poladroid, long time no see

pola1pola2pola3pola4pola11pola5pola6pola7pola8pola9pola10

Sain ladattua vihdoin tähän Macille Poladroid-ohjelman, joten täytyihän sitä nyt pitkästä aikaa muokkailla sillä parit kuvat tännekin näytille. Nää on oikeestaan kaikki muut mun ottamia, paitsi muutamat kuvat musta on jonkun muun ottamia :-) Jotenkin kummasti näistä suurin osa on kesäkuvia... Just oon valittanut, että kaikki on tässä viikon sisällä postanneet kesäkuvia, mutta päätin nyt jatkaa tätä kidutusputkea ja pistää teidätkin kärsimään!

Eilen oli kivaa vanhojen luokkalaisten kanssa, joita en ollut nähnyt ikuisuuksiin! Mutta nyt lähden suihkun kautta musaopistolle. Palaillaan varmaan huomenna vähän runsaamman tekstin kera.

50 comments:

  1. ihania kuvia! maumau.

    ReplyDelete
  2. härregaad, noi jalat tos tokal rivil, aiva ihanan laihat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jaah, kiitoksia kai sitten :--D

      Delete
  3. Mistä ton ohjelman voi ladata & voiko sitä ladata windows 7:lle? :)

    + ihania kuvia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://manuelbarzi.com/pola/ < tuolta saa tän mitä mä käytän, useimmat käyttää yhtä toista mut mä tykkään tästä enemmän! ja en tiiä saako windows 7:lle, katso tuolta, mua ei kiinnosta se tieto ni en jaksa :-D
      ja kiitoksia! :-)

      Delete
  4. Tää Poladroid-ohjelma on vaa niin kiva. :) Itekki oon tykkäilly hirveesti. Ja vitsi mite upeita kuvia, oot ihana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. poladroid-kuvat on kyllä parhautta! hih kiitos! :---)

      Delete
  5. ihanii kuvia !! :--)

    ReplyDelete
  6. uu siistejä! samaa kyselisin että saako tots windows 7lle? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitsa! :-) ja siis tässä linkki: http://manuelbarzi.com/pola/ - voit kattoa ite sieltä, mua ei kiinnosta toi tieto ni en jaksa :-D

      Delete
  7. nää vaan on niin ihania ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! ♥ toimit mun muistuttajana, että muistin ladata tän tälle koneelle :-D

      Delete
    2. hahah :-D jee!

      Delete
  8. Samppeli3:46 pm

    Kolmannen rivin vasuri on mun all-time favourite <3 :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih mäkin tykkään siitä, vaikka se onkin kuva musta itestäni :--D hehe! tykkään kyllä kamalasti myös kolmannen rivin oikeella olevasta, koska siitä välittyy onnellisuus mun mielestä paremmin kuin hyvin! ♥

      Delete
  9. voi miten ihana fiilis näissä kuvissa! tykkääään ^^

    ReplyDelete
  10. hyi kauhia ku laitoit taas ton kuvan missä mä näytän ihan henkisesti jälkeenjääneeltä :----D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no etkä näytä!! :-D

      Delete
  11. aivan ihania ! polaroidi-kuvissa on kyl aina aivan mahtava tunnelma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! niin kyllä on :--)

      Delete
  12. Anonymous9:06 pm

    Muistanko nyt oikein, että sulla on joku viininpunane T-paita? :D Jos sulla nyt semmone on nii muistatko mistä se o.

    ReplyDelete
    Replies
    1. on mulla kaksikin. toinen on monkista ja toinen JC:stä :-)

      Delete
  13. Anonymous9:18 pm

    näissä on fiilis <3 nennaaa

    ReplyDelete
  14. vähä kivoi kuvei :) toi o iha sairaan kiva toi kolmannen rivin eka kuva!! kaunis nainen olet <:

    ReplyDelete
  15. arvaa vaa kenet sä sait just lataamaan polaroid ohjelman omalle koneelleen?? :DD nää on ihania kuvia :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ;--) poladroideissa on fiilistä! :--)

      Delete
  16. Anonymous12:32 pm

    Mulla on ilmeisesti toi sama polaroid ohejlma kun sulla, mut ootko sä saanu sen jotenki sillee työpöydälle? : D (Anteeksi surkea selitys) Vaikka oon ladannu sen itelleni niin se ei ilmesty mihinkään.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä muistan, että mulla tais olla toi sama ongelma sillon ku käytin vielä pc:tä, mutta kirjotin sillon aina siihen hakupalkkiin "pola" ni sit sain sen avattua :-D mut en kyllä saanu sitä työpöydälle muistaakseni koskaan, kai :-D mut nyt macin kanssa ei oo sitäkään ongelmaa ♥

      Delete
  17. Anonymous1:25 pm

    Hei! oot täällä joskus puhunu, että olit postissa töissä.. Miten sä pääsit sinne? :o

    ReplyDelete
  18. cute photos.xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ReplyDelete
  19. Anonymous9:28 pm

    IHANAT noi punaset hiukset!!!!!!!!! miks sul ei oo enää sellasii ne oli ihanat♥♥ on sun nykyisetki siis kyl kivat :D♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah no kiitos :-D kyllä mä niistä sillon tykkäsin, mutta ei oo mun juttu enää, ei ollenkaan. tykkään näistä nykyisistä.

      Delete
  20. Ihania kuvia! Ja muutenkin koko sun blogi ja sun hiukset aaa :-) Hyvää viikonloppua!
    ♥: http://starsindark.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos paljon! :--) ja hyvää viikonloppua sullekin!

      Delete
  21. Anonymous11:44 pm

    Tosi tosi tosi TOSI hianoja kuvia kaikki! :) mitä muokkaus ohjelmaa käytät yleensä, kun muokkaat kuvien väri sävyjä, olis kiva tiätää? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia paljon! :--) siis nää on tolla poladroid-ohjelmalla tehty, mutta yleensä käytän pixlr-o-maticia, joka on siis netissä :-)

      Delete