan mielettömän kaunis! ja sun blogi on mun ultimate lemppari ♥ mitäs sulle kuuluu, onko koulu menny hyvi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi kiitos ihana! ♥ ihan hyvää kuuluu, vähän väsyttää ku valvoin vähän turhan myöhään eilen... :-D ja koulu on menny hyvin jos ei sitä saksan koetta lasketa mukaan. ja tulevaa fysiikan koetta, joka ei tuu menemään läpi... mutta sellasta sattuu! mitäs sulle kuuluu? :-)

      Delete
  7. ihana blogi sulla! :)

    http://ilikeit-taru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja aijuu, mitä kautta lataat kuvasi? :)

    ReplyDelete
  9. Oot oikeessa. Tuolla pihalla on iha törkeen nättiä, vaikka se pakkane onki iha perseestä... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. totta! hyh, onneks tänään on jo lämpimämpää ja huomenna enää -6°C helsingissä!! :---)

      Delete
  10. Samppeli1:38 pm

    Ehkä mäkin uskaltaudun tänään ulos, vaikka pakkasta on enemmän kun laki sallii... Mä itken sitten, kun mun naama näyttää haalistuneelta viinimarjalta :--DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos päivän nauruista :-----D ♥ haalistuneen viinimarjan värinen naama :D:D:DD ihme, ettei tota olla vielä tultu sanomaan! haha

      Delete