perfect morning

IMG_2528_1IMG_2558_1IMG_2551_1IMG_2535_1

Vikassa kuvassa äidin tuomat tuliaiset Tukholman reissulta, joita en oo muistanut kuvauttaa. Uusi muumimuki laivalta ja Ruotsista kirja! Pääsen haastamaan mun ruotsin taidot :-)

Vapaapäivät on parasta! Tää aamu on ollut ihan täydellinen ja mulla on niin levännyt ja ihana olo :--) Hih! Oon syönyt hyvää aamupalaa sängyssä, kattonut Breakfast at Tiffany'sin miljoonatta kertaa, kuunnellut Bon Iveria (parasta aamumusiikkia!), käynyt pitkässä ja lämpimässä suihkussa ja ottanut vain ja ainoastaan rennosti.

Nyt voisin sutia vähän meikkiä naamaan ja sitten lähden taas kerran shoppailemaan... Etsinnässä on tällä kertaa ainakin uusi pipo ja hameita. Mä oon rakastunut siihen, miltä hameet näyttää maihareiden kanssa, mutta en omista yhtään hametta, jota voisi käyttää talvella. Ja äiti lupasi maksaa pipon, joten en köyhdy liikaa!

Tänään elämä tuntuu ihanalta vaikka ulkona pyryttääkin lunta ja haluaisin niin kovasti kevään. Mutta ainakin nykyään on paljon valoisampaa jo ja se vaikuttaa heti mun mielialaan positiivisesti!
Hyvää viikonloppua kaikille!

24 comments:

  1. tykkään sun blogistas ihan hirmusesti! :) ja millä html -koodilla oot saanu ton navigointi palkin pois? jos jaksat nii voit vastata mulle myös sähköpostiin:

    kanzu-@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ensinnäkään en neuvo ulkoasuun liittyvissä asioissa ja toiseksikin mä en edes muista, koska siitä on niin kauan! muistan vaan, että sieltä koodista pitää poistaa joku kohta. mutta koita vaikka googlettaa, silleen mäkin sen oon löytänyt :-)
      ja kiitoksia kehusta! :---)

      Delete
    2. okei :) oon nyt yrittäny joo googlettaa monellaki eri hakusanalla ja kaikki mitä oon kokeillu nii on menny ihan metsään :/ ymmärrän! :) ja oon just huomannu ettei kaikki suostu kertomaan ymym nii oon taipunu siihen että blogit on mun viimene vaihtoehto ellei se oo justii joku blogi mikä on tarkotettu kyseiseen, mut kiitos silti! :)

      Delete
    3. http://www.bloggerihakkeri.net/2010/02/kuinka-poistaa-navigointipalkki-navbar.html

      googletin ja ekalla löyty. heitän tän nyt vielä sunkin blogiin tän linkin, jos et enää käy tätä vastausta ettimässä.

      Delete
  2. Samppeli3:06 pm

    Äww ihana postaus! <3 arvaa mikä fiilis kun luin sun meilin just enneku lähdin tonne jäätymishelvettiin, olis pikkusen tehny mieli kääntyä takaisin... Jee samis Audrey-boksi, Roman holiday on iiiso rakkaus :--)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihana sinä ♥ voi mä uskon! :-( täällä on onneksi nyt tulossa lämpimämpää, toivottavasti sielläkin! ja roman holiday on ehdottomasti paras Audrey-leffa! ♥

      Delete
  3. Anonymous3:38 pm

    Mist oot ostanu noi kaikki no vanhanajan leffat? :) i want...

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi boksi on muistaakseni stockalta ostettu, mutta en tiiä myydäänkö just tota enää. mutta siis stockalta ja anttilasta saa paljon klassikoita, sinne vaan ettimään! :-)

      Delete
  4. Anonymous3:43 pm

    Tää oli ehdottomasti paras postaus pitkään aikaan missään blogissa. Olet ihana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! itse olet :---)

      Delete
  5. Ihana postaus! Mä vaa oon rakastunu tähä sun blogii. Satutk muistaa, et mist on hankkinu ton Audrey-boksin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :----) mä en oo ihan 100% varma, mutta muistaakseni toi on stockalta. en kyllä tiiä, että myydäänkö noita enää, mutta kannattaa käydä kattomassa ainakin stockalta ja anttilasta tms! :-)

      Delete
  6. mullekki ois kelvannu vapaapäivä :DD ja mäki haluun shoppailemaan.. vaatekaappi on täynnä vaa kamalia vaatteita :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no uskon, vapaapäivät on niin luksusta! :-D ja en usko sua, ei sun kaikki vaatteet voi mitenkään olla kamalia!!

      Delete
    2. no suurin osa niist on :D

      Delete
    3. no höh! :-(

      Delete
  7. Anonymous5:22 pm

    Millasia hameita löyty? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. vaaleenpunanen ja keltanen! pistän varmaan huomenna kuvat niistä :-)

      Delete
  8. aivan ihana toi aamupalakuva! :---) ja muutenki sulla on ollu just sellanen päivä mitä mä tarviisin enemmän ku mitään :D ihanaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos! :--) no nyt rentoilet koko viikonlopun!!

      Delete
  9. Anonymous9:23 pm

    Vitsi, ku munki pitäs ostaa joku hame ja farkut. Vikat rahat meni kuitenkin DVD-boksiin, johon olin siis säästäny. Ja oot muute yksii näteimpii tyttöjä, joita oon nähy! Haaaluun sun kasvot. : D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no höh :-( ja jestas sentään, kiitos kamalasti! :----) et sä halua, oikeesti :-D

      Delete
  10. Anonymous10:34 pm

    Mist toi pussilakana on? : D haha. Täällä sun blogissa et varmaan kerro ihan kaikkea sun elämästä, mutta blogin perusteella se vaikuttaa melkeinpä täydelliseltä. Vaikutat (ja varmaa ootki) mahtavalta persoonalta. Voisin kehuu sua ja sun blogia tässä maasta kattoon, mut ehkä jätän sen nyt tähän.

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on marimekon trikoopussilakana :---) maailman ihanin ja PEHMEIN, suosittelen! maksaa tosin muistaakseni 89€, mutta mä esim. pyysin joululahjaksi :-) nukun niin paljon paremmin noilla! ja voi että, kiitos ihan kamalasti ihanista sanoistas! :--) ei mun elämä ole todellakaan täydellistä, mutta pienillä jutuilla siitä saa rutkasti kivemman tuntuisen!

      Delete