penkkarit

IMG_2888_1IMG_2990_1IMG_2917_1IMG_2864_1IMG_2884_1IMG_2957_1IMG_2928_1IMG_3012_1
 Takki - ZARA, Farkkupaita - Pull & Bear, Villapaita - Carlings, Farkkuleggingsit - ONLY, Maiharit - H&M, 
 Huivi - Carlings, Kangaskassi - DIY 

Nyt on ihanat abit saatettu matkaan! Markus muiden joukossa, joka aiheutti mulle suunnattoman määrän haikeutta, kun se ei enää olekaan mun kanssa samassa koulussa :-( Tykkäättekö sen upeasta trollface-naamarista, jonka mä piirsin sen kanssa eilen? Meni sellaset kolme tuntia, että taidan kyllä olla maailman paras sisko! Mutta onneksi se on myös maailman paras veli :-)

Käytiin tytsyjen kanssa kattomassa Espalla rekkoja ja siitä suuntasin sitten näkemään Jennaa! Käytiin räpsimässä muutamat kuvat ja kun sormet oli jäätyneet hetkessä tunnottomiksi, päätettiin suunnata kahvittelemaan ilman kahvia. Varmaan eka kerta kahen vuoden sisällä, kun olin kahvilassa ja en ottanut kahvia! Sen jälkeen kävin vielä äidin kanssa syömässä, koska sillä oli joku kokous Krunassa niin se ei olis jaksanut laittaa ruokaa kotona.

Huomenna meen vielä kattelemaan vanhat (+ kai yhdelle oppitunnille) ja sitten alkaakin hiihtoloma! Aika menee niin nopeesti, etten pysy enää perässä!

28 comments:

  1. hahha ihanin toi trollface!! x)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah ollaan varsin taiteellisia markuksen kanssa... :----D

      Delete
  2. Ihunia kuvia! Aika menee todellaki liia nopeesti, mut hyvä vaa et kesä lähestyy! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! :--) ja joo mun puolesta saa mennä vaikka kuinka nopeesti, jos se tarkottaa että kesä tulee nopeemmin!

      Delete
  3. Anonymous8:28 pm

    Tiiätkö myydääkö noita takkeja enää zarassa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ei ainakaan helsingissä, en tosin ihmettele, koska ostin ton lokakuussa... :-D

      Delete
  4. Anonymous8:43 pm

    WOOT MITEN OOTTE OSANNU TEHÄ TOLLASEN NAAMARIN?! UI VITTI TOI ON MAGEE :DDDD ootte siisteimmät sisarukset maailmas! ja sun vaatteet = <3 ja HIUKSET!!!! aah! ja nää kuvat on upeit!
    heh hehkutus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ollaan parhaita ;---D no ei mut kelaa, kolme tuntia... kyllä sellasessa ajassa saa vaikka mitä aikaan :-D ja hah kiitos! ootpa ihana :--)

      Delete
  5. no toi naamari on kyllä aika siisti! oon ehkä hieman kade noista taidoista piirtää.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia! ;--) ja ääh en mä oikeasti osaa piirtää, toi on vaan jäljentämistä!

      Delete
  6. Anonymous9:05 pm

    ihania kuvia! :-) munkin veli oli yksi abeista ja voi kuinka haikealta tuntuukaan :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :--) voi hitsi, i feel you! :-(

      Delete
  7. Samppeli9:29 pm

    Oo, hieno naamari! Näytän tolta huomenna sen jälkeen ku kompastun helmoihini :--D wish me luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samppeli9:30 pm

      P.S.tee mulle tommonen kassi nytheti?! Upea <3

      Delete
    2. hahah älä kompastu!! onnea kamalasti, hyvin se menee! :----) ♥
      ja voinhan mä vaikka tehdäkin, jos sun osoite ilmestyy mun sähköpostiin tässä joku päivä ;-) hih!

      Delete
  8. Tuomas just kaks tuntii sitten ihmetteli miten kukaan ei viel oo keksinyt käyttää tota trollfacea!! :D
    Hieno on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah :---D toi oli kyl aika suuritöinen, että ehkä sen takia... ja kiitti! :-)

      Delete
  9. Just hieno toi rageface!! :D arvaa muuten et ärsyttikö mua tänää koulussa kun tajusin et oisin voinu ottaa kameran mukaa kouluun ja kuvailla kaikkee kivaa.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi on kyl trollface eikä rageface, mut kiitos kuitenkin! :--D ja mä tosiaan otin siks ku markus oli tuolla, mut onneks otin muutenkin, koska tuli muistaki kivoja kuvia!

      Delete
    2. eiku niijoo trollface.. :DD oon vähä tälläne xD

      Delete
  10. Anonymous7:31 pm

    sulla on ihana blogi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous7:32 pm

      niin ja nää kuvat on hienoja! +trollface :D
      ja sulla on kiva asu, ihanat hiukset ja oot nätti tyttö:)

      Delete
    2. voi kiitos kamalasti! :---)

      Delete
  11. Sulla on todella ihanat hiukset, oon kateellinen! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos, mutta ei kannata olla kateellinen! :--) nää on nimittäin tosi huonossa kunnossa...

      Delete
  12. Anonymous8:47 pm

    hihii olipas kiva bongata tuttu tuolta lavalta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa, kenet bongasit? :-)

      Delete